تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

انتقاد امام جمعه پلدختر از نحوه برگزاری آزمون استخدامی

  • کد خبر : 49196
  • 08 اردیبهشت 1393 - 12:08

  امام جمعه پلدختر گفت: عدالت در آزمون استخدامی پلدختر رعایت نشده است و مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند. به گزارش میرملاس نیوز، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: چرا یک آزمون استخدامی باید موجب درگیری داوطلبان و عوامل برگزاری آزمون شود. وی بیان کرد: آیا برگزاری آزمون آن هم […]

 

امام جمعه پلدختر گفت: عدالت در آزمون استخدامی پلدختر رعایت نشده است و مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش میرملاس نیوز، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: چرا یک آزمون استخدامی باید موجب درگیری داوطلبان و عوامل برگزاری آزمون شود.

وی بیان کرد: آیا برگزاری آزمون آن هم یک روز مانده به تغییر فرماندار شک برانگیز نیست؟! چرا به یکباره با ثبت‌نام کنندگان تماس گرفته می‌شود که فردا باید در آزمون شرکت کنید.

امام جمعه پلدختر برگزاری آزمون برای استخدام را خوب و رعایت عدالت دانست و متذکر شد: البته چگونگی و سالم برگزار کردن این آزمون‌ها شرط لازم احقاق حق است.

وی عنوان کرد: جوانان تحصیل کرده بیکار که هیچگونه پارتی ندارند، باید چه کار کنند، آیا مسئولان نباید به این خواسته آنها توجه کنند.

لروند با بیان بسیاری از مردم و جوانان با مراجعه به وی اینگونه آزمون‌ها را شک برانگیز اعلام کردند، خواستار پیگیری فرماندار جدید شد.

به گزارش فارس، آزمون استخدامی شرکت بهره‌برداری خطوط انتقال اتیلن غرب صبح جمعه گذشته در شهرستان پلدختر برگزار شد که ممانعت از ورود برخی داوطلبان به جلسه آزمون موجب درگیری‌هایی شد.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. بی نظیر است توی تاریخ

  2. درود خدا بر بزرگ مرد لر و زبان گویای محرومیت پلدختر همیشه زنده باشی و برقرار

  3. حاج آقا لروند به نماینده شهرمان بگویید اگر نمی تواند صدای مظلومیت و محرومیت مردم خصوصا جوانان بیکار و کشاورزان بی بضاعت را به گوش مسئولین برسونه و یا نمیتونه کاری بکنه استعفا بدهد به خدا مردم راضی به استعفای ایشان هستند

  4. حاجی جان به نظر شما اداره کار مقصر نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.