تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان خبرداد: برگزاری جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در لرستان

  • کد خبر : 49128
  • 07 اردیبهشت 1393 - 14:13

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در لرستان برگزار می‌شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام علی اسماعیلیان از برگزاری ششمین جشنواره نماهنگ رضوی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه سال جاری در این استان خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره همزمان با […]

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام علی اسماعیلیان از برگزاری ششمین جشنواره نماهنگ رضوی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه سال جاری در این استان خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره همزمان با دهه کرامت در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر جشنواره ملی نماهنگ رضوی در خرم‌آباد به طور همزمان نیز هشت برنامه جنبی با موضوع مرتبط در شهرستان‌های این استان اجرا می‌شود، بیان داشت: تاکنون در این راستا اقداماتی از جمله تشکیل شورای مشورتی و شورای علمی، انتشار فراخوان و اعلام حمایت از هنرمندان بومی جهت تولید نماهنگ صورت گرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلیان همچنین ابراز داشت: شهرستان بروجرد میزبان جشنواره تصویرسازی دعای باران، شهرستان ازنا میزبان جشنواره تصویرسازی کودکان رضوی با عنوان کودکان حرم، شهرستان الیگودرز میزبان جشنواره شعر فارسی رضوی و شهرستان دورود نیز میزبان جشنواره داستانک و داستان کوتاه رضوی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان داشت: همچنین جشنواره شعر بومی ـ محلی رضوی در پلدختر، جشنواره پیامک ادبی رضوی در شهر دلفان و جشنواره طراحی پوستر رضوی در الشتر برگزار می‌شود و شهرستان کوهدشت نیز میزبان جشنواره خوشنویسی سلسله‌الذهب است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام پس کی مدیریت جدید اداره ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر معرفی خواهد شد

  2. آقای محترم مگر محمودی کم خدمت به فرهنگ شهرستان کرده چون به شما اجازه ………. نداده بایستی برداشته شود

  3. چه کسی حاضر هست الان برنامه بزرگی چون کنگره بالاگریوه را که در تاریخ استان هم کم نظیر بود را الان برگزار کنه اجرای این برنامه در زمان خودش جسارت وشجاعت می خواست که ایشان داشت در ضمن چون این برنامه به مذاق برخی خوش نیومد شما و دوستانتان برعلیه ایشان موضع گرفتید ولی خدا با صابرین بود و مکرتان برملاشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.