تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

مصوبات سفر استاندار لرستان به رومشکان اجرایی شود

  • کد خبر : 49538
  • 13 اردیبهشت 1393 - 7:52

    امام جمعه رومشکان گفت: امیدوارم مصوبات سفر استاندار و شورای برنامه ریزی لرستان در شهرستان رومشکان به اجرا در آید و مردم می خواهند مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد بلکه اجرایی شود. به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رومشکان با […]

1391275747_img_3171

 

 

امام جمعه رومشکان گفت: امیدوارم مصوبات سفر استاندار و شورای برنامه ریزی لرستان در شهرستان رومشکان به اجرا در آید و مردم می خواهند مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد بلکه اجرایی شود.

به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رومشکان با اشاره به صبر کردن در راه کسب علم اظهار کرد: جوانان باید در راه کسب علم صبر داشته باشند و به سراغ سختی های این راه ارزشمند بروند.

وی افزود: جوانان باید مثل علما و بزرگان ما خودشان را به زحمت بیندازند و کسب علم کنند. چراکه وقتی جوان ما عالم شد و فناوری را بدست آورد دشمن ناچار است عقب بکشد.

امام جمعه شهرستان رومشکان در خطبه دوم خود با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری بیان کرد: شهید مطهری نشان داد که عالم دینی در عین حال سیاسی نیز باشد و  ولایت فقیه را باید با خون حفظ کرد.

وی تصریح کرد: اگر چه دشمنان استاد مطهری را ترور کردند ولی نمی توانند راه مطهری را ترور کنند و ما با قطره های خونمان در مقابل دشمن منافق داخلی و خارجی  با جهاد علمی ایستادگی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین جمیاری با تبریک روز معلم به تمام معلمان عنوان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) معلمی شغل انبیا است و  معلمان ما می توانند فرهنگ یک جامعه را متحول کنند  و البته باید توجه داشته باشند که معلمی نباید فدای سیاست زدگی  برخی از مسئولان شود.

امام جمعه رومشکان  با تبریک روز عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج  تصریح کرد: این روز برگرفته از عقیده شهید مطهری است و این عقیده به ولایت  است که به سپاه و بسیج قدرت فهم اطاعت از رهبری را عنایت کرده و سبب شده که سپاه پاسداران حافظ نظام و ولایت باشد.

وی با اشاره به سالروز انحلال حزب توده افزود: حزب توده سبب نفاق در جامعه شد و ترور های زیادی انجام دادند که خدا ریشه آنها را کند و برای همیشه نابود کرد.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از مجموعه صنعتی مپنا در هفته گذشته بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات با ایستادگی روی پای خود حل می شود  که منظور ایشان این است که مردم ما و مسئولان ما در مقابل زیاده خواهی های دشمنان کوتاه نیایند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش تولید تصریح کرد: باید تولید کنندگان را حمایت کنیم که روی پای خود بمانند که لازمه این کاره کنترل واردات به داخل است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند رشد اقتصادی می خواهیم اما نباید از رشد فرهنگی فاصله بگیریم؛ زیرا بدون فرهنگ دینی نه ممکن است ونه فایده ای دارد که این سخنان ایشان حجت را بر همه تمام کرد و مسئولان باید به فکر فرهنگ جامعه باشند.

امام جمعه رومشکان با اشاره به سفر استاندار لرستان به شهرستان رومشکان افزود: از حضور استاندارو شورای برنامه ریزی استان لرستان در شهرستان رومشکان تشکر می کنم و امیدوارم این مصوبات به اجرا در آید و مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد که این مطالبه  مردم رومشکان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. با تشکر از امام جمعه محترم که الحق مطالبات مردم را به مسئولین گوشزد میکنند، امام جمعه محترم برای مردم تبیین کنند که چرا از نیروهای اصلاح طللب که اکثرا خانواده های معظم شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ونیروهای دلسوز باوجهه ودارای پایگاه وجایگاه خوبی هستند(که خود امام جمعه بر این مسئله واقفند و برحرف حقیر صحه می گذارند)در ستاد نماز جمعه و دفتر شان استفاده نمی کنند وبا این کار عملا شاید نیمی از پتانسیل وظرفیت نیروهای خدوم این شهرستان را کنار میگذارند وخدای ناکرده انها را نسبت به دین واسلام وانقلاب که ثمره خون هزاران شهید است دلسرد می کنند.

