کد خبر : 49637
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 3,508 بازدید

خبر ناگوار یک عکس…

    میرملاس نیوز : خبر كوتاه است … اما وجود آدمي را به لرزه در مي آورد! شكارچي پس از شكار بز كوهي مادر، فرزند او را كه حاضر به ترك جسد مادر نبوده به دام مي اندازد… جسد مادر تكه تكه مي كند و فرزند را كنار جسد تكه تكه مادر مي گذارد […]

10177862_4318563017533_6749500102202695764_n (1)

 

 

میرملاس نیوز : خبر كوتاه است … اما وجود آدمي را به لرزه در مي آورد! شكارچي پس از شكار بز كوهي مادر، فرزند او را كه حاضر به ترك جسد مادر نبوده به دام مي اندازد… جسد مادر تكه تكه مي كند و فرزند را كنار جسد تكه تكه مادر مي گذارد و حاصل مي شود اين عكس! 
“مرگ انسانيت”

شكارچي هم اكنون در دام مامورين حفاظت محيط زيست شهربابك استان كرمان است…

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

یک همشهری در گفته :

این شکارچی
شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاید شقی ترین آدمی که تا بحال شنیده ام

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۹:۵۵:

بخدا گریم گرفت….. مرگ بر تو ای شکارچی

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۱:۴۴:

شکارچیان آدم های بیگناه در سوریه هم کم نیستند.!!!

[پاسخ]

رشنو پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۲:۱۶:

در كرمان حيوانات رو به اين روز ميندازن،در كوهدشت آدمارو.خدا عاقبت اين كشور رو بخير كنه!

[پاسخ]

سیروس شیراوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۲:۲۵:

لطفا در مورد کوهدشت درست حرف بزنید
کوهدشت آدمای مومن و به تمام معنا انسان کم نداره

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸:

عزیزان شما چرا در مورد هر چیزی این قدر تند موضع می گیرید. اولاً شکار و ذبح اسلامی در دین اسلام جایز است.ثانیاً ما هر روز خودمان حیوانات اهلی را در سطح شهر و در روستاهاقصابی میکنیم و از گوشت آنها می خوریم .ثالثاً در عید قربان هم ما قربانی می کنیم و گوشت قربانی را تکه تکه به همسایگان و نیازمندان می دهیم. به نظر من اشکال این عکس ممکن است اول شکار غیرمجاز بوده باشد و دوم اینکه بره آهو به تماشا آمده است.پیشنهاد می کنم یک بار از قصابی گوسفند توسط خودتان فیلم بگیرید و نگاه کنید!!!

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۵:۱۶:

حرف شمادرست حداقل ميتونست بچه شوازش دورنگه داره!!!

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۰:۲۵:

داداش بحث شکار باپرورش حیوانات اهلی جداست یک حیوان که در طبیعت زندگی میکند ما جونشرو بهش نبخشیدیم که ازش بگیریم از وقتی انسان هارو به پرورش حیوانات آوردن رفته رفته شکار در جوامع انسانی کمرنگ تر شده اینجا بحث جنایت علیه حیوانی است که در جامعه در آسیب پذیر ترین شکل ممکن قرار داره

[پاسخ]

11 پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶:

عریزم میدونی فرق گونه های کمیاب با اون گوسفندی که قربانی میکنی چیه ؟

[پاسخ]

روح الله پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۳ ۰۰:۳۶:

اخه چرا همه چیزو قاطی می کنی ….. این پست چه ربطی داره به پاسخ شما …..

[پاسخ]

ع نورمحمدی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۳:۴۰:

شایسته است مدیریت سایت وزین میرملاس بااین شکارچی بی رحم مصاحبه ای رو انجام دهد وازش بخواهد ازین کاراحمقانه اش چه انگیزه ای داشته.

