تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سایت خبری عصر ایران : نارضایتی کوهدشتی‌ها از اجرا نشدن پروژه سدسازی

  • کد خبر : 49412
  • 10 اردیبهشت 1393 - 21:52

  پیگیری نکردن اجرای پروژه احداث یک سد در لرستان مردم شهرستان کوهدشت از توابع این استان را آزرده کرده است. به گزارش سایت خبری عصر ایران ؛ کوهدشتی‌ها که به دلیل عدم پیگیری اجرای پروژه سد معشوره دست به اعتراض زده‌اند، شکایت خود را به مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار، امام جمعه و شهرداری […]

IMG12492014

 

پیگیری نکردن اجرای پروژه احداث یک سد در لرستان مردم شهرستان کوهدشت از توابع این استان را آزرده کرده است.

به گزارش سایت خبری عصر ایران ؛ کوهدشتی‌ها که به دلیل عدم پیگیری اجرای پروژه سد معشوره دست به اعتراض زده‌اند، شکایت خود را به مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار، امام جمعه و شهرداری برده اند.

بر این اساس جمعی از مردم کوهدشت در تجمعی مسالمت آمیز ضمن اعلام بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار پیگیری هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه‌تمامی هستند که تاکنون خبری از پیشرفت‌ فیزیکی آن‌ها نبوده است.

معترضین که گمان می کردند این موضوع به دلیل کوتاهی نماینده شهرستان بوده است شعارهایی علیه وی سرداده و یادآور شدند که پیگیری پروژه‌های این شهر جزء وعده‌های انتخاباتی وی بوده است.

نماینده معترضین در این باره گفته است که کوهدشتی‌ها از دولت خواسته اند ظرف  ۲۰ روز به شکایت آنها رسیدگی کنند و ضمن تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام زمینه برخورداری از منابعی که در طی سال‌های اخیر با زحمت بسیاری کسب شده‌اند را محیا کنند.

اتمام پروژه‌های سد معشوره، پتروشیمی کوهدشت و خودروسازی این شهرستان در راستای حل معضل بیکاری و کمک به رونق اقتصادی منطقه از جمله درخواست‌های معترضین بوده است و همچنین با تدبیر نیروی انتظامی اعتراض بدون هیچ مشکل امنیتی واجتماعی به پایان رسید یکی از شعارهای معترضین تشکر از نیروی انتظامی بود که در اینجا موید تدبیر عوامل این نیرو در برخورد منطقی با معترضین بود.

گفتنی است استان لرستان با ۱۸.۹ درصد دارای بیشترین نرخ بیکاری در میان استان‌های کشور است.

منبع : عصر ایران

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. تنها خاسته ما کوهدشتی ها اجرایی کردن این پروژه های نیمه تمام است واقعآ اگر درشهرستان کوهدشت کار وجود داشته باشد چرا جوان کوهدشتی بایدخلاف کار شود

  2. سلام به امید خدا این نیز بگذرد و با همت مردم این سد ساختنی است چون پایه های ان محکم است واب ان دشتهی تشنا کوهدشت را سیراب خواهد کرد اندکی صبر سحر نزدک است .با تشکر از مدیر محترم سایت میرملاس.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.