    • نماینده ولی فقیه باید بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای را سرلوحه کار خود قرار دهد.آقا فرمودند جذب حداکثری دفع حداقلی.امام جمعه نباید اصلاح طلبی واصول گرایی ویا سایر فعالیتهای گروهی را معیار قرار دهد.معیار امام جمعه باید تقوا ,ایمان,کردار,درستکاری, صداقت و… باشد.

    • شما را به خدا در این چند هفته نماز جمعه باشکوه و با حلاوت خاصی و وحدت دشمن شکن در رومشکان برگزار شده با این کارها (اصولگرایی و اصلاح طلبی )این عبادت وحدت بخش از مسیر اصلی خارج نکنید هر کسی که در ستاد نمازجمعه که باشد جز کار کردن برای رضای خدا و خدمت خالصانه به هرچه بهتر برگزار کردن نماز جمعه مگه کاری دیگه میکنه شما را بخدا از حرکات تفرقه افکنانه پرهیز کنید

  2. به لطف خداوند وپیگیری های استاندار محترم ونماینده عزیزمان انشااله به زودی کلیه مصوبات اجرایی خواهند شد

  3. اگه دکتر ملکشاهی نماینده نبود مسولان نمی دانستند رومشگان وجود دارد از استاندار متشکریم

    • اولا اقای ملکشاهی دکترنیستند ایشان در حین نمایندگی اشان وبا حقوق نمایندگی اشان دارند در دانشگاه ازاد دوبی در مقطع دکترا درس می خونند ومعلوم نیست به علت وقتی که برای پیگیری امور عمرانی مردم می گذارند بتوانند دروسشان را پاس کنند ثانیا ایشان تنها کاری که برای مردم رومشگان کردند بحث فرمانداری یا شهرستان شدن رومشگان است که همه ادمهای منصف میدانند این جز وعده های رقبای ایشان هم بود وحتی مکاتباتی هم در این مورد شده بوده است اما واقعیت این است که مردم رومشگان ترجیح می دهند اینکار انجام نمی شد ولی یک کارخانه یا یک صنعت یا سدمعشوره که سهم رومشگان هم در ان است را انجام میدادند نشنیده ایی که می گویند فکر نان باش که خربزه اب است اما حرف اخر اینکه اقای ملکشاهی اصالتا ایلامی هستند حتی ایشان .خود حاج الهیار .بخشی از دروس مدرسه ایی خود را در ایلام گذرانده وروستای مهکی قدمتی نداره .بدون تعصب می گویم ایشان یک ایلامی اصیل وبا شرف هستند/خداحافظ

      • چند موضوع بی ارزش گفتی وچند موضوع دروغ
        موضوعات بی ارزش = ۱ – یعنی تمام مشکل دکتر بودن یا نبودن ایشان است ٫ بعد از این همه سال مدیریت در دادگستری تجربه وسوادش از خیلی از دکتراهای حقوق بیشتره ۲ – به نظر شما شهرستان شدن رومشگان کار مهمی نبوده ، بهتره بری در باره مزایای شهرستان شدن تحقیق کنی ۳ – خداوکیلی خودت خوب فکر کن این حرف بچه گانه ای نیست که میگی ایلامی است مگه چه فرقی داره کسی که برای یه جا زحمت می کشه کجایی باشه
        موضوعات دروغ = ۱ – به نظر تو در این سی سال زحمت کشیدن و خدمت به مردم نمی شه پس انداز کرد که می گی با حقوق نمایندگی داره تحصیل می کنه ۲- چرا میگی نماینده های دیگه هم می خواستن رومشگان رو شهرستان کنند ما که چیزی ندیدیم از این نماینده های منطقه گرا

