تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

“علی نجات روستا” و مدرسه عشایری روستای کوگان / به مناسبت روز معلم

  • کد خبر : 49551
  • 13 اردیبهشت 1393 - 10:10

  میرملاس نیوز : به مناسب روز معلم سری به روستای تاریخی کوگان زدیم تا ساعتی در کنار ” علی نجات روستا  ” معلم مدرسه ی عشایری والفجر کوگان و دانش آموزان خوب این روستا باشیم.                                        […]

 

میرملاس نیوز : به مناسب روز معلم سری به روستای تاریخی کوگان زدیم تا ساعتی در کنار ” علی نجات روستا  ” معلم مدرسه ی عشایری والفجر کوگان و دانش آموزان خوب این روستا باشیم.

 26 

0

 

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

11

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

19

 

 

20

 

 

18

 

 

21

 

 22

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 35در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۵
  1. جناب اقای روستا معلم فداکار خسته نباشی روز معلم رابه شما وهمه ای همکارانتان تبریک عرض میکنم /// جناب اقای روستا ازدل همین دبستانهای عشایری مدیران باهوش مدبر واستادان دانشگاه ازخطعه ای سرسبز لرستان در خدمت جامع هستند

  2. جناب آقای روستا معلم فداکار خسته نباشی
    روز معلم را به شما وهمه ی همکارانتان تبریک عرض میکنم /// جناب آقای روستا ازدل همین دبستانهای عشایری مدیران باهوش مدبر و استادان دانشگاه از خطه ی سرسبز لرستان در خدمت جامعه هستند

  3. باسپاس ازمدیرسایت وزین میرملاس بخاط رنج سفر وتهیه گزارش وعکس از این دبستان عشایری.
    اما شایسته است خدمت این همکارعزیزعرض کنم :روزت مبارک وخسته نباشی. بانگاه کردن به تصاویرشما ودانش آموزان خیلی ازحرف های شمارا شنیدم ودرک کردم! اما آن محیط سالم وبدون هیاهو بستری مناسب برای رشدوارتقا همین چنددانش آموزبرای رسیدن به فردای بهتراست،تلاش شما درپایان سال برخلاف مدارس شهر آشکار وهویداست.شماباالهام ازطبیعت بکرمنطقه می توانید ازعناصراطراف بهترین المانهای کارگاهی را برای دانش آموزان بکارببریدچراکه مدرنیته بطورکامل درکوگان حاکم نشده.انشالله که مویدباشید.

  4. روزانه هزاران برگ تاریخ رقم می خورد و هزاران هزاره را در خود ثبت میکند شاید حاصل دسترنج این معلم گرانقدر در اینده ای نه چندان دور پرچم تاریخ را به شکلی شکیل و در جهتی موافق سرزمین مادریشان به احتزاز در بیاورد که تا ابد جاودانه بماند. به امید سلامتی و موفقیت برای تمام جانفشانان عرصه ی تعلیم و تربیت .روز تمام معلمان گرامی مبارک باد

  5. همکارمحترم روزت مبارک وخسته نباشی

  6. همکار گرامی خدا قوت
    و مدیر محترم دست مریزاد عکسای جالبی بودن

  7. سلام و عرض احترام خدمت معلم زحمت کش و تشکر از زحمات ایشان که در عرصه علم وفناوری می کشند برای ساختن ایرانی زیبا و با اقتدار

  8. سلام در گزارش اشتباهی وجود دارد و آن روستای کوگان میانکوه شرقی از توابع شهرستان پلدختر- معمولان است که در متن به روستای کوگان خرم آباد اشاره شده است

  9. با سلام
    دورود بر میر ملاس -چند تا عکس از کاروانسرای کوگان و خانه های کنده کاری شده سنگی در در دل کوه کوگان را هم اضافه می کردید که باستانی بودن محل کاملا روشن می شد.