[پاسخ]

حسین- تهران پاسخ در تاريخ شنبه ۳ خرداد , ۱۳۹۳ ۱۵:۵۲:

خدا ازش نگذره انشاءلله

[پاسخ]

علی محمد امرایی در گفته :

فخرِمان چـوبِ هِــزاره از جنون /// از شقاوت حرصمان از حد برون

عندلیب و قُمری و دیگر وحوش/// نسلشان از جورِ ماها شد خموش

سبزه و نهر ودرخت و چشمه سار /// لطمه ها خوردند از ما بیشمار

این همه آثـار ناهنجار و زشت /// میتوان صدها ورق زانها نــوشت

نقد خویش ار میکنم دانم سزاست/// نا به هنجاری ستودن کی رواست

گر بُوَد دانش تهی از فضلِ ناب /// منزلت کی دارد این درس و کتاب

فضل و فرهنگ و ادب پیشه کنیم /// راه و چاره باهم اندیشه کنیم

بی تفاوت در کناری گر نشست /// همچنان فرهنگمان خواهد شکست

…………….؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

عظیم آزادبخت پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۷:۵۶:

درود بر شما آقای امرایی به خاطر شعر قشنگتان

[پاسخ]

باقرزاده پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۹:۰۵:

استاد عزيز خداقوت . زيبا سرودي و در اين چند بيت حق مطلب را با زبان زيباي هنرمندانه بيان نمودي باشد كه مسئولين و مردم بيدار شوند و درس عبرت بگيرند واقعا راه و چاره باهم انديشه كنيم

[پاسخ]

دلفانی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۹:۲۸:

دست مریزاد امرایی جان .
واقعا آدم با دیدن این تصویر از خود شرمنده میشود و نمیدانم چی بگم بقول مرحوم فریدون مشیری:

هیج حیوانی به حیوان دگر نمیدارد روا …………. کاری که این نامردمان باجان انسان میکنند…

[پاسخ]

مهدي طرهاني پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۷:۱۷:

جناب امرايي عزيز،بسيار زيبا سروده اي،دست مريزاد ميگم

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۸:۰۵:

جناب آقای امرایی مثل همیشه حق مطلب را به خوبی با زبان شعر ادا نمودند /آقای امرایی همیشه هنرمندانه و با زیبایی بیان می کنند / من همیشه اشعار ایشان را در سایت میرملاس مطالعه می کنم

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۸:۱۰:

اقای امرایی عزیز سلام عرض می کنم
اگر امکان دارد با زبان شعر از قانونمندی قانونونگرایی ، قانون گریزی و حقوق شهروندی هم بنویسید
خدایت یار باد

[پاسخ]

ع م امرایی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۳:۴۲:

باسلام وعرض ادب و احترام، مقاله (نقد خویش)در صفحه یادداشت ( ص 3 به بعد) موجود است در صورت تمایل مطالعه بفرمایید

[پاسخ]

ضمن محکوم کردن عمل زشت این شکارچی ، لازم است تتذکر شوم که اگر این کار را یک کوهدشتی انجام می داد صدایش تا اون ور آبها بلند می شد

[پاسخ]

میرحاواص پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۲:۰۱:

باوه فرهنگی ازآدم سربریدن که بدترنیست.

[پاسخ]

محمود مهکی قم پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۰:۳۰:

همکارعزیزلطفا از اسم اختصاصی استفاده فرمایید، شما اسم بیش از یک میلیون فرهنگی را مصادره فرموده اید!ببخشید

[پاسخ]

سیروس شیراوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۲:۲۷:

دقیقا همینه
چون خیلی از ماها ضعف فرهنگی مون تا عرش اعلا بالا رفته و خودمون خودمونو خراب میکنیم
از کامنتهای بالا هم معلومه

[پاسخ]

برادربافرهنگ وصاحب انديشه جناب آقاي علي محمد امرايي سلام:اميد وارم سايه ات هميشه مستدام باد .چه خوب شعري دررابطه با دوست داشتن طبيعت و {مافيها}آورده اي

[پاسخ]

امید وارم این بلا سر خودش یا عزیز ترین کسش بیادیاد این شعر افتادم که میگه :
نه هر که زاد زآدمی به معنی انسان است/که گفته اند زحیوان بزای وانسان باش

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۴:۱۲:

علی آقا حرف شما هم افراط گرایانه است . جان یک انسان بسیار شریفتر از یک آهوست . بنده نیز این کار غیر اخلاقی را محکوم می نمایم و این شخص باید به شدت مجازات شود و حتی محبوس گردد . این کار نشانه بی وجدانی و شقاوت یک شخص است که خداوند خودش میداند که چکار کند ، لیکن در اجتماع برای آن جریمه در نظر گرفته شده است .

