تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

تصاویر پارک شهید بهشتی کوهدشت در یک صبح بهاری!

  • کد خبر : 49380
  • 10 اردیبهشت 1393 - 18:00

                              عکسهای اختصاصی / میرملاس نیوز    

0 (1)

 

 

0 (2)

 

 

0 (3)

 

 

0 (4)

 

 

0 (5)

 

 

0 (6)

 

 

0 (7)

 

 

0 (8)

 

عکسهای اختصاصی / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۵
  1. ثواب دارد

  2. با تشکر از امین عزیز و قدردانی از نظارت جدی شهردار محترم شهرستان!

    • جناب فرهنگی عزیز ما همه شاگردان شما هستیم و فرهنگ را از شما یاد گرفته ایم حالا شهردار یا شهروند! البته که شهروندان کوهدشتی هنوز فرق شهر و روستاهای گرد هم آمده را نمی دانند!
      شما دقت کنید در سطح شهر کوهدشت طوایف به نزدیکترین نقطه به روستایشان و ایستگاه ماشینهای روستایشان هجرت کرده اند و گرد هم آمده اند و البته این تعریف شهر و شهروندی نیست!
      خانه های روستایی قیمتشان مشخص است و خانه های شهر نیز مشخص و تفاوت قیمت این دو ارزش افزوده محل وقوع ملک است و قسمتی از این ارزش افزوده سهم شهرداری است که مردم کوهدشت برای پرداخت عوارض خود به شهرداری مراجعه نمی کنند و احیاناً در صورت گرفتار شدن برای دریافت وام و اخذ سند به شهرداری هدایت می شوند و چاره ای جز پرداخت عوارض ندارند هزاران واسطه را از شهرهای اطراف به زحمت می اندازند که پرداخت نکنند و آبادانی شهر در گرو پرداخت کلیه عوارضات مردم و نیز طبعاً رعایت اصول شهروندی است!
      البته باید گفت این کاستی ها در یک سال ایجاد نشده و مطمئن باشید با این نوع رفتار شهروندی ما به سمت و سوی بدتر از این سوق می یابد.

  3. لا اله الا الله
    این گوسفندها اینجا چکار میکنند

    • کرم جان اومدن پیک نیک!!!!!!!

      • نه بابا اینا استخدام شهرداری هستن سیستم جدید استفاده از لوازم و اصلاح نباتات طبیعی به جی ابزار آلات ماشینی

        • ما کارکنان شهرداری هم آدمیم ولی با بی پولی مواجه شده ایم و زیر بار قانون شکنی شهروندان قامتمان خم شده و تن در داده ایم! بلا تشبیه برای عده ای از قانون شکنان و بد حسابان که به علت فر اوانی قریب به ۹۰۰۰۰ نفری نمی شود از آنان اسم برد این چنین وضعیتی بایستی قابل پیش بینی باشد و دور از ذهن نیست!
          دوست عزیز شما تصور کنید برای باز نگه داشتن درب حیاط و حراست شبانه روزی از ساختمان و اموال شهرداری در مقابل حربه های بسیار عالی سارقین متمدن و بافرهنگ شهرمان به خدمات تعداد ۳ نفر از شهروندان نیاز است و این ۳ نفر برای ماهیانه با احتساب کلیه پرداختی ها رقمی قریب به حداقل ۶ میلیون تومان نیاز است! حالا شما شهروند بافرهنگ متمدن و حساب گر بشین و برای اقوام و دوستان و آشنایان خودمان و خودتان که این همه با بی کاری شهر مبارزه کرده اند و شهرداری را گرفتار این همه کارمند کرده اند بشین و چرتکه بنداز !

  4. این چه پارکی است که انسان ها از آن گریزان و حیوانات به آن علاقمندند

  5. شهرداری خوش باش!

    • جناب اقای رشنو اگر مردم برای تفریح به پارکِ منطقه شما نمی آیند بخاطر رفتار ناشایست و بدور از شئون ابعضی از افراد آن منطقه است اگر رفتارها اصلاح ومنطبق با شئونات انسانی با مردم رفتار شود قطعا مردم برای تفریح از آن استفاده خواهند کرد در ضمن تخلیه فضولات حیوانی ونخاله های ساختمانی در اطراف پارک هوای انجا را نا مطبوع وچشم انداز پارک را بد منظر کرده است بقول معروف شهر خوب شهروند خوب میخواهد ما باید همه تلاش کنیم که این نابسامانیها هر چه زودتر مرتفع شود

  6. اطرۀ خوبی ازاین پار ندارم یک بار با خانواده رفتیم با تعدادی آدم مزاحم حیوان صفت مواجهه شدیم واز رفتن به آنجا پشیمان شدیم

  7. برا مردم ک خیری نداره.. حداقل بذار احشام خوش باشن
    موفق باشی آقای آزادبخت

  8. نظر اقای (ع) کاملا صحیح و واقعیست .

