- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پرداخت ۲۸ میلیارد ریال وام خود‌اشتغالی به مددجویان کوهدشتی

139212101447438222238333 [1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کمیته امداد کوهدشت گفت: کمیته امداد کوهدشت در راستای اجرای طرح‌های خود اشتغالی در سال گذشته بیش از ۲۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را به مددجویان کوهدشتی پرداخت کرده است.
مردان امرایی در مراسم تجلیل از بانک‌های عامل همکاری کننده با کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری بانک های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کوهدشتی ۴۳۳ طرح اشتغال زایی در شهرستان کوهدشت اجرا شده است.

وی افزود: این طرح های اجرا شده توسط مددجویان در زمینه های کشاورزی، دامپروری، خدماتی و صنایع دستی بوده است که با دریافت وام های خود اشتغالی از طریق کمیته امداد زمینه اشتغال را دراین شهرستان ایجاد کرده اند.

امرایی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح های خود اشتغالی تسهیلات پرداختی به مددجویان به صورت قرض الحسنه بوده که در این زمینه در سال گذشته بیش از ۲۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به عنوان وام بانکی به مددجویان کوهدشتی پرداخت شده است.

مدیرکمیته امداد کوهدشت اظهار کرد: این طرح ها در راستای توسعه اقتصادی و توانمند کردن مددجویان کوهدشتی اجرا شده است و برای استمرار اجرای این طرح ها مجریان برگزاری آن ها را از طریق کمیته امداد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می دهیم.

در این مراسم که با حضور مدیران بانک های عامل توزیع کننده اعتبارات و فرماندار کوهدشت برگزار شد از بانک های عامل به دلیل همکاری مثبت تجلیل و جوایزی به آن ها اهدا شد.