تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

حلقه نهایی تعیین چارچوب مذاکرات هسته‌ای در محضر رهبر معظم انقلاب تشکیل می شود

  • کد خبر : 49824
  • 17 اردیبهشت 1393 - 14:47

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کمیته هسته ای شورای عالی امنیت ملی را حلقه ای از حلقه های تعیین چارچوب مذاکرات هسته ای خواند و گفت: حلقه نهایی تصمیم گیری در محضر رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و چارچوب مذاکرات نهایی می شود. علاء الدین […]

نظر بروجردی درباره انتقادها از مذاکره با آمریکا

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کمیته هسته ای شورای عالی امنیت ملی را حلقه ای از حلقه های تعیین چارچوب مذاکرات هسته ای خواند و گفت: حلقه نهایی تصمیم گیری در محضر رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و چارچوب مذاکرات نهایی می شود.

علاء الدین بروجردی در گفتگو با مهر گفت: به عنوان نماینده مجلس در کمیته هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی حضور دارم و در جریان مباحث قرار دارم، در این کمیته نقطه نظرات و چارچوب مذاکرات بررسی می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته هسته ای شورای عالی امنیت ملی یک حلقه از حلقه های تصمیم گیری در خصوص مذاکرات هسته ای و آخرین حلقه جلسه ای است که در محضر مقام معظم رهبری تشکیل می شود و در آن جلسه چارچوب مذاکرات نهایی شده و تیم مذاکره‌کننده در همان چارچوب مذاکره می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ادامه انتقادات نمایندگان نسبت به عدم اطلاع از متن توافقنامه ژنو گفت: تعدادی از نمایندگان به دفتر رئیس مجلس رفتند و متنی را که وزارت خارجه از ترجمه توافقنامه ژنو به ریاست مجلس داده، مطالعه کردند.

سال گذشته پس از توافقنامه ژنو و انتقادات نمایندگان نسبت به عدم اطلاع از مذاکرات و متن توافقنامه مقرر شد بروجردی به نمایندگی از مجلس در جریان مذاکرات و چارچوب ها قرار گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام به همه عوامل میر ملاس
    چرا در باره “ممانعت از سخنرانی نوه امام در شهرستان بروجرد “به مخاطبین اطلاع رسانی نکردید؟آیا خبر مهم نبود؟
    آیا سخنرانی نوه امام به ما ارتباط ندارد؟ آیا شهرستان بروجرد به ما مربوط نمی شود؟ آیا از عوامل خودسرمی ترسید؟مطمئن باشید پرداختن به این مسائل مسولان مربوطه که سر خود را در مقابل این قضیه زیر برف نموده اند و یا خود را به خواب زده اند از خواب بیدار خواهد کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.