  9. باسلام :۲سال پیش شهرداروقت طی بازدیدی که ازپارک داشتندتصمیماتی اتخاذ وحتی کارهایی ازطریق احداث آب انباروساخت سرویس بهداشتی وسرویس روشنایی آغازشد که متاسفانه اعضاء شورابااین کارمخالفت کردند وتمام کارها ناتمام ماند.سرویس دستشویی تاشناز پیش رفت وحاصل آب انبارهم چاله ای بزرگ است وبقیه کارها هم بدین منوال نیمه تمام رهاشدونه تنها پارک درست نشد بلکه بااین کارهای ناتمام درب وداغون ترشداین دیدگاه شهرداری نسبت به این پارک بایدعوض شود.چه سرمایه بزرگی دراین شهررنجورخوابیده است زمین زیاددرختان بسیارمناسب همه وهمه آماده همت شهردارواعضاء شورامی باشد.همین اعضاء محترم شورادرزمان تبلیغات چه نقشه هاکه برای این پارک نکشیدند!
    آقای شهردار:همه چیزبه همت جنابعالی وعمل مستقل جنابعالی بستگی دارد.واالله حیف است ازاین ثروت ملی استفاده نشود.امیداست باتوکل برخدادرنوع دیدگاه خودبه این پارک تجدیدنظرفرمایید.

  10. قابل توجه آقای عبدی پور عضوشورای شهر که آن منطقه تلاش زیادی برای کسب آرای ایشان کردند

    • قابل توجه من و شما دوست عزیز که رفتارمان را درست کنیم!!!!!! کمتر کسی حاضر است بواسطۀ وجود ناهنجاریهای موجود در آن منطقه بدلیل پرسه زدن بعضی آدم نماهای بی فرهنگ ، خود و خانواده اش را به زحمت بیاندازد و آن پارک را بعنوان تفریگاه برگزیند همه باید دست به دست هم بدهیم وعرصه را بر این گونه افراد تنگ کنیم تا هم از حیثیتِ مردم آن منطقه دفاع کنیم وهم با ایجاد فضای فرهنگی مناسب زمینه را برای حضور مشفقانه مردم فراهم آوریم

  11. شهرداری نیرویش کمه نمی رسند درعوض درداخل صندلی برای نشستن گیرشان نمیاد

  12. با عرض تبریک به آقای شهردار وشورای شهر محترم شهرستان کوهدشت؟

  13. هر کسی بر اساس اطلاعاتی که از این پارک داشت نظرش رو بیان کرد حالا من بدترین چیزی رو که در مورد این پارک میدونم تبدیل شدن این محل به بازاری برای فروش انواع و اقسام مواد مخدر هرچی که دلت بخواد اونجا پیدا میشه تازه همونجا هم پشت یه موتور خونه داره این افراد میشینن وبه قول خودشو ن … می سازن . البته شکر خدا که از مامور و این چیزام خبری نیست راحت تا دلت بخواد . حالا کدوم خانواده می خواد واسه تفریح و استراحت به اونجا تشریف ببره مگه از جون خودشون سیر شدن حالا بذار ین لااقل این زبون بسته ها یه چیزی از این فضای سبز عایدشون بشه بعدش زیاد به این شهردار و شورا ها گیر ندین دیگه اونا فقط مامور استخدام در شهرداری هستن ماموریت اونا بیشتر از این نیست اگر به ساختمان اداری شهرداری مشرف شده باشین این اقایان از بس نیرو اوردن اونجا به خدا جا واسه نشستن ندارن شیش نفر یک صندلی حالا کی به فکر پارک شهید بهشتیه

  14. پیشنهاد میکنم بخاطر دفاع از حریم شخصیت شهید بهشتی نام این پارک را عوض کنند!

  15. آقای شهردار توجه دارید که کمپ در پارک دلیجانی مستقر است و بیماران معتاد در آنجا تردد دارند و همچنین دو قلیانی هم در روبروی پارک موجود می باشد که چه کسانی در آنجا تردد دارند و ما با چه تضمینی خانواده خود را جهت تفریح به آنجا ببریم کی باید جوابگو باشد !!!!!!!!!!!!