[پاسخ]

عظیم آزادبخت در گفته :

با سلام خدمت مدیر محترم سایت میر ملاس . اگر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از این موضوع مطلع باشند و به راحتی از کنارش رد شوند خداوند هیچگاه او را نمی بخشد به نظر من مجازاتش باید اعدام باشد هرچند قاضی نیستم

[پاسخ]

کلاغ پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۹:۱۵:

خدا رو شکرکه قاضی نیستی
برادریه مقدارتخفیف بده ممنوم

[پاسخ]

کلاغ پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۹:۱۷:

آقا عظیم این صیاد که ازنظرشما اعدام
قاتل ورامینی های مظلوم رو چه حکمی بهش میری!!!!!!!!

[پاسخ]

میری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۲:۰۰:

ای بابا اگه قاضی میشدی به خاطر له کردن یک میروژ ادمو اعدام میکردی .گله جمالت ازادبخت اگر تو بویی اژ ا گوشته مگذری

[پاسخ]

چال سیه در گفته :

واقعا ای کار آخر وحشیگر ی است به کشور های دیگه که ما فرهنگشان را قبول نداریم نگاه میکنیم با حیوانات بهتر از انسانها رفتار میکنند و حقوق حیوانات رو چطور رعایت میکنند اونوقت ما ایرانیها ادعای اسلامی بودن داریم و فقط شعار میدیم بعدش ازین جنایتها میکنیمواقعا حرصمون در میاد،امید واریم مسئولین به آسانی ازین قاتل جانی نگذرند

[پاسخ]

واقعا اقدامی ناجوانمردانه است!

[پاسخ]

اعدامش کنند

[پاسخ]

خدا از چنین آدم های حیوان صفتی نگذرد،،،

[پاسخ]

یونس درویشی در گفته :

تصویرخودش گویاترازگفته های ماست .
اگرحقوق حیوانات رابه رسمیت میشناختیم ……..

[پاسخ]

ع محمدی در گفته :

واقعا وحشتناک است .وحشتناک وحشتناک .
اگرانسان دستگاهی داتشته باشد وبتواند فکر این نوزاد بز کوهی را که مادرش در مقابل چشمانش چنین قطعه قطعه شده بخواند .در مورد ما انسانها چه نظری خواهد داشت.

[پاسخ]

واقعا وحشتناک است اگر محیط زیست از این بگذرد انگار مرتکب قتل عمد شده است

[پاسخ]

لعنت برتو باد شکارچی .به سرنوشت این شکاردچار شوی

[پاسخ]

اقایان در هیچ جای قانون وشرع نیامده بخاطر شکار اهو کسی را اعدام کنند خوب است بعضی ها قاضی نیستند .

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۴:۱۸:

درست گفتی آقای شهروند . گربه مسکین اگر پر داشتی …….. تخم گنجشک از جهان برداشتی . عمل زشت و غیر اخلاقی این فرد به شدت حزن آور و محکوم است . اما هر کاری مجازاتی دارد و مجازات شکار غیر مجاز هم معلوم است . اما این فرد با آوردن بره آهو در کنار لاشه مادرش ، بی رحمی و قصاوت قلب خود را نشان داده که باید به خدا واگذارش کرد، نه اینکه اعدام بشه

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۲۳:۵۵:

هموطن گرامی درست است مجازات اعدام برای این کار نادرست واعمال نشدنیست اما باور کن در کشورهای بی قانون غربی شکار غیر مجاز مجازاتی برابر حداقل 5سال زندان دارد وای به حال اینکه با این عکس غیر وجدانی باعث ناراحتیه روحی وفکری مردم بشی یا علی