  10. خداقوت برادر من هم هم کارشماهستم که مدت هفت سال درخدمت مردمی عزیز ودوست داشتنی رودبار بودم .مردمی پاک ومهربان ازروزی که شنیده ام مردمانش به خاطر اب سدسیمره به شهرها کوچ کرده اند واقعا ناراحتم چون توشهردیگه ان صمیمیتها نیست.سوری ازرومشگان

  11. جناب آقای روستا
    “معلمی شغل نیست، عشق است و هنر”
    ضمن تبریک مقام شامخ معلم به شما و همه همکاران عزیزتان.
    معلم عزیز و دلسوز بند بچه همین روستا هستم و در همین مدرسه تا پایه پنجم ابتدایی درس خواندم و الان هم به لطف خدا کارمند دانشگاه شده ام و زندگی موفقی دارم.
    امیدوارم دانش آموزان این مدرسه قدر زحمات جنابعالی را دانسته و با حمایت خانواده هایشان به درس ادامه دهند. و بعنوان فردی مفید در جامعه ایفای نقش نمایند. همچنان که خیلی از عزیزان این روستا الان در جایجای مملکت عزیزمان با عناوین شغلی مختلف مشغول بخدمت می باشند.
    کوچک و قدردان شما اسداله کوگانی

  12. روستا جان تو و جان این بچه های معصوم روستایی. ای کاش آنجا بودم تا دستان شما را ببوسم و خاک پای بچه های دبستان کوگان را توتیای چشم .من هم روزگاری با عطر این کلاسها زیسته ام .

  13. سلام آقای روستا،روزمعلم وانتخاب شمابه عنوان معلم نمونه استانی رابه شما تبریک می گویم.الحق والانصاف تویک معلم نمونه ای وزحمات شمابابچه های پاک وبی آلایش روستانزدخداماجورخواهدبود.خسته نباشی.

  14. باید مینوشتی کوگان کجاست

    • قربانت ،کوگان۴۵کیلومتری آزادراه خرم آباد-پل زال نرسیده به اولین تونل سمت چپ۶ کیلومترجاده آسفالته فرعی دارد.غارباستانی وزیبای کوگان درهمین روستاواقع شده حتمادیدن کنید.

  15. سلام من خودم بچه این روستای زیبا هستم.تاریخی کهن وغاری عجیب …دستتون در نکنه زنده باد لرستان عزیز وبالاگریوه باستانی

  16. افتخار می کنم که همکار آقای روستا هستم . روز و هفته معلم را مدعیان بی ادعا تبریک عرض می نمایم و این فرزندان معصوم چون در شرایط سخت تربیت می شوند مطمئنا آینده این مملکت در دست امثال اینهاست . باز هم از دور دست این معلم را می بوسم و به این بوسه هم افتخار می کنم / باز هم بگویند آموزش و پرورش ارگانی مصرفی است .

  17. دست همکار عزیزم را از راهی نه چندان دور میبوسم
    روزت مبارک

  18. به همکار تلاشگر و و خلاقم جناب آقای روستا عرض سلام و ادب دارم و برای ایشان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم از حدود ۱۲ سال پیش که با ایشان در ناحیه ۲ خرم آباد همکار بوده ام ایشان را فردی زحمتکش ، پر تحرک و خلاق می شناسم ، و مطمئنم این دانش آموزان در آینده بیشتر به ایشان افتخار خواهند کرد .

  19. سلام
    من هم چون از اهالی میانکوه شرقی هستم به پاس زحمات آقای آزادبخت عکس رو در نگاه دوربین جمعه ۲ خرداد اخبار شبکه افلاک به نمایش می گذارم .
    آدرس نگاه دوربین برای عکس های شما :
    negahedoorbin@lorestan.irib.ir

  20. حس خوبی میده این صمیمیت و مهربانی ها
    درود بر معلمان واقعی
    اینجاست که حس خوبی با آدم میده معلم بودن…
    نه در هیاهوی شهر و مبارزات انتخاباتی …

  21. دستتون درد نکنه کوگان روستای پدری منه من این مدرسه رو همیشه می بینم . . . . . کوگــــــــــــــــــــــــــــان

  22. همکارگرامی جناب آقای علی نجات روستاسلام.
    امیدوارم که همچنان باسعی وکوشش بسیارخودبتوانی طرح هاوایده های نووجدیددیگری رادرجهت خدمت هرچه بهتربه دانش آموزان عشایری ارائه دهی .
    همواره ازخداوندمنان برایتان شادکامی راخواستارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.