تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

کمک ۵ میلیارد تومانی احمدی نژاد به گهر !

  • کد خبر : 4986
  • 10 خرداد 1391 - 19:52

برنامه شوگار چهارشنبه شب با موضوع تیم گهر دورود و به صورت زنده بر روی آنتن رفت.این برنامه با حضور ۳مهمان؛ اسماعیل حیدرپور سرپرست تیم گهرزاگرس؛ همایون بهاروند عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال  کشور و فرهاد نیکو خصال رئیس سازمان  ورزش جوانان و استان برگزار شد. همه ی استان برای کمک بسیج شده اند در ابتدای […]

برنامه شوگار چهارشنبه شب با موضوع تیم گهر دورود و به صورت زنده بر روی آنتن رفت.این برنامه با حضور ۳مهمان؛ اسماعیل حیدرپور سرپرست تیم گهرزاگرس؛ همایون بهاروند عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال  کشور و فرهاد نیکو خصال رئیس سازمان  ورزش جوانان و استان برگزار شد.

همه ی استان برای کمک بسیج شده اند

در ابتدای برنامه نیکو خصال رئیس سازمان ورزش و جوانان کشور مشکلات تیم را در سه زمینه مالکیت، زیرساخت ها و بودجه تیم دسته بندی کردند.

رئیس سازمان ورزش و جوانان در بحث زیرساخت های دورود گفت: شهرستان دورود دارای ۳ استادیوم کارگران؛تختی و صنایع دفاع می باشد که زمین صنایع و تختی به دلیل برخی مشکلات تایید نشدند ولی استادیم صنایع مورد تایید قرار گرفت و قرار شد که این زمین برای برگزاری بازی آماده شود و به موازات آماده سازی این زمین ورزشگاه خرم آباد نیز آماده می شود که در صورت مهیا نشدن دورود بازی ها در خرم آباد برگزار شود.

ایشان در مورد استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون افزودند:ورزشگاهی که مورد تایید قرار بگیرد باید شامل اتاق کنفرانس؛اتاق امنیت؛جایگاه تماشاگران؛رختکن مجزا؛سرویس بهداشتی و آبخوری؛بوفه ها و غذاخوری؛جایگاه خبرنگاران و .. باشد. در  ادامه نیکوخصال از قول مساعد شهرداری دورود برای کمک به تیم خبر دادند که قرار است شهرداری دورود تا  مورخه ۶/۳ مبلغی را به این تیم کمک کند.

همایون بهاروند: چشم امید چهار استان لرنشین که تیم ندارند به گهر دورود است

همایون بهاروند در مورد تیم گفت: ۲۱ سال از تاریخ تیم خیبر می گذرد.ما در گذشته می توانستیم بهتر باشیم.سال گذشته با توجه به مشکلاتی که بوجود آمد بدتر شد ولی با همت مسئولان و بازیکنان تیم توانستند به لیگ برتر صعود کنند. ما در تلاش هستیم که دورود  را برای  برگزاری بازی ها آماده کنیم که در صورت آماده نشدن استاد یوم دورود بازی در هفته اول در خرم آباد برگزار می شود.

بهاروند گفت: ما نباید تیم گهر را تیمی کوچک بپنداریم، نه فقط چشم همه مردم لرستان به گهر دورود است بلکه نماینده همه قوم لر  در فوتبال کشور است. حداقل چهار استان لرنشین که نماینده ای در لیگ برتر ندارند به این تیم دل بسته اند.

حیدرپور: صدا و سیما از مشکلات پخش زنده بازی های دورود غافل نباشد

حیدرپور سرپرست تیم نیز با توجه به صحبت های انجام شده گفتند: ما از مجمع نمایندگان استان  و شهرداری دورود انتظار حمایت داریم و درخواست داریم که شهرداری سریعتر بودجه متعلق به تیم را مشخص کنند تا ما کارهای مربوط به تیم را انجام دهیم و بتوانیم مهابادی را به تیم برگردانیم.

حیدپور اظهار امیدواری کرد صدا و سیما نیز با اقدام عاجل مشکل sng دورود را برطرف کند تا برای پخش زنده و با کیفیت بازی ها با مشکی مواجه نسویم.

بهروان رئیس سازمان لیگ نیز در گفتگوی تلفنی قول مساعد داد که در صورت پیشرفت کارها  مهلت بیشتری به این تیم داده می شود.

عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی: کمک ۵میلیارد تومانی رئیس جمهور به گهر

 

عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با برنامه شوگار شبکه افلاک با تبریک صعود تیم گهر دورود  به لیگ برتر؛این کار را یک حماسه نامید که باعث ایجاد یک شور و نشاط دیگر در میان جوانان و مردم شده است.

قائدرحمت در مورد فعالیت های صورت گرفته توسط ایشان برای آماده سازی گهر گفت:با توجه به پیگیری هایی که داشتم در مجلس هشتم در همایشی که با حضور رئیس جمهور؛هیئت دولت و نمایندگان منتخب مردم که با آقای احمدی نژاد و معاون و وزیر محترم ورزش و جوانان صحبت هایی داشته ام و از آن ها درخواست حمایت کردم که بت توجه به اینکه شعارتان عدالت و رفع محرومیت است  توجه خاص به این داشته باشند و علاوه بر بودجه ادارات؛ مبلغ اضافه ای نیز تعلق بگیرد و به صورت خاص مبلغ ۵میلیارد تومان از ایشان درخواست کردم که انشاالله محقق می شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در مورد تملک تیم گفت: با  آقای اژه ای از طریق استاندار در حال پیگیری هستیم که مجوز لازم را برای رفع موانع خواهیم گرفت.

ایشان در مورد زیرساختها افزودند:از همه عزیزان خواستار تمرکز زیرساخت ها هستم.و انرژی خود را بر روی یک ورزشگاه بگذاریم.با توجه به وقت کمی که داریم بتوانیم کمبودها را برطرف کنیم.تاکید من بر ورزشگاه تختی دورود است با توجه به اینکه این ورزشگاه در مرکز شهر قرار دارد ولی انتقال تماشاچیان به استادیوم صنایع با توجه به جاده آن و خطرناک بودن مسیر و محیط نظامی یک کار دشوار است.

وی نیز در ادامه به مردم قول داد که تیم در دورود و استان لرستان بماند و مجمع نمایندگان لرستان نیز حمایت خودشان را از این تیم اعلام کردند.

تهیه ی گزارش  : ظفر پاپی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.