[پاسخ]

روله بیکسِم

[پاسخ]

با سلام. برای اینکه از این به بعد شاهد چنین فاجعه ای نباشیم قانون گذار محترم باید ضمانت اجرایی محکم وسخت تری از انچه اکنون وجود دارد وضع کند(البته نه اعدام) و همچنین باید در این ضمینه فرهنگ سازی بیشتری شود هر چند که مردم فهیم کشورمان در رابطه با محیط زیست نسبت به چند سال پیش از اگاهی بیشتری برخوردار شده اند، به امید روزی که از این تصاویر دلخراش نبینیم

[پاسخ]

دوستان عزیز اینکه ما خود را شیعه میدانم درحالیکه امام رضا (ع) ضامن آهویی شد که به خاطر بچه به دام افتاد اما امام ضامن اوشد چه خوب بود این اقا به خاطر بچه آهواز مادراومی گذشت و این برای انسان بهتراست اگرانسان به خود وبچه هایش نگاه کند از اینکارهای زشت دست می کشد

[پاسخ]

در بعضی از مستند ها دیده میشود که حیوانات وحشی مانند شیر و ببر با بچه اهو بازی می کنند و راضی به خوردن ان نمی شوند حال عمق فاجعه را درک کنید که چطور یک انسان (البته به این شکارچی نمیتوان حیوان گفت چه برسد که بگوییم اشرف مخلوقات) میتواند این عمل وحشیانه را انجام دهد

[پاسخ]

تصویری است بدون شرح و ناگوار

[پاسخ]

مرد احمق گوشتشو بسته بندی هم کرده لابد می خواسته نذری بده

[پاسخ]

دوستان عزیز اگه کسی از اشناهاتون خواست بره شکار (که انشاالله اینطور نیست)دو تا مرغ براش بخرید تا ببره کوه شاید از این کارش منصرف شه

[پاسخ]

فریاد کوهدشت در گفته :

لعنت خداوند بر هر انسانی که بخاطر منافع خودش حاضر به اینچنین کارهایی میشود

لعنت خداوند بر کسانیکه که برای رسیدن به پولهای حرام حاضرند جوانهای بدبخت را معتاد کنند و خانواده های انها را بسوزانند

لعنت خداوند بر کسانیکه بی بندو بار و لات وچاقوکش هستند و امنیت و آسایش را از مردم بی گناه میگیرند

خداوندا حرف دل تمام مردم را میزنم هر جوانی که قابل راهنمایی است کمکش کن وبه راه راست هدایتش کن و هر جوانی که دنبال راه حرام و انحراف و کثافت بازی است و قابل هدایت نیست و باعث آذار خانواده اش است نابودش کن تا همه جامعه از دستش راحت شوند

[پاسخ]

خنده بازار.. در گفته :

.بنده كار اين اقا ويا اقايان را محكوم ميكنم .و شكار كردن فصل خاص خود را دارد.در اين تصوير ذبح و قطعه قطعه كردن لاشه اين بز كوهي كه از لاشه ان مشخصه5 سال بيشتر عمر نكرده در جلوي ديد مردم گذاشتن كار خوبي نيست .قطعا بينندگان ناراحت ميشن .ولي يادمان نرفته 2 هفته پيش 2 نفر ادم كثيف و جاني جان 2نفر جوان را گرفتن و انان را زنده به گور كردن و دوستان اندازه اين بزغاله براي انان ناراحت نشده و اينقدر كامنت نذاشته بودن ووووووووووووووووووو

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۵:۲۴:

اشتباه محض ميكني.مگه ازدحام مردم محترم كوهدشت رانديدي تادادگستري راهپيمائي كردن واين همه كامنت گذاشتند.؟!!!!

