تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: لرستان رتبه دوم بی‌برقی روستایی را در کشور دارد

  • کد خبر : 49122
  • 07 اردیبهشت 1393 - 10:39

  استاندار لرستان گفت: بعد از سیستان و بلوچستان که رتبه اول بی‌برقی روستایی را دارا است، لرستان با ۱۵۳ روستا با ۲۰ خانوار در رتبه دوم کشوری قرار دارد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، هوشنگ بازوند عنوان کرد: در کشور جشن برق‌رسانی به تمام روستاهای کشور برگزار شده است، اما متاسفانه […]

 

استاندار لرستان گفت: بعد از سیستان و بلوچستان که رتبه اول بی‌برقی روستایی را دارا است، لرستان با ۱۵۳ روستا با ۲۰ خانوار در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، هوشنگ بازوند عنوان کرد: در کشور جشن برق‌رسانی به تمام روستاهای کشور برگزار شده است، اما متاسفانه خیلی از روستاها وجود دارند که به آنها برق‌رسانی نشده است.

وی گفت: دولت در بخش نیرو و برق مبلغ ۲۲ هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار است و اگر فکری به حال آن نشود، کشور در آینده با مشکل کمبود برق مواجه می‌شود.

این مسئول با انتقاد از وضعیت تولید برق در استان لرستان عنوان کرد: متاسفانه کلنگ زیادی در این بخش در این استان به زمین زده شده، ولی سهم لرستان از تولید برق صفر است.

وی رشد مصرف انرژی در کشور را چهار برابر دنیا اعلام کرد و گفت: هر ۴۵ سال در دنیا سرانه مصرف دو برابر می‌شود، ولی در ایران هر ۱۲ سال یک‌بار است.

 

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. ما شااله به این رتبه هامون . باید تو رکوردهای گینتس ثبت بشیم

  2. از آخر اولیم این افتخار است/وکیلان را نشان قتدار است
    فداکاری نشان مردم لر/وزیران را نشان اعتدال است

  3. خدا رحم کند به مدیر عامل برق لرستان حتما …..

  4. باسلام خدمت اصحاب رسانه باید عرض کنم در کشور ما چیزی که بسیار کمرنگه نظارت ودر نتیجه کار کردن و نکردن زیاد تفاوتی نداره و هر کس متناسب با وجدانش کار میکنه

  5. بلاخره از یه چیزی رتبه داریم خدا زا شکر

  6. جناب دکتر:آماروارقام نمیخوایم ،یه فکری به حال بیکاری بکن اگه وقت داری؟؟؟؟إإإإإإإإإإإإ

  7. اصلاح میکنم (بپرسید )

  8. کلاهمانو بذاریم بالاتر

  9. به نظر نمیرسه که این آمار و ارقام درست باشن … طبق تحقیقات و گزارشهایی که ما از شرکت توزیع برق استان کسب کرده ایم تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بدون برق استان در حدود ۱۴ روستا می باشند ولی تعداد کل روستاهای بدون برق حدود ۱۵۰ روستا که عدم راه دسترسی به روستاها بزرگترین مشکل پیش روی برقرسانی اعلام شده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.