تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

دعوت به شرکت در امر خیر

  • کد خبر : 49741
  • 15 اردیبهشت 1393 - 23:45

  مخاطبان عزیز وهمیشگی سایت میرملاس ! جوانی روستایی که از داشتن پدرمحروم است بخاطر عمل جراحی مادرش به همت شما خوبان سخت امید داشته وچشم براه کمک های شماست . با هماهنگی هایی که با اکثر دوستان انجام گرفته بنا را براین گذاشته ایم تا شماره حساب حاج حکمت امانی به این امرخیر اختصاص […]

 

مخاطبان عزیز وهمیشگی سایت میرملاس ! جوانی روستایی که از داشتن پدرمحروم است بخاطر عمل جراحی مادرش به همت شما خوبان سخت امید داشته وچشم براه کمک های شماست . با هماهنگی هایی که با اکثر دوستان انجام گرفته بنا را براین گذاشته ایم تا شماره حساب حاج حکمت امانی به این امرخیر اختصاص داده شود وشما میتوانید کمک های خداپسندانه خود را به این شماره کارت ملی ۶۰۳۷۹۹۱۳۰۴۰۸۷۴۴۲
یا به حساب ٠١٠٢٣۵۴١٨٠٠٠٣  بانک ملی به نام حکمت اله امانی واریز نمایید.

  با تشکر – اسدالله آزادبخت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. سلام بر همه ایثارگران راه خدا از رزمندگان دیروز که با ایثار وجود خویش در راه خدا جهاد کردند تا آنانیکه به بخشش مال خود در راه حضرت دوست، اجر اخروی و دعای دنیوی را برای خود سرمایه گذاری می کنند. حقیقتأ معامله با خدای سبحان، چه نیکو معامله ایست. خدا به همه نیکوکاران وعده پادش بسیار بزرگ و نیکو را داده است.
    نکته قابل ذکر اینکه اعلام شماره حساب بنده با درخواست برادر مجاهدم جناب حاج بهزاد آقای باقری اعلام شده ولاغیر. وعده خدا به نیکوکاران، جزای خیر است.

    • سلام جناب امانی
      لطف کنید هرشب یه گزارش ازجمع آوری کمک ها رو اعلام بفرمایید، به گمانم موثرباشه
      ممنون

  2. سلام و درود بر رزمندگان و بسیجیان دلاوری که باز هم بسیجی عمل کردند
    انشاالله که با کمک دوستان و مخاطبان عزیز میرملاس بتونیم مرهمی بر زخم این فرزند و مادر شویم
    اجر همه با شهداء

  3. باسلام خدمت تمام مخاطبین عزیز میر ملاس وعرض ادب خدمت مدیر محترم و برادر عزیزم جناب استاد آزادبخت که
    این کار خدا پسندانه را در معرض دید همگان قرار داده انشاا… هرکدام از ما بتوانیم سهمی از این خیر را برای باقیات و صالحات خود توشه کنیم . کار آقای امانی به خاطر حمایت از این امر خیر هم قابل ستاش است
    راستی اگر هر کوهدشتی فقط ۱۰۰۰تومان پرداخت کنند مخارج درمان این عزیز و دیگران را می توانیم برطرف
    نمایم .

  4. این روش اگرمدیریت وفرهنک سازی شودمی تواندگره ازمشکلات بعضی بازنماید.

  5. سلام بر همشهریان نیکو کار
    بخشی از افراد نیکوکار ممکنه به سایت دسترسی یا علاقه ای به اینترنت نداشته باشند. لذا پیشنهاد می کنم همه آقایان یا خانم هایی که این خبر را دیده یا شنیده اند، بطریق حضوری و رو در رو (face to face) به دوستان، اقوام و افراد خیر اطلاع رسانی کنیم.اجر همه با خدای بزرگ

  6. این دیار دیار لطف و گذشت و ایثار است. همت لازم را دارند و در این کار خیر حتما شرکت می کنند. تا باد چنین بادا. فرهنگیان عزیز همیشه پیشقدم بوده اند و در این کار هم می توانند مثمر ثمر باشند.