[پاسخ]

مجتبی سپهوند در گفته :

گوشتش رابرا فامیلش بسته بندی کرده .لعنتی

[پاسخ]

ناشناس 1 در گفته :

چهره اين جورافراد بي رحم بايد دررسانه عمومي معرفي گردد تا…

[پاسخ]

در این مملکت مردی باید تا … وش قاتلان طبیعت را بر تابوت مرگ و نیستی بنشاند و دعای همگان را بعد از اشک ماتم بر مرگ انسانیت به همراه داشته باشد هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا/ آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند

[پاسخ]

سام طولابی در گفته :

واقعا جای تاسف داره.واقعا بی رحمه

[پاسخ]

برخوردشدیدیدبشه

[پاسخ]

ن. ع . دالا...ب در گفته :

در کشورهای دیگه بر اساس اون چیزی که از تلوزیون می بینیم مردمانش برای طبیعت وحیات وحش ارزش قائل هستند اما در دیار خودمان چیزهایی میبینیم که به انسان بودن بعضیا مشکوک می شویم .
شاید در گذشته انسان فقط از طریق شکار به غذا دست پیدا کرده و به نوعی یک شغل محسوب شده اما اکنون دیگر این کارها منسوخ شده ودر بیشتر موارد جرم محسوب می شود .
راستی ایا کسی که این کار رو انجام داده یک ذره رحم و مروت نداشته که این زبان بسته از پا دراورده
کارت بخوره به شکمت بی وجدان دلت واسه بچه اش تنگ نشد

[پاسخ]

امين جان دست مريزاد ، اين اخبارو پخش كنيد شايد بعضي عبرت بگيرن ، چه كوهدشتي چه كرماني ويا هر قوميتتي كه اين كار را بكند پست وحيواني است ، حتي بدتر از حيوان ،‌ قرآن مي فرمايد انسان بعضي وقتا از حيوان پست تر ميشود ، اين يك نمونه از انسان هاي پست تر از حيوان است ، توروخدا به مظلوميت بچه اش نگاه كنيد بخدا گريه ات ميگيره !!!!!!!!

[پاسخ]

بخدادرحال اين بچه آهوگريه كردم.خدايا اين جلادبي احساس وباني اينكاررابنحوي درپيش چشمان زن وبچه هايش گردن بزن وبه اوتاقيامت لعنت بفرست.حداقل بي رحم ومروت جلوي بچه اش اين كاررانميكردي پست فطرت.

[پاسخ]

س.م. والی پور در گفته :

بی رحم ترین بی انصاف ترین وقصی ترین فرد بوده این شکارچی بی مروت
شکارچی بی مروت ، یه زره وفا ناره ای آهو که میکشی بچ بی نوا داره
وصدای تیر تفنگ می پرند د آسمو یه زره خاو نمیکن بیچاریا د ترس جو
توبیا دس بکش دی آهوی بی آزار میترسم و تیردس یه روز بویی گرفتار

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۵:۲۶:

انشاالله گرفتاربشه

[پاسخ]

اینجا دیگه بحث کشتن یه بز کوهی و عکس گرفتن با بچه اش مطرح نیست بلکه اینجا انسانیت زیر سوال رفته.

[پاسخ]

میرطاهر در گفته :

اگه کسی همین بلا رو سر خودش بیاره واقعا چه عکس العملی دار؟

[پاسخ]

ادینه وند در گفته :

بابا فک کردم کوهدشتیه .خدا رو شکر حداقل این گندمال ما نبود

[پاسخ]

اميدواريم كه مسئولين دلسوز نسبت به اين موضوع كه كمتر از قتل يك انسان نيست ابراز همدردي نمايند اما به تصوير كشيدن اين گونه حوادث خيلي هم معقول نيست

[پاسخ]

کاش ما هم میفهمیدیم که حیوانات هم حق حیات دارند چه رسد به گونه ای کم یاب! « هم با این حرکت!!!

