تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی : کارخانه اوره آمونیاک خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 49226
  • 08 اردیبهشت 1393 - 17:59

    نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه اوره آمونیاک خرم‌آباد تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش میرملاس، ابراهیم آقامحمدی  امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: مجوز دو کارخانه برای شهر خرم‌آباد صادر شده که یکی از آن‌ها کارخانه اوره آمونیاک است […]

139109010000903
 
 
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه اوره آمونیاک خرم‌آباد تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میرملاس، ابراهیم آقامحمدی  امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: مجوز دو کارخانه برای شهر خرم‌آباد صادر شده که یکی از آن‌ها کارخانه اوره آمونیاک است که تا سه سال آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی افزود: برای حل مشکل بیکاری در لرستان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم که استاندار جدید لرستان در این زمینه به خوبی تلاش می‌کند.

آقامحمدی یاد‌آور شد: متاسفانه برای مجوز یک کارخانه در لرستان باید هفت خان رستم را طی کنیم، زیرا در برخی موارد سرپیچی‌های زیر دستان و مسئولان پایین از فرمان افرادی مانند وزیر وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بحث اشتغال‌زایی نمی‌توان تنها به ایجاد کارخانه اکتفا کرد، بلکه باید در بخش‌های مختلفی نظیر میراث فرهنگی و گردشگری سرمایه گذاری‌های صورت گیرد.

*کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بلاتکلیف است

وی ادامه داد: متاسفانه امروز برخی از کارخانه‌های لرستان مانند پارسیلون بلاتکلیف هستند، به گونه‌ای که معلوم نیست که صاحب دارند یا نه لذا باید تکلیف این گونه افراد مشخص شود و در صورت توانایی نداشتن اداره کارخانه به شخص دیگری واگذار شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همیشه زیرساخت‌های استان لرستان مانند راه، آزاد راه، راه آهن و … فراهم نبوده است که این‌ها خود در جذب سرمایه‌گذار و رفع مشکل بیکاری تاثیرگذار بوده‌اند.

آقامحمدی اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های لرستان فراهم شود می‌تواند در توسعه این استان تاثیر زیادی داشته باشد که خوشبختانه شاهد توسعه فرودگاه خرم‌آباد به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم در هر شهر هستیم، به گونه‌ای که شاهد استقبال مردم از بلیت‌های این شهر در فرودگاه تهران برای ما امیدوار کننده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فرهنگ دولتمردان لرستان به عنوان یک استان جدی در کشور مطرح نیست، به صورتی که توجهی به حل مشکلات آن نیست.

وی یاد‌آور شد: ۱۳۵ کشته در طول سال در جاده خرم‌آباد به اندیمشک اتفاق می‌افتد این در حالی است که چند بار این مسئله را به مسئولان کشوری تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه با بی‌توجهی روبرو شده‌ایم.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود بر نماینده دلیر و صادق مردمی خرم آباد
    این یک جمله را باید طلا گرفت واقعا

    سرپیچی‌های زیر دستان و مسئولان پایین از فرمان افرادی مانند وزیر وجود دارد…

  2. داش ابراهیم خدا وکیلی یه فکری هم به حال این قبولشده های استانداری بکن تو عالمه مردی ازت توقع میره.

  3. دکتر با شهامت تشکر تشکر

  4. درود بر نماینده شجاع ونترس و با صداقت از طایفه بزرگ زیدعلی بیر انوند

  5. دورود بر مرد مومن و با صداقت

  6. جناب آقای نماینده انشااله همه اینها که گفتید حتما به بهره برداری میرسه و مشکل اشتغال هم حل میشه!!!! اما لطفا یه فکری هم بحال کارخانه های موجود و رشکسته در حال ورشکستگی هم بکنید. بقول معروف نقد را به نسیه ندهید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.