- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان منصوب شد

 

علی آشتاب در حکمی از سوی دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان  منصوب شد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایلنا، علی آشتاب که پیش از این معاون اشتغال وکار آفرینی  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان  بود،   دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته مدیریت است.
سرپرستی مرکز خود اشتغالی خرم آباد،، معاونت اشتغال و امور اجتماعی و نیز معاونت روابط کار اداره کل کار و امور اجتماعی لرستان  از دیگر سوابق مدیریتی آشتاب  است.
پیش از آشتاب، حامد ویسکرمی  از سال ۸۸ به عنوان مأمور در سمت مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان حاضر بود.
تقویت تعاملات و هماهنگی با مسئولان عالی استان و مدیران دستگاه های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه استان، صیانت از سرمایه انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران با نگاه سه جانبه گرایی و تلاش در جهت توسعه خدمات رفاهی، اجتماعی و ارتقای آن برای تحقق عدالت اجتماعی از اولویت های خواسته شده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرکل جدید در استان  لرستان است.
توجه خاص به توسعه تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعامل سازنده با شرکای اجتماعی برای افزایش بهره وری و توسعه پیمان های دسته جمعی کار، توانمندسازی بنگاه های اقتصادی و گسترش فرصت های شغلی پایدار با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری و همکاری و تعامل با نهادهای مدنی، تشکل های مردمی و اشخاص خَیر در قلمرو رفاه اجتماعی از دیگر مطالبات ربیعی از آشتاب  است.