تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

قائد رحمت: مردم لرستان دیگر به این وعده های بی عمل عادت کرده اند

  • کد خبر : 49475
  • 11 اردیبهشت 1393 - 21:47

  نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ها از پس هم می آیند و می روند و امیدها ایجاد می کنند ولی مردم لرستان دیگر به این وعده های بی عمل عادت کرده اند. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، عباس قائد رحمت  گفت: وضعیت اشتغال و بیکاری در […]

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ها از پس هم می آیند و می روند و امیدها ایجاد می کنند ولی مردم لرستان دیگر به این وعده های بی عمل عادت کرده اند.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، عباس قائد رحمت  گفت: وضعیت اشتغال و بیکاری در کشور بحرانی است و مانند یک بمب ساعتی هر لحظه امکان انفجار آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید معضل بیکاری را در کشور ریشه کن کنند چرا که این موضوع خواست رهبر معظم انقلاب نیز هست، تصریح کرد: دشمنان ما در خارج از مرزها تمام خباثت خود را در حق ملت ایران انجام دادند و تحریم های ناجوانمردانه شان را همگان دیدند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲.۵ میلیون نفر جوان بیکار در کشور وجود دارد و ۴.۵ میلیون نفر دانشجو نیز به زودی به جمعیت بیکاران اضافه خواهند شد.

وی با بیان این موضوع که بیکاری را باید در خانه های مردم محروم لرستان پیدا کرد، افزود: برای رفع این مشکل حدود هفت میلیون فرصت شغلی در کشور نیاز است.

قائدرحمت اظهار داشت: رشد اقتصادی رابطه مستقیم با وضعیت اشتغال دارد و اگر در کشور یک درصد رشد اقتصادی داشته باشیم یعنی ۱۰۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده ایم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر رشد اقتصادی ما منفی ۵.۴ درصد است یعنی برای رسیدن به رشد یک درصدی باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با عنوان این موضوع که خیلی از مسئولین در بحث رفع معضل بیکاری شعارهای فراوان داده اند گفت: بیایید شعار دادن را کنار بگذاریم، مسئولینی هستند که فقط شعار می دهند و کاری نمی کنند ولی باز سمت های بالاتری را دریافت می کنند و بالاتر می روند.

قائد رحمت گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که افراد در آن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی می کنند و این در حالی است که به مردم نیازمند وام پنج میلیون تومانی نمی توانند بدهند.

وی سخنان خود را با طرح چند سوال ادامه داد و گفت: آیا می توانیم در کشور هفت میلیون فرصت شغلی ایجاد کنیم و آیا استانهایی که در محرومیت قرار دارند باید همچنان شکاف طبقاتی آنها با استان های برخوردار بیشتر شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین باید پاسخگوی این سوالات باشند، چرا که اینها سوالات مردم است، مسئولین جرات روبرو شدن با مردم را ندارند زیرا حرفی برای گفتن ندارند و همچنین پاسخی برای این سوالات ندارند.

وی از رویکرد دولت قبلی در عمل نکردن به وعده هایش انتقاد کرد و گفت: دولت ها از پس هم می آیند و می روند و امیدها ایجاد می کنند ولی مردم لرستان دیگر به این وعده های بی عمل عادت کرده اند.

قائدرحمت خطاب به مسئولان دولت یازدهم گفت: شما امید در مردم ایجاد کردید شاید اگر این امید را ایجاد نمی کردید مردم می توانستند مانند گذشته دوام بیاورند، پس اگر به مردم خدمت نکنید قطعا در بین مردم شاهد مرگ سرمایه اجتماعی خواهیم بود.

وی گفت: متاسفانه دولت صنایع را در کلان شهرها متمرکز کرده و زیرساخت ها را برای رشد و توسعه مناطق محروم ایجاد نکرده است.

وی افزود: اگر ما به دنبال رشد سرمایه انسانی، انرژی و فناوری کشور هستیم باید به زیرساخت ها توجه کنیم ولی هنوز این ساز و کار ایجاد نشده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. جناب آقای قائد رحمت
    مردم به وعده های بی عمل شما نمایندگان هم عادت کرده اند بقول معروف رطب خور کی منع رطب میکند

  2. آفرین بر قائد رحمت ولی فراموش کردن این حرف ها باید در مجلس گفته شود فراموش کرده که در مجلس بگوید ۵میلیون دو شغله داریم و ۸ میلیون کارمند دارای اضافه کار داریم این ها نتیجه قانونهای غلطی است که نمایندگان مجلس با قیام و قعود درخانه ملت تصویب میکنند

  3. جناب آقای قائدرحمت خدا قوت. ان شاءالله از ره گذر صنعت بسیار بزرگ بیکار توریسم مشکل خودمان و کشوری مثل پین را نیز البته حل خواهیم نمود.

  4. جناب آقای قائد رحمت اگر قبول کنید حضرتعالی هم یکی از این مسئولین بشمار میروید همه در برهه ای می آیند و می گویند اگر مسئولین به فکر نباشند مگر این مسئولین کیا هستند پس شماها چه کاره اید

  5. یادش به خیر چه جوری همین خود شما تیم گهر دورود رو با وعده های الکی و …نابود کردی

  6. دولت از نمایندگان مردم حساب می برند شما نمایندگان زبان گویای ما هستید کاری بکنید زیرا مجوز تجمعات را به مردم نمی دهند

  7. آقای قائد رحمت انگار یادت رفته چه وعده هایی در مورد تیم گهر میدادی ؛بازی خوبی رو کلید زدی ولی به ضرر تیم گهر و درود و لرستان شد
    راستی هنوز کفن پوشانتان کفن بر تن دارند
    آقا شما دم از وعده دادن نزن که …

  8. پس این مسولین چه کسانی هستند؟مگه ما مقامی بالاتر از نماینده داریم؟
    میشه توضیح بدین اونجا چکاره هستین و وظیفتون چیه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.