[پاسخ]

سيد فخرالدين حسيني(نوربخش) در گفته :

من نميدانم و همين درد مرا سخت مي آزارد
كه چرا انسان اين دانا اين پيغمبر در تكاپوهايش چيزي از معجزه آنسوتر ره نبرده است به اعجاز محبت
چه دليلي دارد؟ چه دليلي دارد كه هنوز مهرباني را نشناخته است و نمي داند كه در يك لبخند چه شگفتي هايي پنهان است
من بر آنم كه در اين دنيا خوب بودن به خدا سهل ترين كارهاست و نميدانم كه چرا انسان تا اين حد با خوبي بيگانه است(مرحوم فريدون مشيري)

[پاسخ]

سيد فخرالدين حسيني(نوربخش) در گفته :

حتي كشتن يك مرغ به دست بشر در باورم آسان نمي گنجد(مرحوم فريدون مشيري)
خدايا ببين احساس اين شاعر عزيز كجا و درندگي اين رذل انسان نما كجا؟آري ببين تفاوت ره از كجاست تا به كجا…

[پاسخ]

دنیا حساب و کتاب دارد این جور آدم ها جزای این اعمال کثیفشون رو تو همین دنیا پس میدن این ماییم که همه ی مسائل رو سیاسی می بینیم

[پاسخ]

معلم نگران در گفته :

دوستان همهی قضاوتهای شما احساساتی بود اما در روایات و احادیث دایم روز یکه انسان به شکار می رود از عمرش به حساب نمی آید ولی من موافق این بی رحمی ها نیستم تا اینکه آدم از هفت طبقه پایین بندازند یا دو تا دوتا سر ببرند . ما قانونمان سریع عمل نمی کند ولی قانون اسلامی همه چیز را روشن و به تمام کمال بیان نموده است . متاسفانه …

[پاسخ]

چ پاسخ در تاريخ جمعه ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۶:

شما مگه وکیل مدافع اون قاتل کثیف هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

[پاسخ]

خدایادنیاتاریکی بی چرایی است، میترسم

[پاسخ]

بیژن گراوند در گفته :

یا ضامن آهو .مرگ انسانها مرا سخت ناراحت می کند .مرگ مادری اصلا برایم قابل تحمل نیست .نسل این شیاد را ار روی زمین منقرض کن.

[پاسخ]

اون تیری که به این حیوان زبان بسته زدی باید جلوی چشم بچه ت به قلب خودت می خورد نامرد ،رذل،پست.

[پاسخ]

مشی بیژن برایه کشتن یه بزه کوهی بنظرت آرزوی نسل کشی یه کم بیجا نیست؟یه چات؟

[پاسخ]

مریم موحدیان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳:

مسئله نسل کشی نیست این بره ی معصوم احساس داره و میفهمه که مادرش تکه تکه شده
چرا فکر میکنید حیوان شعور و فهم نداره؟
امیدوارم نسلش منقرض بشه این شکارچی پست فطرت امیدوارم بر سر خودش بیاد

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۳:۴۳:

اقای مرادی این افراد اگر پاش بیفته به ادمم رحم نمی کنن

[پاسخ]

بیژن گراوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۶:۴۴:

ار بیلنه منا بسته بندیه مکمی

[پاسخ]

رهی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۹:۱۲:

معلومه شما هم دست کمی از اون قاتل بی همه چیز نداری که اینطوری ازش دفاع میکنی.

[پاسخ]

سیاوش امرایی در گفته :

اگر انسان دست از شکار حیوانات بردارد انسان هم نخواهد کشت

[پاسخ]

نورالدين فعلي در گفته :

اگر يك هزارم انرژي هسته اي يا بحران آفريني در عرصه ي بين الملل يك در صد به محيط زيست اهميت مي دادند شايد محيط زيست ما محيط نيست نبود .

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

انسانم ارزوست

[پاسخ]

مریم موحدیان در گفته :

لعنت برتو
تو یک قاتل و شکنجه گر بالفطره ای که فقط شهامت نداری انسان بکشی و زورت به این زبان بسته ها میرسه امیدوارم به سر خودت بیاد
ای کااااااااااااااااااااااااااش یک نفر در سازمان پیگیر میشد و گیرت مینداخت و محاکمت میکردن و قانونی بود که تو را محکوم به اعدام میکرد

[پاسخ]

خدایا ازت میخوام که این قاتل بی همه چیز رو به سزای اعمالش برسونی.

