تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

مسایل و مشکلات شهرستان رومشکان با حضور استاندار لرستان بررسی شد

  • کد خبر : 49228
  • 08 اردیبهشت 1393 - 17:28

  جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان لرستان با محوریت بررسی مسایل و مشکلات شهرستان رومشکان، با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد. به گزارش میرملاس ، این نشست در ادامه روند برگزاری جلسات شهرستانی این شورا در سطح شهرستان های مختلف و بررسی علمی […]

 

جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان لرستان با محوریت بررسی مسایل و مشکلات شهرستان رومشکان، با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش میرملاس ، این نشست در ادامه روند برگزاری جلسات شهرستانی این شورا در سطح شهرستان های مختلف و بررسی علمی و کارشناسی مسایل و مشکلات مناطق مختلف در قالب بازدیدهای میدانی و عملیاتی این هفته در شهرستان رومشکان تشکیل شد.

در این جلسه بسیاری از مسایل و مشکلات شهرستان از جمله حوزه های کشاورزی، بهداشت، آموزش ، راه و شهرسازی، ورزشی و همچنین طرح های آبرسانی شهری و روستایی به صورت کارشناسی و دقیق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در شهر رومشکان و یک حلقه چاه در روستای سوری، احداث کشتارگاه رومشکان با همکاری شهرداری و بخش خصوصی، بهبود مبلمان شهری، استقرار ساختمان ادارات در این شهرستان و بررسی طرح احداث پارک جنگلی بهار آب از جمله مصوبات جلسه بود که مورد تاکید استاندار لرستان قرار گرفت.

همچنین دراین جلسه مقرر شد علاوه بر تاسیس دومین داروخانه شهر رومشکان، یک کلینیک درمانی نیز با مشارکت بخش خصوصی با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در این شهر احداث شود.

احداث ۱۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع، آسفالت چهار کیلومتر جاده روستایی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که با توجه به عبور ۱۵ کیلومتر جاده از میان شهر رومشکان و اتصال ۳۲ روستا به این جاده، استاندار لرستان دستورات لازم برای انجام طرح مطالعاتی توسعه و تعریض این جاده را در یک دوره زمانی چهار ماهه صادر کرد.

همچنین دراین جلسه مقرر شد طرح مطالعاتی ساماندهی فاضلاب شهر نیز به طول ۱۵ کیلومتر طی مدت چهار ماه با همکاری امور آب و آبفای استان و شهرستان انجام شود.

پرداخت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان جهادکشاورزی برای مکانیزاسیون اراضی کشاورزی رومشکان نیز از دیگر مصوبات این شورا بود.

تامین زیرساخت های مخابراتی، استقرار فرماندهی انتظامی در رومشکان و استقرار پاسگاه انتظامی در بخش سوری، انجام مطالعات طرح راه اندازی شهرک صنعتی، ارتقای ولتاژ برق، تجهیز پنج آموزشگاه به وسایل گرمایشی و سرمایشی، احداث سالن های ورزشی چند منظوره و سالن های فرهنگی و آموزشی، تسریع در روند پرداخت تسهیلات مسکن مهر و راه اندازی مجدد کارخانه آب معدنی رومشکان با ۱۴ فرصت شغلی نیز از دیگر مصوبات این جلسه است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. به امید رومشگانی آباد……

  2. آقای استاندار روستاهای نظر علیوند (۵روستا) و خیلی روستاهای دیگر آب آشامیدن ندارند کاش کارشناسان به آنجا می فرستادید تا به شما گزارش بدهند بعد جلسه اداری تشکیل می دادید.

  3. ضمن تقدیر از استاندار محترم
    به اطلاع استاندار محترم و مردم برسانید که بعد از گذشت نزدیک نیم قرن از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روستاهای توحید چغاسبز اسدآباد سفید خانی عزیز آباد خاصی آباد شیراوند سوری ازنعمت آب اشامیدنی محرومند و آب چاه سوری و ازوسط این روستا بواسطه نماینده آقای ملکشاهی گذشته و بعد از طی مسافت ۱۲ کیلومتر به روستای نمایند ه رسید است .

  4. دورود بر هر که دل سوز مردم کوهدشت .رومشکان .کونانی. گراب و درب گنبد .بخصوص نماینده محترم /

  5. درود خدا بر استاندار و نماینده و مدیر کل آموزش و پرورش که مبارک نمودن خاک ۶۷ لاله سفر کرده متشکرم از حضورتان.

  6. سلام به امید فردای بهتر برای جوانان جویای کار شهرستان رومشگان م.پ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.