تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

حمایت بانک صنعت ومعدن موجب فعالیت مجدد زاگرس خودرو بروجرد شد

  • کد خبر : 49898
  • 20 اردیبهشت 1393 - 10:18

  قائم مقام مدیرعامل شرکت زاگرس خودرو بروجرد گفت:حمایت مالی بانک صنعت و معدن باعث راه اندازی و فعالیت مجدد خط تولید این کارخانه شد.ˈ علی اکبر جمشیدیˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همکاری زاگرس خودرو بروجرد و پروتون مالزی بر اساس مدیریت مالی که از طریق لیزینگ آتیه الوند و با […]

 

قائم مقام مدیرعامل شرکت زاگرس خودرو بروجرد گفت:حمایت مالی بانک صنعت و معدن باعث راه اندازی و فعالیت مجدد خط تولید این کارخانه شد.
ˈ علی اکبر جمشیدیˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همکاری زاگرس خودرو بروجرد و پروتون مالزی بر اساس مدیریت مالی که از طریق لیزینگ آتیه الوند و با حمایت مستقیم مالی بانک صنعت و معدن انجام می شود ،صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی مجدد خطوط تولید این شرکت، وزارت صنعت معدن و تجارت با حمایت استاندار لرستان و نمایندگان بروجرد، بودجه ارزی و ریالی از طریق صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد که این بودجه به بانک صنعت و معدن ارجاع شده و هم اکنون بر اساس مصوبه بانک در حال عقد قرار داد می باشیم.

وی اضافه کرد: بر اساس مذاکرات و بررسی های انجام شده، قرار است دو مدل خودرو GEN2 , GEN2سدان از مرداد ماه امسال در بروجرد تولید و از شهریور ماه وارد بازار شود.

جمشیدی اظهار داشت: برای نیمه دوم سال ۹۳ تولید سه هزار دستگاه، در سال ۹۴ بیش از ۱۰ هزار و در سالهای بعد نیز تا ۵۰ هزار دستگاه با موتور و قطعات جدید در این واحد تولید می شود.

وی افزود: خطوط تولید GEN2 در کارخانجات زاگرس خودرو آماده است چون قبلا این خودرو در بروجرد تولید شده و روی همین خط نیز نوع سدان یا همان پرسونا را تولید خواهیم کرد.

وی در خصوص جذب نیرو برای فعالیت این کارخانه افزود: اولویت کاری با کسانی است که در گذشته در کارخانه کار می کردند که خوشبختانه ۹۵درصد انها بومی شهرستان بودند.

گفتنی است شرکت زاگرس خودرو در سال ۱۳۷۵ توسط بخش خصوصی در شهرستان بروجرد تاسیس شد که با همکاری پروتون مالزی اولین خودروی خود را در مهرماه سال ۱۳۸۰ تحت عنوان پروتون – ویرا که در اصل همان لانسر میتسوبیشی می باشد روانه ی بازار نمود.

شرکت پروتون مالزی در حال حاضر محصولات خود را به ۶۰ کشور جهان صادر نموده و در حال حاضر بزرگترین مصرف کننده خودروی پروتون پس از مالزی کشور انگلستان می باشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به این مسئولین ودست اندر کاران شرکت زاگروس خودرو بگین تورو خدا یه عکس از تردد خودرو های پروتون اونم از نوع ویرا وجنتو رو در انگلستان نشون بدین البته بدون فوتوشاپ طبق خبر رسانی که شده قراره فقط خودرو جنتو اونم باقیمت بالای پنجاه میلیون تولید بشه شوربختانه تاوقتی تولید خودرو در کشورمان انحصاریه همین قانون یه روز بود ویه روز نبود مونتاژکارهای مثل زاگروس خودرو ادامه داره باتشکر از خبر رسانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.