[پاسخ]

سید عباس میرهاشمی در گفته :

بای ذنب قتلت
هیچ موجوی نمی تواند موجود دیگری باشدمثلا اسب نمی تواند بز باشد یا خر نمی تواند شیر باشد.تنها انسان است که می تواند چیز دیگری شود.و واقعا” انسان های اینچنینی به قدری پست وزذل هستند که نمی شود نام حیوانی چون سگ را بخاطرشان حرام کرد.حتی شیطان هم به دشمنی انسان قسم خورده نه به دشمنی زبان بسته ای همچون این مادر وفرزند بی گناهش!لعنت بر چنین وجودهای کثیف وسرتاسر نفرتی!…افسوس که هیچگونه نمی توانم عمق غمم را از دیدن این صحنه وژرفای نفرتم را از این تندیس رذالت وجهالت بیان کنم …به نظرم جایش باید کنار جنگجویان احمق چچنی در سوریه باشد نه کشور فرهنگی ایران

[پاسخ]

ای بابا یه چاتون کل حملتون کردیه هیچ کدام از شماها شکار نرفته. بنده خدا یه بز کوهی گیر آورده کشته . شاید اصلا خانوادش گرسنه بوده. دیگه تخریب بس است

[پاسخ]

احمد امراي رومشگان در گفته :

خوب به اين تصوير نگاه كنيد . چه تصوري . . .

[پاسخ]

بعد موشن ارا چه کرمان زلزله مای

[پاسخ]

رصد پاسخ در تاريخ شنبه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸:

زلزله دلیل علمی داره لطفا به خرافات تکیه نکن

[پاسخ]

سپهوند (عجب حکایتی) در گفته :

سلام
بعضی از آدمها از گرگ گرسنه هم بیرحم ترند متاسفم لعنت به اینجور افراد بیرحم و سنگدلی لعنت خدا بهش ..

[پاسخ]

وقتی انسان ببری رابکشد،نامش راتمرین مردانگی میگذارند.ولی وقتی ببری انسان رابدرد نام اینکار توحش وآدمخواری می نهند،تفاوت جنایت وعدالت هم درقاموس بشرازاین بیشترنیست.(جرج برناردشاو)

[پاسخ]

کجاشو دیدی در همین منطقه خودمان کوهدشت ( جاده اولادقباد) درختانِ بلوط را با سیم بکسل به تراکتور میبندند و از ریشه میکَنَند مامورین جنگلبانی هم زبون بسته ها تو خونه نشستن و حقوق میگیرند کسی نیست به اینها بگه مگه برا چی حقوق میگیرید!!!!!

[پاسخ]

خیلی شلوغش نکنیم روزانه مامثلن ادما باپنبه سرخیلیا ازخودمونه میبریم چه برسه به این زبون بسته

[پاسخ]

آزادبخت.تهران در گفته :

باسلام وعرض ادب به همه ی مخاطبین عزیز سایت میرملاس ،این تصاویر واین خبر شاید دل خیلی هارو به درد میاره و اشک خیلی هارو میریزه، شاید گذاشتن آن بر روی سایت بخاطر اینکه جزء خبرهای درد آوره درست نباشه ،اما همین که یک تلنگر به همه میزنه که نسبت به اطرافمون بی تفات نباشیم و یادمون باشه همه در برابر محیط زیست مسئولیم خیلی قشنگه….آقای آزادبخت متشکریم

[پاسخ]

هوار از دست حیوانهای انسان نما

[پاسخ]

گراوند در گفته :

در تشییع جنازه دو پسرش که در یک حادثه کشته شده بودند میگفت این حق منه که دو فرزندم را در یک روز تشییع جنازه کنم تکرار این جمله من را کنجکاو کرد خودم را به پیرمرد نزدیک کردم علت را از او پرسیدم با حالتی مملو از غم و اندوه گفت وقتی در کوه به دنبال شکار میگشتم آهوی را با دو فرزند دیدم وقتی با صدای بیرحم تفنگم یکی را نقش بر زمین کردم مادر آهوان چند قدمی رفت و فرزندش را نقش بر زمین دید هراسان برگشت فرزند دومش نیز سراسیمه به دنبال او آمد من که شادمان از شانس خود فرزند دومش را نقش بر زمین کردم .امروز حال مادر آن آهوان را حس میکنم. این قانون بدون تردید عالم هستی است که انسان تاوان اعمال خود را خواهد داد.این درنده خونریز هم تاوانش را خواهد داد.

