تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار:احیای مجتمع کشت و صنعت گام بعدی مدیریت اجرایی لرستان

  • کد خبر : 49392
  • 10 اردیبهشت 1393 - 20:31

  استاندار لرستان با بیان اینکه مردم لرستان خاطره خوبی از کلنگ های بر زمین مانده ندارند، خواستار نصب روزشمار احداث برای مجتمع مسکونی تجاری “کیو” خرم آباد شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازمهر، هوشنگ بازوند در مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو با اشاره به اینکه این پروژه پس از […]

 

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم لرستان خاطره خوبی از کلنگ های بر زمین مانده ندارند، خواستار نصب روزشمار احداث برای مجتمع مسکونی تجاری “کیو” خرم آباد شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازمهر، هوشنگ بازوند در مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو با اشاره به اینکه این پروژه پس از سالها رکود دوباره امروز فعالیت خود را آغاز می کند، اظهار داشت: امروز قفل این پروژه باز شده است و یک سرمایه گذار مطمئن از سوی سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید این پروژه را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از هلدینگ های بسیار قوی و خوب برای سرمایه گذاری این پروژه آمده است، تصریح کرد: پشت صحنه آغاز به کار مجدد این پروژه بیش از شش ماه فعالیت بوده است.

سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی در پروژه مسکونی اداری “کیو

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان یک مبلغ بسیار بالایی است، یادآور شد: این پروژه یک پروژه عظیم بوده و سرمایه گذاری آن به اندازه ساخت یک سد بتونی است.

بازوند با بیان اینکه شورای شهر نیز در مصوب کردن این پروژه همت بسیاری به کار گرفت، یادآور شد: امیدورایم که با اجرای این پروژه شاهد تحقق شعار مدیریت جهادی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم لرستان خاطره خوبی از کلنگ زنی های غیرکارشناسی و بر زمین مانده ندارند، اظهار داشت: نیاز است یک تابلو روزشمار برای پروژه تهیه شود تا مردم پیشرفت کار را ببینند و خاطره تلخ کلنگ زنی های بر زمین مانده از ذهن مردم حذف شود.

رشد ۲۱ درصدی اعتبارات لرستان در سال ۹۳

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه علی رغم اینکه بودجه امسال یک بودجه انقباضی بود اما با پیگیری نمایندگان استان این بودجه برای لرستان انقباضی نشد، گفت: رشد اعتبارات امسال لرستان ۲۱ درصد است که این رقم در سال گذشته پنج درصد بود.

بازوند یادآور شد: امسال در رشد اعتبارت لرستان رتبه ۹ کشور را دارد و این در حالی است که لرستان سال گذشته رتبه ۲۲ کشور را در دریافت اعتبارت داشت.

وی اظهار داشت: من شهادت می دهم که نمایندگان استان در همه امور از جمله رشد اعتبارات خیلی زحمت کشیده اند.

احیای مجتمع کشت و صنعت گام بعدی مدیریت اجرایی لرستان

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فعالیت این پروژه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر احصاء و فعال کردن ظرفیت های کشور است، افزود: امیدورایم در ادامه این فعالیت ها شاهد عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت نیز باشیم.

بازوند با بیان اینکه فعال کردن پروژه هایی که ۱۰ سال تعطیل بوده اند بسیار سخت است و واقعا پشت صحنه آنها بسیار سنگین است، تصریح کرد: پروژه کشت و صنعت نیز توسط یک سرمایه گذار عربستانی که طبق قانون در مزایده برنده شده است اجرایی می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سعی وجدیت استاندار محترم اینده خوبی برای استان نمایان است کاش دهمرده هم کمی به فکر خدمت صادقانه بود وفرصت ها را نمیسوخت .

  2. با تشکر از زحمات دکتر اقامحمدی نماینده خرم اباد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.