- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رسانه های لرستان بیشترین توان خود را روی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بگذارند

IMG12432746

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

دادستان خرم آباد گفت: رسانه های لرستان بیشترین توان خود را روی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بگذارند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، سعید رازانی صبح چهار شنبه در نشست نقش رسانه در ارتقای آگاهی های حقوقی با هدف پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی با تاکید بر اجرای کارهای فرهنگی برای کاهش آسیبهای اجتماعی در لرستان اظهار داشت: کار فرهنگی برای کاهش آسیبهای اجتماعی کاری بسیار سخت و زمانبر است که نقش رسانه ها در این زمینه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
 
وی با تاکید بر ورود بیشتر رسانه های لرستان به حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی استان عنوان کرد: مجازات برای آسیبهای اجتماعی ساده ترین راه است ولی باید با کار فرهنگی و همچنین همکاری رسانه های استان در راستای ارتقای سطح فرهنگ استان گام برداریم.
 
دادستان خرم آباد با تاکید بر اینکه رسانه های استان بیشترین توان خود را روی بحث پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بگذارند بیان داشت: آسیبهای اجتماعی با دستورالعمل و و اقدامات قضایی رفع نمی شوند بلکه نیازمند پیشگیری و همچنین کار فرهنگی است.
 
رازانی با تاکید بر اطلاع رسانی حقوق شهروندی مردم استان از سوی رسانه ها بیان داشت: به طور حتم هر چه اطلاعات مردم در این زمینه بیشتر باشد زمینه برای رفع و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در استان نیز فراهم می شود.
 
وی همچنین با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان از رسانه ها بیان داشت: به طور حتم دستگاه قضا استان از رسانه هایی که اقدام به انعکاس نقدهای منصفانه می کنند و در راستای رشد و توسعه استان گام برمی دارند حمایت قانونی خواهد داشت.