      • جناب آقای رومشگانی
        با سلام
        خواستم به عرض مبارک برسانم در مورد اینکه میگوئید ملکشاهی رومشگانی نیست هیچ کدام از ساکنین رومشگان اصالتا در این مکان نبوده اند ودر سالیان دور هر کدام به نوعی وبه خاطر مشکلاتی کوچ کرده ودر رومشگان ساکن شده اند از جمله خود من که با اینکه امرایی هستم ودر چقابل زندگی میکنم وهمه ما را از رومشگانی های اصیل میدانند اما پدران ما از روستاهای نوراباد بوده اند که به خاطر فرار از بیماریهای واگیر دار در رومشگان ساکن شده اند
        در مورد مدرک دکترا هم حرفی ندارم ولی میدانم که ایشان دانشجوی دکترا هستند پس میشود ایشان را دکتر صدا زد
        سوم در مورد شهرستان شدن رومشگان :نه دوست عزیز ما به شهرستان شدن بیشتر راغب بودیم چون میدانیم چه مزایایی دارد.واصلا از قدیم مردم دنبال استقلال رای بوده اند.به امید خدا وکوشش مسئولین کار تولید وصنعت هم در رومشکان شکوفا خواهد شد.
        در پایان انشالله همیشه سالم وتندرست باشید

      • جناب رومشکانی واقعااگه بچه رومشکان بودی دروغ به این بزرگی نمیگفتی؟ چون پدربزرگ ومادربزرگ آقای ملکشاهی حداقل حدودصدساله که مامیشناسیم رومشکانی اند حالاشماملکشاهی رابااین سن وسال میگین بچه ایلامه ودرمدارس ایلام درس خونده دیگه مصیبتی به بزرگی دروغ شما وجود نداره که به خورد خلق الله میدی.خدا ازین بدترت نکنه.

        • باسلام در صورتی که لطف بفرمایید نام پدر وپدر بزرگشان را که در رومشگان زندگی می کردند وشغلی که به ان مشغول بودند را بگویید ممنون میشویم شاید ما اشتباه میکنیم ایشان اصالتا ایلامی نباشند

      • جناب رومشکانی واقعااگه بچه رومشکان بودی دروغ به این بزرگی نمیگفتی؟ چون پدربزرگ ومادربزرگ آقای ملکشاهی حداقل حدودصدساله که مامیشناسیم رومشکانی اند حالاشماملکشاهی رابااین سن وسال میگین بچه ایلامه ودرمدارس ایلام درس خونده دیگه مصیبتی به بزرگی دروغ شما وجود نداره که به خورد خلق الله میدی.خدا ازین بدترت نکنه.

    • ملکشاهی دکتر نیست
      ضمنا ایشان عملکرد موفقی هم برای رومشکان و کوهدشت نداشته اند

  4. با عرض سلام وخسته نباشید .در صورت تمایل می توانید خبرهای شیلاتی شهرستان بروجرد را از وبلاگ شیلات بروجرد به آدرسshilat-borojerd.blogfa.comدریافت نمایید.
    با تشکر غلامحسین اکبری مسئول شیلات بروجرد

  5. از بیانات شیوا ودلسوزانه امام جمعه محترم در خصوص پیگیری مصوبات استانداری لرستان در شهرستان رومشکان سپاسگزاریم

  6. سلام خدمت نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان رومشگان .چرا فرماندار ونیروی انتظامی ومسئول دادگستری این شهرستان به فکر امنیت مردم روستای کهریز وگیژان نیستند از دست اراز واوباش آرزامش ندارند

  7. جایگاه امامت جمعه جایگاه پدر نسبت به فرزندان است و پدر بایستی به همه فرزندان خود توجه نماید و امام جمعه که در این جایگاه قرار دارد بایستی نسبت به همه اقشار جامعه توجه داشته باشد وبحمدالله ایشان از این دیدگاه برخوردار است.همه اهالی شهرستان رومشگان بایستی پشتیبان ایشان باشید تا حاج آقای جمیاری هم در این مسئولیت از حقوق ملت و مردم دفاع نماید. با حرفهای سیاسی و خطی و جناهی که جز غیبت چیزی نیست خودداری نمایید. برای کوری چشم دشمنان یکپارچه در نماز وحدت آفرین جمعه حضور بهم رسانید