  16. این جوریه که میگن کوهدشت صاحب ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااره

  17. این که خوبه هم گوسفند ها سیر میشوند هم نیازی به بودجه برای ماشین چمن زن نیست بهش میگن فکر
    اقتصادی

  18. عجب ماشینهای جدیدچمن زنی!اینهارا کی وازکجا واردکرده اند خداکندچینی نباشند.!!
    مزایا :۱-درمصرف سوخت صرفه جویی می شود.۲-کودچمن تامین می شود۳-چشم انداززیبایی حاصل می شود.
    ۴-چوپان دروغگونمی شود(گرگ نمی اد)۵-ثواب دارد.
    البته دیگرکشورها می توانندازاین خلاقیت استفاده کنند.

  19. بلههههههههههههههههههه

  20. نکته جالب این که این پارک که ورود انسان به آن دل شیر میخواهد کمتراز ۲۰۰مترباکلانتری فاصله دارد

  21. کاش برای نابودی جنگل ها اینقدر کامنت میگذاشتید

    • درود برشما ،صددرصد موافقم انشاا… همه باهم یک نهضت رسانه ای بر علیه تخریب مراتع وجنگلها راه بیندازیم شاید شاید وشاید گوش شنوایی پیدا شود !!!!!!!!

  22. شهری که در پارکش کوسفند بجای انسان استفاده میکنه جوانان بیکارش نتیجتاّ افتضاح فرهنگی بوجود میارن این هم نتیجه کار شورای شهر دلسوز میباشد

  23. پارکه یا چراگاه

  24. تا جایی که من یادم هست مردم کوهدشت علاقه ای به پارک وفضای سبز نوین نداشتن, ولی به در و دشت وکوه وصحراالبته آقایان بدو ن خانوم ها خیلی علاقه مند هستند تازه به این تک سرگرمی سخاوتمند (طبیعت) هم رحم نمی کنند. راستی گل در فرهنگ ما کوهدشتی ها چه جایگاهی دارد؟(البته بجز گلباخی)در بچگی همیشه به این فکر میکردم چرا کوهدشت پارک به سبک دیگر شهرها ندارد چرا پنجره ها با انواع حفاظ ها محصورند چرا در کوهدشت یک مانتو فروشی خوب وجود ندارد چرا در کوهدشت شلوار جافی پوش ها به هر نحوی در داخل شهر جولان می دهند واین شهر صاحب ندارد چرا زمین چمن کوهدشت جایی برای نشستن تماشا گر ندارد چرا کوهدشت سینما ندارد چرا صاحبان دانش در کوهدشت صاحب ندارند و می روند وپشت سر حود را هم نگاه نمی کنند,خلاصه تا سرگرم این مسائل بودم دیدم در کوهدشت جایی برای امثال من وجود ندارد چون در کوهدشت اکنون نیز بیان این درد ها برای بسیاری حنده آور است.

