کد خبر : 49284
تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 577 بازدید

تقدیر نماینده ولی فقیه از سایت میرملاس نیوز و رسانه های فعال در امور جوانان

  به گزارش میرملاس نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران لرستانی که همایش جوانان محلات و مساجد استان را در اسفندماه سال گذشته را به خوبی پوشش داده‌ بودند، ضمن تقدیر از این رسانه‌ها اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی […]

2000

 

به گزارش میرملاس نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران لرستانی که همایش جوانان محلات و مساجد استان را در اسفندماه سال گذشته را به خوبی پوشش داده‌ بودند، ضمن تقدیر از این رسانه‌ها اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید یک برنامه‌ریزی فرهنگی برای جوانان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط باید یک برنامه‌ریزی انجام دهند، عنوان کرد: جوانان باید پیشگام در لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای تحقق هر چه بهتر شعار امسال باشند.

در پایان این مراسم از برخی از رسانه‌های گروهی و مدیر سایت میرملاس نیوز نیز تقدیر و تشکر شد.
 
 
 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

تورج آزادبخت / سرویس سیاسی "میرملاس" mirmalas@gmail.com در گفته :

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر میرملاس ورق خورد.
تبریک امین جان

[پاسخ]

خدا قوت خسته نباشید امیدورم با انرژی بهتر و توکل به باریتعالی رصد کنید اخبار این مرز بوم را

[پاسخ]

بهزاد باقری / دبیر سرویس منتظران " میرملاس نیوز " در گفته :

سلام بر مدیر عزیز:که هرزگاهی برگی از افتخارات او را شاهدیم: امین جان امیدوارم کار پر مشغله حضرتعالی مورد رضایت باری تعالی قرار گیرد .و روز بروز به مدارج میر ملاس افزوده گردد.انشاا…

[پاسخ]

حکمت اله امانی در گفته :

جناب آقای امین آزادبخت و دبیران سرویسهای سایت میرملاس نسوز با سلام و احترام،
از زحمات جنابعالی و تمام همکارانتان برای درج اخبار و اطلاعات لرستان بویژه بخش شهدا و منتظران برای عموم مردم ایران بالاخص لرستانی های خارج از استان، صمیمانه متشکر و ممنونم. خدایتان توفیق خدمت روزافزون دهد.

[پاسخ]

م- امرائی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶:

با سلام خدمت اقای امانی .
شما اخوی شهید هادی امانی هستید

[پاسخ]

حکمت اله امانی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸:

جناب م- امرایی سلام علیکم
بله بنده برادر شهید بزرگوار هادی امانی هستم.

[پاسخ]

روح اله سوری در گفته :

تبریک به آقای آزادبخت و تمام خبرنگاران میرملاس

[پاسخ]

رومشکان در گفته :

انصافا سایت مفید ، به روز و امانتداری در حوزه اطلاع رسانی است ما که مرتب اخبار استان و بخصوص کوهدشت و رومشکان را از این سایت دنبال می کنیم امیدواریم که در پناه الطاف الهی موفق و موید باشید و هر روز شاهد برگ زرین دیگری از موفقیت شما باشیم

[پاسخ]

رحيميان در گفته :

خدا قوت رزمنده رسانه اي اميدوارم كمافي السابق در تمام مراحل زندگيت بخصوص كار فوق حساس اطلاع رساني خداراناظر اعمالت بداني موفق ومنصورباشي

[پاسخ]

علیآقا حسین پور / دبیر سرویس هنری " میرملاس نیوز " در گفته :

از تیم و همکاران میرملاس نیوز هم غیر این انتظار نمی رود
تبریک به امین و تمام سرویس های فعال میرملاس نیوز.

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس شهدا ( دلاوران لرستان ) "میرملاس نیوز در گفته :

سلام امین جان
تبریک میگم هم به شما و هم به سایر دوستان میرملاسی

[پاسخ]

البته اخیرا از رسالت خود کمی منحرف شده اید که امیدوارم به خودتان بیایید

[پاسخ]

میرملاس نیوز پاسخ در تاريخ سه شنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۹:۲۵:

جناب آقای محمود مهکی واقع بین! عزیز سپاس از تلنگرتان ولی سایت میرملاس بر رسالتش که همان دفاع از حق و صدای مردم بودن است پایبند است و کثرت مخاطبان میرملاس ثابت کننده ی همین ادعاست .
مانا باشید…

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۶:۱۴:

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه رد آیپیشو زدی میرملاس جان

[پاسخ]