  7. دولت تدبیر وامید کجایی ………
    حتما کمک میکنیم
    بنی آدم اعضای یک پیکرند ……که در آفرینش ز یک گوهرند
    چو عضوی به درد آورد روزگار….دگر عضوها را نماند قرار
    تو کز محنت دیگران بی غمی…نشاید که نامت نهند ادمی

  8. خدا خیرتون بده
    ان شاءالله مشکل این خانواده حل میشه

  9. کارخوبی است
    رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم فرمود: کسى که به مؤمنى قرض بدهد و صبر کند تا وضع مالیش خوب شود، آن مال پاک خواهد ماند، و فرشتگان بر قرض دهنده درود مى فرستند تا زمانى که قرض گیرنده قرض خود را ادا کند».
    وباز میفرماید:
    انفاق و صدقه تنها مخصوص اغنیا و ثروتمندان نمى باشد، بلکه کسانى که از نظر مالى تنگدست مى باشند هم مى توانند با انفاق هاى کوچک در راه خدا این صفت برجسته را که خداوند براى پرهیزکاران بیان فرموده است، در درون خود زنده کنند; مبادا به خیال اینکه انفاق ما اندک و ناچیز است، از این فیض الهى محروم شوند
    خداوندبزرگدرسوره بقره مى فرماید: (اَلَّذینَ یُنْفِقُونَ اَمْوالَهُمْ بِالَّیْلِ وَالنَّهار سِرّاً وَ عَلانِیهً فَلَهُمْ اَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوفٌ عَلَیْهِم وَ لا هَمْ یَحْزَنوُنَ); آنها که اموال خود را به هنگام شب و روز، پنهان و آشکار، انفاق مى کنند، مزدشان نزد پروردگارشان محفوظ است و ترسى بر آنها نیست و غمگین هم نمى شوند. (بقره (۲)، آیه ۲۷۶)
    باآرزوی شفای کامل برای بیماران وگرفتاران

  10. خداوند این قبیل کارها را بدون اجر نخواهد گذاشت به امید خدا وبه یاد مادرمرحومم کمک خواهم کرد .

  11. با سلام و تقدیر و تشکر از بانیان این امر خیر
    از دیدگاه بنده که البته ممکن است درست هم نباشد بارزترین وجه عبادات اجتماعی در اسلام چیزی نیست جزء اگاه شدن از مشکلات همدیگر و کمک به حل ان که به تبعش برادری و محبت برقرار میشود و کل جامعه از ثمرات ان بهره مند خواهند شد.
    امیدوارم که این شروعی باشد برای ادامه این سنت حسنه

  12. درود بر برادر بسیجی حاج حکمت عزیز .اجرتان با سید وسالار شهیدان

  13. باسلام وتقدیروتشکر ازبانیان محترم این کارخداپسندانه
    بدون شک کسی که درراه خدا انفاق کند وکسی که در راه خدا قدمی هرچندکوچک بر دارد ، نزدخداوند تبارک وتعالی بدون اجر نخواهدبود.

  14. لطفا اگر عمل جراحی ایشان در استان لرستان قابل انجام است با حقیر هماهنگی شود

  15. سلام بر بنده خوب خدا
    در کارهای خیر مشابه تلاش و همت عزیزان در این بحث، کمیت موضوع ثانویه است. اصل کار قدم برداشتن در این راه و تلاش برای رفع گرفتاری مسلمان است و بس. موفق باشید

  16. با سلام
    ۸ ماه هستش که حقوق نگرفته ام ، از خدامی خوام فرجی بشه که بتونم کمک کنم

  17. هرکس بنای نیکی بگذارد و کار نیکی و گام نیکی هرچند کوچک خداوند بهایش را خواهد پرداخت . درود فراوانتان باد

  18. سلام بر بازدید کنندگان عزیز
    لطف کرده و پس از واریز وجه مبلغ خود رو بصورت کامنت درج نمایید.
    با تشکر

    • باسلام خدمت حاج امانی بزرگوار از نظر حقیر فکر نمی کنم نیازی به درج مبلغ وکامنت باشد .با این وجود هر
      طور صلاح میدانید ومیدانند .

      • برادر بزرگوارم حاج آقای محمدی با عرض سلام و احترام
        آنگونه که مستحضرید انسان ها دهها سال زحمت می کشند و بالاخره ذره ذره، آبرو جمع می کنند. بهتر از من میدانید که موضوع جمع آوری پول برای اموری مشابه، چالش برانگیز است. من هم برای پیشگیری از انحراف اذهان بعضی ها این ایده را مطرح و پیشنهاد نمودم. خلق الله و خیرین بزرگوار هر طور صلاح میدانند عمل کنند.