  25. اول آقای آزادبخت سر دبیر محترم مدیونی اگر بیان دیدگاه منو تایید نکنی چون همیشه نظریات منو حذف میکنی .
    مگر کسی دیوانه شده یا عقلش را از دست داده که بره پارک اونم توی کوهدشت.مگه نمیبینید هرسال تابستان مردم بیچاره از دست گرما شبها یه پارک میدان کشاورز و پارک شهید دلیجانی پناه میارن و همیشه اونجا هم جنگ برخی از این ولگردها شروع میشه.من نمیدونم به کی داد بیاریم به کی فریاد کنیم بابا مسئولین که شما اول همه به این سایتها سر میزنید و بهتر از هرکسی به درد مردم آشنایی دارید و بهتر از هرکسی لالایی میگید تورا بخدا این مردم ساده دل گناه دارن مگر اینها چه گناهی کردن که بایدیه پارک شبانه همراه خانواده ازشون دریغ بشه؟؟ بخدا یه شب توی بیمارستان امام کوهدشت جنگ چاقو کشی شده بود( اونم توی یه عروسی ) یه چند تا پلدختری اونجا بودن میگفتن بخدا بیمارستان پلدختر مگه کسی مریض بشه بره اونجا وگرنه ما از این چیزا نداریم. بخدا ما از همه لحاظ ضعیف و بدبختیم .از لحاظ بهداشتی-از لحاظ فرهنگی-از لحاظ امنیتی-از لحاظ فرهنگ رانندگی-از لحاظ بهداشتی و… از همه لحاظ. یه سری به دادگستری کوهدشت بزنید ببینید چه غوغاییه از بس جنگ قبیله ایی و دعوا و دزدی وچاقوکشی و موادمخدر زیاده-یه سری به بیمارستان بزنید همش خودکشی-جنگ قبیله ایی و چاقوکشی-یه سری به این کمپهای ترک اعتیاد بزنید ببینید چه جونهایی بدبخت وگرفتار مواد شدن سن بعضی هاشون به ۱۳سال نمیرسه .ای خدا تو خودت کمکمون کن مردم و مسئولین که همه سرشون رو مثل کبک کردن زیر برف پس مگر یه معجزه ایی بشه.بابا این که زندگی کردن نیست آدم جرات نداشته باشه بره توی خیابون پیاده روی-آدم جرات نداشته مهمونهاشو ببره این مناطق اطراف .الحمدالله جای دیدنی که نداریم فقط شده قربونشون برم بلفا و شاممه(ابولوفا و امامزاده محمد)آدم دلش بگیره بره با خانوادش یه سینمایی-پارکی-شهر بازی-باغ وحشی.پس کوهدشت چی داره؟ وجدانا این شهر بازی لیاقت مردم کوهدشته؟ وجداناً کوهدشت با ۴بخش و این همه جمعیت و روستا و دهستان یه بیمارستان لیاقتشه؟ وجدانا‍ کوهدشت فقط این یکی دوتا پارک بدرد نخور لیاقتشه؟ یعنی لیاقت ما همینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم با فرهنگ و قدیمی این شهر دارن مثه کلاغ پر یکی یکی میپرن ومیرن از اینجا همش بخاطر اینکه کوهدشت هیچی نداره.تورو خدا برید توی این ناحیه مثلا صنعتی کوهدشت معذرت میخوام شده جای سگای ولگرد تمام کارخونه هاش یا تعطیلن یا شروع نکرده ورشکست شدن. بابا خدا خیرتون بده چرا به خودتون نمیاید چرا فقط بعضیها استاد شایعه پراکنی و بدنبال هم بودن و حرف واثه این وآن درست کردن هستن اما نمیتونن از حق خودشون دفاع کنن.تورو خدا این باید وضعیت آسفالت خیابونها و جاده های ما باشه؟؟؟ وجداناً به خودتون بیاید خدا رو هم درنظر بگیرید
    آیا فکر کردید دلیل اصلی این همه دزدی-جنگهایی قبیله ایی-چاقو کشی-اعتیاد جوانها-ولگردی و قلیان کشیدنها-عصبانیتهای نابجا وکم صبری و کم حوصله گیها چیه؟؟؟ همش بیکاریه تامسئولین هم یه سرمایه گذار میارن که کار کنه همین مردم با یه شوقی برای طرف تعریف میکنن که آره اینجا توی همه خونه ها تفنگ و نارنجک و..است-یا با افتخار تعارف میکنن آقا هرچی بخوای هست تریاک و وافور آماده است-یا تعریف میکنن اینجا خودمون حکم رو قبل از قانون اجرا میکنیم و اگر چیزی بشه طرفو میکشیم.خوب اون سرمایه دار هم میگه من که جونمو از سر راه نیاوردم اصلا غلط کردم ،نخواستم میرم یه جایی که امنیت داشته باشم.
    پس نتیجه میگیریم همه چیز دست خودمونه-و خودمون هم عادت کردیم که هیچ امکاناتی نداشته باشیم وبرامون هم مهم نیست.

    • بااین همه توصیفی که فریادزیرآب گفته وباتوجه به اینکه مقرفرماندهی نیروی انتظامی درکنارپارک هست چراخانوادههای محترم کوهدشتی رغبتی به این پارک ندارند.اهالی محترم محل جای سوال ازخودتان نیست؟!!!!!!!

  26. فکر کنم شهرداری یادش رفته که درختها رو حرص کنه و چمنها رو کوتاه کنه واصلا یادش رفته که اینطور پارکی هم توی این شهر وجود داره .دیگه این بنده خدا هم گفته همخیر هم ثواب هم گوسفدای من سیر میشن و هم شهرداری زیر سئوال نمیره.تازه جدیدا داخل بهشت زهرا بخصوص اون قطعه پشتیشم شده کارواش همه ماشیناشونو میبرن اونجا میشورن آخه آبش مجانیه

  27. پارکی که محل تجمع افراد مسئله دار و خرید و فروش مواد افیونی و….است چاره ای جز چرانیدن احشام در آن نیست