[پاسخ]

کمیر پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۱:

بسیار عالی بود دمت گرم -گفتن برخی خاطرات اثرگذارتر از مقاله است

[پاسخ]

علی محمد امرایی در گفته :

من خود شاهد بودم که کودک خردسالی بدور از چشم والدینش داخل کانال آب سقوط کرد ،همه برای نجاتش سراسیمه دویدیم، پدرش با سرعتِ تمام حفاظ کانال را برداشت و داخل کانال پرید و فرزندش را بیرون کشید در حالیکه رنگ از رخسارش پریده بود خطاب به ماگفت یکبار یک نفر را درحالِ غرق شدن نجات دادم ،اینجا به دردم خورد.

تو نیکی می کُن و در دجله انداز //// که ایزَد در بیابانت دهد باز

[پاسخ]

باسلام دوستان به دقت نگاه کنید این گوشتها نسبت به وزن یک بز کوهی زیادن انگار برا حساس کردن موضوع چندین بسته گوشت بهشون اضافه کردن…………….ولی به هرحال کارش خیلی زشت بوده خدا از سر تقصیرش بگذره

[پاسخ]

چ پاسخ در تاريخ جمعه ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۴:

شما مگه کارآگاهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[پاسخ]

ایشالا که داغ به دلش بشینه الهی جیز جیگر بگیره الهی عزیزش بمیره.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

راهی جزفروریختن اشک نمیدانم و
ازشقاوت خویشتن تندیس ساختن چه سود

[پاسخ]

مهین ارشا در گفته :

راهی جزفروریختن اشک نمی دانم و
ازشقاوت خویشتن تندیس ساختن چه سود
آن گاه که دیگردرمجرمانه زیستن عدالتی نیافته باشی
وچناچه مظلومیت رابه دام انداخته باشی
گویای این است که هیچ قلبی زنده نیست
وتبعیدشده ای درون نگاه این چشمان افسرده
درنگاه مرگی که برازنده ی انسان نبود

[پاسخ]

به امید روزی که همه با هم هم صدا و همراه ومتحد بتوانیم چنان فضایی ایجاد کنیم که هر فردی که سلاح شکاری در دست داشته باشد سر عقل بیاید واحساس شرم کند. وچه زیبا آن حنجره طلایی در 50سال پیش خواند که شکار چی دیه بسته تا که مه آهوبکشی ای آهو که میکشی گناه داره

[پاسخ]

یا ضامن آهو!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

امیرحسین در گفته :

این طور آدم هاراباید زنده بگور کرد.

[پاسخ]

خواننده مطلب در گفته :

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار !
میرملاس مردم از این صحنه ها زیاد میبینن
یه چیزی بزار یه کم بخندند نه همش غصه بخورن
در کل مرسی

[پاسخ]

بنده خدا در گفته :

اين صحنه برايم صحنه هاي از جنگ داخلي سوريه را تداعي كرد كه تكفيري ها همين بلا بر سر مردم از پير و جوان تا زن و كودك آوردن، اين شكارچي حتماً جزء گروهاي تكفيريست

[پاسخ]

حکم این فرد پلید فقط اعدامه اعدام ………………………… این حیوانتر از حیوان باید اعدام بشه

[پاسخ]

محسن در گفته :

واقعاً حرفی واسه گفتن ندارم……
نهایت بی رحمی و فجاعت و وحشی گری بود این عکس………………………………… .

[پاسخ]