تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نماینده خرم آباد : راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک را با همکاری نمایندگان خوزستان احداث خواهیم کرد

  • کد خبر : 49207
  • 08 اردیبهشت 1393 - 17:18

    نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان لرستان و خوزستان با وزیر راه به منظور احداث راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، ابراهیم آقامحمدی ظهر دوشنبه در جریان نشست با اعضای شورای شهر خرم […]

IMG_2523

 

 

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان لرستان و خوزستان با وزیر راه به منظور احداث راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، ابراهیم آقامحمدی ظهر دوشنبه در جریان نشست با اعضای شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: مجموعه ای که به عنوان کارگزار نظام و در ساختار اجرایی و برنامه ای شهر حضور دارند باید با تمام وجود آماده به خدمت باشند و چشم طمع به غیر از حقوق قانونی و شرعی خود نداشته باشند.

وی افزود: برای جذب سرمایه گذار ابتدا باید طرح های شورا و شهرداری به دست نمایندگان مجلس برسد تا ما نیز به دنبال سرمایه گذار برای این طرح ها باشیم.

آقامحمدی ادامه دارد: واقعیت آن است که در فرهنگ دولتمردان، لرستان به عنوان یک استان کلیدی و جدی در کشور مطرح نشده است و لذا توجه ویژه به حل مشکلات آن ندارند به صورتی که با توجه به هشدارهای فراوان ما تعداد ۱۳۵ کشته در طول سال در جاده خرم آباد – اندیمشک توجه آنان را جلب نمی کند.

وی اظهار داشت: توجه و تاکید مکرر ما بر مشکلات موجود در استان معاون وزیر کشور را برآن داشت تا سفری به استان داشته باشد و مشکلات کشور را از نزدیک لمس کند که امیدواریم ماحصل این سفر دستاوردهایی را برای استان داشته باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی صحبت کردن از مدیران و مسئولان سابق را امری بیهوده دانست و عنوان کرد: در حال حاضر باید به فکر چاره جویی برای برون رفت استان از بحران مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه استاندار سیاسی خیر و برکتی برای استان نخواهد داشت تصریح کرد: در بحث انتخاب استاندار با توجه به علاقه مردم به هوشنگ بازوند برای تصدی سمت استانداری و آشنایی مسئولان کشوری با رایزنی های فراوان وی را به عنوان استاندار انتخاب کردیم و اکنون باید با جلوگیری از اختلافات قومی و قبیله ای زمینه را برای فعالیت هر چه بهتر استاندار فراهم کرد.

آقامحمدی گفت: برای جبران کسری بودجه استان آزاد راه، راه آهن و تعدادی از سدهای استان را در ردیف استفاده از اعتبارات فاینانس قرا دادیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که با همکاری نمایندگان خوزستان راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک احداث کنیم و در این راستا هفته آینده با نمایندگان خوزستان جلسه ای را تشکیل خواهیم داد و در آن راهکارها و پیشنهادات خود را به وزیر راه و شهرسازی اعلام می کنیم تا زمینه ای لازم برای اجرای این طرح فراهم شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. کاش وارث قبادی ذره ای …
    متاسفانه یکی پس از دیگری پروژه های قبادی بفروش رفت این عدالت نیست. این تبعیض محض است.
    من نمیدانم نماینده مردم رومشکان این مطالب و غارت پروژه ها را چطور توجیح میکنن؟ لابد این پروژه هم ماده ۲۱۵ نداره!؟

    • مثل اینکه یادت رفته همون موقع هم از ارثی که میگی هیچی نمونده بود

      • آزادبخت عزیز سلام
        خداوند را به خاطر داشته باشید .
        رسالت شما اطلاع رسانی بی غرض است
        اخیراً مطالب را برای آقا محمدی گلچین می کنید و رسالت خود را به انجام نمی رسانید .
        اجازه دهید مردم کامنت ها را بخوانند چرا که شعور تمییز مسایل را دارند .
        حداقل شما به شعمور مخاطبین بی احترامی نکنید .

        چه شما بخواهید یا نخواهید آقامحمدی دور بعد نماینده نخواهد شد.
        خود را وام دار ایشان ندانید ، سرکشی از شما در بیمارستان هم سیاست بود ….
        کوهدشتی عزیز ،همشهری شیران محبین و کمیل شجاع و نترس بمان تا اسطوره شوی .

    • قرآن کریم می فرماید :ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر اینکه خود آن قوم اراده کنند .
      منتظر غارت پتروشیمی و خودرو سازی و … باشید چون این ها بقول بعضی ها کاغذ پاره ای !!! بیش نبودند همچنانکه تحریم ها بقول احمدی نژاد کاغذ پاره ای بیش نبودند.

  2. درود بر نماینده پیگیر و شجاع ونترس و با صداقت تمام دوران خرم اباد ابراهیم اقامحمدی

  3. درود بر تنها نماینده شجاع و و با صداقت خرم آباد ابراهیم آقا محمدی

  4. سلام بر سردار بی ادعا تا جان هست ابراهیم هم هست ازادبخت دوست دارم امین چی کنی نیست

  5. می خواستیم تابستان با قطار بریم مشهد پس دیگه از مسیر کوهدشت خرم آباد دورود می ریم .

  6. میگم حتما” این هم مثل سایر پروژ های دیگر به سر انجام نخوهد رسید

  7. الکی

  8. مثل اینکه شهردار در جلسه حضور نیافته …..

  9. جای تاسف هست برای کسانی که برای کسی که هنوز منتظر حرکت و دفاع نماینده نالا … ق و بی مسع..ت هستند واقعا کوهدشت تو این سه سال حضور ایشان به اندازه تمام دوران های گذشته کوهدشت ،، کوهدشت را به نابودی کشاند . وای بر این مردم محروم وای …

  10. از اطلاع رسانی سایت فعال میرملاس تشکر مى کنیم انشاالله هم آقامحمدى که نمانده شجاع و با جسارتی است و هم سایر نمایندگان خود را نماینده کوهدشت هم بدانند و نگذارند طرح معشوره تعطیل شود

  11. جواب یک دوست اول اقامحمدی وازادبخت هم رسانی هستند سرکشی دربیمارستان وظی فه اش بود شما شک نکن دوستدار هیچ کدام نیستی ما از دوستان ازادبخت هستیم وه شک نکن تنها نخواهیمش گذاشت دوست تو هم بیا اغوش ما باز هست اگر خواستی بیای با امین هماهنگ کن دوست داریم هر طیفی هستی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.