  28. گل بودوبه سبزه نیز آراسته شد

  29. باسلام
    این حیوان صفتایی که همین چند وقت پیش دو تاجوان رو به طرز وحشیانه ای به قتل رسوندن از دل این پارکها وپرورش یافته ی این شهر بی کلانترن ،انتظاری بیشتر ازاین از مسئولینش که در خواب غفلت به سر میبرن ،نمیره إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ
    متاسفم برای این شهر………………….،نام قوتل برازندشه

  30. آفرین برکوهدشت وکوهدشتی که درهمه ی مراحل چه خوب وچه بد ، رتبه اول کشور را دارند. این بخودی خود برای مسئولین محترم این شهرستان واستان برگ زرینی است . موفق باشید مسئولین خدمتگزار

  31. درود بر آزادبخت عزیز ودوست داشتنی دست رو هرچه می ذاری طلا میشه .
    دلم گرفت چندین سال است از کوهدشت رفته ام از دور وصفش را شنیدم پارسال قصد داشتم برگردم ویه ساختمان تووسط شهر خریدم اما پشیمان شدم .یه شب یکی از بچه ها گفت بریم پارک ورفتیم ؛ ابتدا رفتیم همین پارک مناظری در این پارک دیدم که قید کوهدشت را برای همیشه زدم .
    اما عشق وطن وخاک وطن است که هر روز سری به این میر ملاس وهمیان نیوز می زنم تا شاید دلم راضی به برگشت بشه ،اما کاش نگاه نکنم بجز بدبختی وبی فرهنگی بوی دیگری از وطنم به مشام نمی رسد وطنی که روزی قم لرستان دیار شهیدان ودلاوران بود مگر چه شد .کاش تو همان سال قبل از ۷۰می ماند این همه رشد نمی کرد .این همه شرارت کشت وکشتار صدای مداوم شلیک گلوله ها آنهم در قرن ۲۱خبرهای ناگوار جنگ های قبیله ای ضعف فرهنگی کمبود امکانات بوی ناخوشی مردم بیکاری و…
    راستی از خیابان بوعلی گذر کرده اید خیابانی با این همه طول وجمعیت چرا پارکی ندارد .کوچه هایی دارد که از بیابان بدتر است پر از چاله چوله هایی که بویی از شهر نبرده .نگویید بدبینم بروید بنگرید .خدایا به داد مردم شهرم برس .
    پیشنهاد من این است که پارک های محله ای احداث شود مثل کوچکترین وبزرگترین شهرهای ایران وجهان هرمحله اگر یک پارک داشته باشد ومراکز فرهنگی وپایگاه بسیج در آن افتتحاح شود یقیناًارازل واوباش جرأت پرسه زدن در آنجا را نخواهند داشت .
    چاره این مشکلات مثل همیشه با بسیج است هرجا بسیج است امنیت است آسایش است وفرهنگ حکم می کند امتحان کنید ضرر نمی کنید حتی در بزرگترین پارک های تهران که پایگاه بسیج است خانواده ها شب در آنجا می خوابند .
    جناب شورای شهر کاش می گفتید که این درد دلهای مردم را می خوانید جناب شهردار این خبر وعکس از طرف همه ی مردم گرفته شده است .
    نیروهای محترم انتظامی کاش سری به خیابانها وکوچه های تاریک شهر بزنید تا این همه مردم درد نکشند وناراضی نباشند .
    غریب دور از وطن

  32. مشکل این پارک با یه کیوسک پلیس (حتی خالی) و یه کم همت شهرداری حل میشه ولی آیا میشه با فرهنگ اون آقایی که با زیرشلواری جافی پشت ماشین جنسیس میشینه کاری کرد؟ که سطل آشغال میدزده،هر جا گیرش میاد آشغال میریزه، گلدانی که شهرداری برا زیبایی شهر نصب کرده میذاره تو مغازه خودش، تابلو آدرس کوچه شو از ریشه در میاره. بخدا منم یه لیسانس بیکارم ولی بجای این همه خرده گیری به مسولیین توجه کنید به فرهنگ خیلی از این مردم که دم در خونه خودشونم آب و جارو نمیکنن، مگه ما چه قدم مثبتی برا این شهر ورداشتیم؟؟؟؟

  33. آدمو یاد چنگل آمازون در امریکای جنوبی میندازه

  34. والا مسولین “واقعآخجالتیم خوب چیزیه

  35. منظره زیبا یست

    چوپانش هم چه ریلکسه

    چوپان درست کار

  36. به جای حرف یه کاری کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.