- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ضرب و شتم مشکوک فرهنگیان درب گنبد در آستانه روز معلم

DSC07328

 

میرملاس نیوز / سرویس سیاسی:

به گزارش میرملاس نیوز، ظهر امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه حدود ساعت ۱۳- ۱۲ بین جاده روستای سعادت آباد و دو راهی ابوالوفا ۵ نفر از فرهنگیان  بنام های سیدفخرالدین نوربخش- احسان ططری- سهراب گراوند – جلیلیان و قبادی ،مورد هجوم و ضرب و شتم چهار نفر ضارب ناشناس قرار گرفتند. در این حادثه یک نفر از این فرهنگیان بنام آقای احسان ططری از ناحیه بازوی سمت چپ آسیب شدید دید بطوریکه پس از عمل جراحی در بخش جراحی مردان بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت بستری و تحت مدوا قرار گرفت.

 

DSC07326

 

DSC07327

 

DSC07330

 

سیدفخرالدین نوربخش( حسینی ) یکی از مصدومین این حادثه به خبرنگار میرملاس نیوز گفت : در حال برگشت از محل کار ( درب گنبد) متوجه یک دستگاه خودرو زانتیا خاکستری با پلاک گلمالی شدیم. پس طی مسافتی این خودرو با کاهش سرعت خود خودرو ما را از جاده منحرف کرد و چهار نفر با در دست داشتن قمه ، چاقو و اسپری از آن خارج شد و بدون هیچ درگیری لفظی اقدام به ضرب و شتم ما نمودند و ضمن اعلام این که” شما حق ندارید دیگر در درب گنبد خدمت کنید”  بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.

آقای نوربخش در پاسخ به سوال خبرنگار میرملاس نیوز که  انگیزه ضاربین چه بوده است گفت: هنوز خودمان نمیدانیم که ضاربین چه انگیزه ای برای این کار داشتند ولی علیرغم تهدید آنها  و اصرار خانواده های مان مبنی بر عدم مراجعه به محل خدمت ، همچنان به رسالت خود ادامه میدهیم و از طریق مجراهای قانونی پیگیر موضوع می شویم و اجازه نمی دهیم که چند نفر اوباش مانع آموزش و تربیت  دانش آموزان شوند.