  8. سلام دوست عزیز این حرفها که در مورد ارازل روستای کهریز وگیژان زدم نه خطی ونه جنا هی ا ست بنده از ارادتمندان آقای جمیاری هستم چرا همه حرفهی حقیقت را به پای جریان خطی و جناهی میزارید مردم ضعیف وبیچاره ای که افراد ناشناس شبانه آرامش وآسایش از آنها گرفته اند شبانه در روستا به جان افراد ضعیف می افتند به زور اموال آنها رامیبرند وحتی آنها را شکنجه میدهند واز ترس که شبانه آنهارا گلوله باران نکنند اعتراض نمیکنند وهر شبی که موفق به دزدی نمی شوند شبانه در سطح روستا تا صبح شروع به تیر اندازی به سمت آسمان میکنند تا آرامش را از مردم بگیرند پس مسلمانی وغیرت کجارفته که مسئولین دادگسری ونیروی انتظامی ساکت نشسته اند وهرشب گله های دامداران را از آنها میگیرند وکشاورزان در فصل برداشت آرامش ندارند باید تاصبح وبرعکس از صبح تاشب نگهبانی بدهند تا مزارع آنهارا آتش نزنند خواهشن حرمت جد بزگوارت را داشته باش وهمه چیز رابه پای خطی وجناحی نذارید با این حرفها فقط باید در قیامت جوابگوی مردم ضعیف باشید

    • باسلام دوست من خطاب بنده شما نبودید به حاج آقا و همه اهالی اهل نظر توصیه ای برادرانه بود و حف جنابعالی کاملا صحیح است.

  9. با سلام باور کنید حرفهای این دوست عزیزمان در مورد نا امنی در روستای کهریز وگیژان حقیقت دارد ما که آرامش نداریم خواهشدارم که رسیدگی نمایید باتشکر

  10. شهرستان کوهدشت هنوز نمایندهای مانند آقای ملکشاهی نداشته چرا حقیقت رانمی گوید نمایندهای گذشته حتی توان صحبت در مجلس رانداشتند تابرسد به اینکه از حقوق یک شهرستان دفاع کنند

  11. قطعا ستاد نماز جمعه ودفتر امام جمعه بایستی از افراد مورد وثوق ایشان باشد وایشان حق دارد افراد همراه را بعنوان همکار برگزیند .

    • ایشان بنده خداکه مردم رومشکان رانمی شناسن که خوب وازبدو… تشخیص دهندکسی مانندجنابعالی موردوثوق به ایشان معرفی میکنی.ایشان گناهی ندارن.

  12. باتشکر از امام جمعه محترم ونیروی انتظامی یکی از ارازل روستای کهریز وگیژان باشجاعت نیروی انتظامی دستگیر شد ولی چند نفردیگر هست که لیستشان تحویل نیروی انتظامی هست خواهش داریم که نیروی انتظامی در دستگیری این ارازل اقدام کند تا آرامش به این روستا باز گردد چون امنیت در این روستا نیست

  13. درود خدا بر خدمت گذاران صدیق درود برآقای ملکشاهی که که سر بلندی رومشگان رامیخواهد خداقوت دلاور

  14. من حاج اقا جمیاری را از نزدیک می شناسم فردی بزرگوار ومتین هستند زحمات زیادی برا نظام کشیدند مورد وثوق همی بسیجیان استان بخصوص خرم اباد هست صداقت و گفتارش برکسی پوشیده نیست خدا حفظش کند

  15. ضمن احترام به همه دوستانی که قلم زدند و مطلب نوشتند . من بعنوان یک هم استانی بدون حب و بغض عرض میکنم که : حاج آقا جمیاری از زمان ورود به این شهرستان فارغ از هرگونه گرایش ، ندای وحدت و اخوت را سر داده و عامل وحدت منطقه شده اند ، خداوند به ایشان توفیق بدهد تا در ادامه راه هم اینگونه باشند که حتما خواهند بود، چون ایشان نماینده ولی فقیه بوده و وامدار هیچ گروه و یا شخصی نبوده و نخواهند بود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.