      • سلام بر جناب محمدی عزیز
        آنگونه که مستحضر هستید انسانها ذره ذره آبرو جمع کرده و بعضأ بر اثر یک اشتباه بسیار ساده همه آنرا به باد فنا می دهند. از طرفی موضوع جمع آوری اعانه برای اینگونه امور، چالش زا و در مظان شک انداختن خود است. پیام بنده برای شفاف سازی بوده و هست. گرچه در انتهای کار ممکن است با گرفتن پرینت گزارش به مردم داده شود، یا بعضأ اگر کارمندی از بانک ملی بخواهد می تواند آنرا مشاهده کند ولی احتیاط شرط عقل است. در هر حال صاحبان کرم خود دانند.

        • برادر بزرگوار جناب حاج حکمت امانی
          باعرض سلام وادب ؛شایسته است محضرشما وسایر خوانندگان گرامی عرض شود اگر بنا را براین گذاشتیم که شماره حساب جنابعالی برای این امرخیر اختصاص داده شود صرفا هدف این بود تا خدای نکرده کسی ظن وگمان بد نکند چراکه شخصیت وجایگاه حضرتعالی دربین این مردم شناخته شده می باشد واتفاقا ازاینکه دراولین لحظه اعلام آمادگی نمودید حسادت ما نسبت به روحیه شما اوج گرفت که زیر لب بارها باخودگفتیم خوش به سعادتتان. خداراشاکریم بخاطر وجودشما که همواره سایه پرمهرتان بالای سرهمگی ست.پاینده وتندرست باشید.

  19. سلام بر دوستان
    “ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد،بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد”
    مقام معظم رهبری
    کجایند مسئولینی که فقط شعار می داند!!!

  20. سعدی:
    تو نیکی کن ودر دجله انداز
    که ایزد در بیابانت دهد باز
    حافظ:
    بلا گردان جان وتن .دعای مستمندان است .
    اهالی بزرگوار سایت وزین میرملاس جزاکم الله خیرا.

  21. باسلام
    یکی از دوستان عزیز به نام شل وشکت کامنت گذاشته وفرمودده((سلام جناب امانی
    لطف کنید هرشب یه گزارش ازجمع آوری کمک ها رو اعلام بفرمایید، به گمانم موثرباشه))
    حالا جهت اطلاع این دوست گرامی وسایر مخاطبین این صفحه عرض میکنم تا این لحظه مبلغ ۲۵۰هزارتومان جمع آوری شده . اگه دوستان سئوالی دراین خصوص دارند بنده درخدمتشون هستم . مانا باشید

  22. می گویند روزی آتشی ایجاد شد. دیدند گنجشکی مدام به آتش نزدیک و برمی گشت. پرسیدند چه می کنی؟ گفت: در این نزدیکی چشمه آبی هست و نوک خود را پرآب می کنم و بر آتش می ریزم. گفتند: حجم آتش زیاد است و قطره آب شما کاری نمی کند! گفت: شاید نتوانم آنرا خاموش کنم، ولی اگر خدا در قیامت پرسید برای هم نوع خود که در آتش می سوخت چه کردی؟ پاسخ میدهم: هرآنچه از دستم برآمد انجام دادم!
    .
    .
    .
    .
    همشهریان عزیز و بزرگوار، با عرض ادب و احترام، اینک وقت ریختن یک قطره آب بر آتشی است که در حال سوزاندن خانواده ای از همشهریان من و شماست! قطره قطره های من و شماست که دریا میشود! بیاید کمکی هر چند اندک و ناچیز برای روزهای سخت در محضر الهی ذخیره کنیم. چه بسا ممکن است همین قطره و ذخیره اندک، ما را از پل صراط بسلامت بگذراند.

  23. جناب ابراهیمی دبیر محترم سرویس خبر
    سلام و خسته نباشید عرض می کنم. همانطور که مستحضرید دو کامنت انتهایی بنده مشابه هم هستند. لطفأ یکی از آنها را حذف فرمایید ممنون

  24. دوستان ومخاطبین عزیز میرملاس طبق سفارش خیلی از شما عزیزان درباب ارائه گزارش مبلغ جمع آوری شده که میبایست پایان هرشب شفاف سازی شود ،شایسته است اغلام نمایم کماکان مبلغ ۲۵۰هزارتومان قبلی است وچیزی به آن اضافه نشده.(جمعه ساعت ۲۳:۱۰دقیقه)

  25. چه کار قشنگی می کنه میرملاس… آفرین آزادبخت عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.