تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت گسترش ورزش، لرستان را پویا می کنند

  • کد خبر : 49058
  • 06 اردیبهشت 1393 - 14:46

  فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت، ورزش را علت سلامت جسم و روح بیان کردو گفت: گسترش ورزش در لرستان چه در ابعادهمگانی و چه قهرمانی استان را پویا می کنند. به گزارش میرملاس به نقل از ایلنا، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی که در بخش درب گنبدکوهدشت برگزار شد؛ ورزش […]

 

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت، ورزش را علت سلامت جسم و روح بیان کردو گفت: گسترش ورزش در لرستان چه در ابعادهمگانی و چه قهرمانی استان را پویا می کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایلنا، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی که در بخش درب گنبدکوهدشت برگزار شد؛ ورزش را علت سلامت جسم و روح دانست و گفت: فرزندان خود را به ورزش تشویق کنیم و ورزش را یکی از عوامل دور کردن تنش و ایجاد مشکل‌های مختلف خانواده‌ها بدانیم.

سرهنگ آدینه وند با بیان اینکه نشاط و سلامتی لازمه یک جامعه سالم است؛ اظهار داشت: جامعه اسلامی برای رسیدن به اهدافش نیاز به نشاط و سلامتی دارد که حضور مردم در کنار ایثارگران نشان دهنده شاداب بودن آنان است.

وی گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب توجه به ورزش، نوعی امر به معروف است و ورزش علاوه بر تضمین سلامت افراد می تواند بسیاری از انحرافات اجتماعی را نیز برطرف نماید.

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت، توجه به ورزش سالم را توجه به سلامت جامعه دانست و بیان داشت: همه باید در گسترش ورزش در جامعه چه همگانی و چه قهرمانی تلاش کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. سردار سلام
    شما با روحیه بسیجی تان روح تازه به ورزش کوهدشت دادید کاشکی مسیولین ورزش اینقدر بفکر ورزش شهرستان باشند

  2. خسته نباشید خدمت برادر ارزشمند آدینه وند که با تلاش شبانه روزی خود در حفظ روحیه بسیجیان شهرمان زحمت می کشند . ان شاءالله همواره در صحت وسلامت باشید .
    یاعلی
    وبلاگ گردان محبین

  3. برادر ارزشی جناب اقای ادینه وند چرا با اینکه بچه ی طرهان هستید ولی اجازه می دهید طرحهای طرهان را یکی پس از دیگری بدزدند طرح پمپاژ اب سیمره – طرح اسفالت جاده ی بین المللی کربلا – جاده ی سیاه پله

  4. خسته نباشید

  5. آقای آدینه وند یکی از خادمان انقلاب شهر و است …انصافا دارای یک چهره ایمانی در عمل که حتی کم حرف میزند وباید رودر رو باشی تا بدانی…این طرح ها مسائل کلان است که این برادرمان عرض کرد سپاه نهادی نظامی و البته در بزنگاه ها برای حفظ انقلاب و دستاورد های آن هرکاری را بخواهدبخواهد انجام میدهد…ولی برای این پروژه ها بقیه کجایند پس؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.