تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

مجله دیجیتال پان ارت نسخه شانزدهم / منتشر شد.

  • کد خبر : 49322
  • 09 اردیبهشت 1393 - 12:45

مجله دیجیتال پان ارت نسخه شانزدهم مجله دیجیتال پان آرت نسخه شانزدهم رو با حضور هنرمند گرانقدر اونیش امین الهی آغاز کردیم. هنرمندی که در گرافیک ایران به عنوان یک ستاره هست. همینطور با دعوت از هنرمند معتبری چون جان دالسن که در زمینه هنرهای محیطی فعالیت دارن، سعی کردیم تا ایده های متفاوتی رو […]

مجله دیجیتال پان ارت نسخه شانزدهم

مجله دیجیتال پان آرت نسخه شانزدهم رو با حضور هنرمند گرانقدر اونیش امین الهی آغاز کردیم. هنرمندی که در گرافیک ایران به عنوان یک ستاره هست. همینطور با دعوت از هنرمند معتبری چون جان دالسن که در زمینه هنرهای محیطی فعالیت دارن، سعی کردیم تا ایده های متفاوتی رو از کشور های دیگه در مجله معرفی کنیم . در ضمن حضور جوانان فعال هنر از جمله بابک بایرامی، حامد زاهد، شقایق شجاییان هم مانند همیشه برای معرفی بیشتر جوانان از طریق دنیای وب انجام شده. رویداد جدید دیگه، معرفی استاد شاهرخ ضمایری در زمینه طراحی صنعتی زیور‌آلات و همینطور احد سعدس و همسر محترمشون که در هنر آذرنگاری و نقاشی فعالیت دارن، در این نسخه مثال زدنی هست.

سخن سردبیر:
بهار؛ فصلی سرشار از زیبایی و دگرگونی. فصلی که در اون همه چیز به شادابی، تازه شدن و رویش ارتباط پیدا کرده. با تبریک سال جدید به همه دوستداران هنر، امیدواریم سالی پر از شادی، سلامتی و ثروت پیش روی شما باشه. به شکرانه این فصل و لطف بیکران ایزد پاک، گروه پان‌آرت هم با تغییرات بسیاری سال جدید رو آغاز کرده. یکی از اون تغییرات ارتباط با ماهنامه های خارجی و معتبر دنیای دیجیتال از جمله ماهنامه InPrint Magazine هست و در این ارتباط سعی داریم تا رویدادهای هنری دنیا رو بیشتر معرفی کنیم. امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد گسترش روابط میان پان‌آرت و سایر کشورهای جهان باشیم تا بتونیم پلی ارتباطی از جنس هنر برای شما عزیزان ساخته باشیم.
تغییر دوم برگزاری فراخوان بزرگ هنرهای تجسمی پان‌آرت هست. این فراخوان با هدف شناسایی و حمایت از هنر و هنرمندان شهرستانها انجام میشه. در هر رویداد از این فراخوان، هنرمندان خوش ذوق در حیطه هنرهای تجسمی با توجه به قوانینی که در سایت به اون اشاره شده، در سطحی ملی و بین‌المللی معرفی خواهند شد. امیدواریم این کار نیز چون وب‌سایت و مجله پان‌آرت گامی باشه در اعتلای هنر ایران.
به امید موفقیت همه هنرمندان، رضا عـآلی؛ مدیر مسوول سایت و مجلات الکترونیک پان آرت

مجله-دیجیتال-پان-ارت-نسخه-شانزدهم

فهرست مطالب نسخه شانزدهم:

– حاشیه: شروعی دوباره؛ رضا عـآلی
– حرفه: طراح گرافیک؛ اونیش امین‌الهی
– نقاشی: شقایق شجایـیان
– آذرنگاری: احد سعدی
– دنیای گردش مجازی
– طراحی زیورآلات: شاهرخ ضمایری
– طراحی گرافیک: بابک بایرامی
– تصویرسازی: حامد زاهد موسوی

برای دانلود نسخه شانزدهم مجله دیجیتال پان ارت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید 

http://panart.ir/fa/مجله-دیجیتال-پان-ارت-نسخه-شانزدهم

_  نسخه ورق خور : ویندوز

_ نسخه پی دی اف : ویندوز، مک، ویندور 

قابل دانلود هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متشکر استاد عزیز …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.