تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

قبادیان : ۸ سایت تلفن همراه برای رفع نقاط کور در جاده های لرستان راه اندازی می شود

  • کد خبر : 49629
  • 14 اردیبهشت 1393 - 13:32

  مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از راه اندازی هشت سایت برای رفع نقاط کور ارتباطی در سطح جاده های این استان خبر داد. به گزارش میرملاس،قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشت سایت تلفن همراه “بی تی اس” برای رفع نقاط کور ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی لرستان تا پایان خرداد ماه […]

 

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از راه اندازی هشت سایت برای رفع نقاط کور ارتباطی در سطح جاده های این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس،قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشت سایت تلفن همراه “بی تی اس” برای رفع نقاط کور ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی لرستان تا پایان خرداد ماه امسال راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از تکالیف شرکت ارتباطات سیار تامین پوشش تلفن همراه در جاده های اصلی، بزرگراهی و بین فرمانداریها است عنوان کرد: در این راستا طی امسال ۲۰ پروژه از سوی این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه از این تعداد پروژه تا کنون ۱۲ پروژه از سوی شرکت ارتباطات سیار استان برای پوشش تلفن همراه در سطح جاده های لرستان اجرایی شده است افزود: همچنین هشت پروژه دیگر نیز تا پایان خرداد ماه امسال راه اندازی می شود.

قبادیان با بیان اینکه همچنین شرکت مخابرات این آمادگی را دارد که اقدام به رفع مشکل نقاط کور تلفن همراه در برخی جاده های استان کند افزود: این امر باید از سوی کارگروه سوانح جاده ای استان به شرکت مخابرات ابلاغ شود تا ما نیز این کار را به عنوان یکی از مطالبات و مصوبات تصویب شده به شرکت ارتباطات سیار ارائه دهیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. باسلام خدمت آقای قبادیان باید عرض کنم که منزل ما در انتهای خیابان معاد کوهدشت نقطه کور است و موبایل آنتن نمیده حالا دیگه فکرشو بکن قعر دره ها و پشت کوهها باید چطور باشه؟؟؟!!!

  2. واقعا جناب آقای قبادیان لیاقت وزارت مخابرات را دارند چون ایشان فردی مردمی و باسواد ومتدین میباشند

  3. احتمالااقای آزادبخت موبایلتون ازاون قدیمی هاست که ۲کیلووزنش بود وگرنه موبایل توبیشترنقاط استان خوب آنتن میده حتی بدترین نقاط خ معادکه جزشهره،شمااگه گوشیتونوعوض کنیدمشکلتون حل میشه

  4. درود بر یگانه فرد در عرصه مدیریت، تخصص و تعهد جناب اقای مهندس قبادیان
    هر کجا هستی سرزنده و سلامت باشید و خدا نگهدارتان باد.

  5. _ باسلام و خسته نباشید بحضور مدیر فعال و توانمند سایت و تشکر از مسئولین محترم مخابرات استان .لطفا فکری اساسی برای آنتن دهی شهرستان رومشکان بفرمایید . آنتن دهی ضعیف و در ماه حداقل ۵ روز مشکل اساسی و قطعی دارد. لطفا پیگیری کنید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.