تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد: کسب رتبه اول لرستان در تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام کشور

  • کد خبر : 49907
  • 20 اردیبهشت 1393 - 10:29

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از کسب رتبه اول این استان از حیث تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا،حسین اسدی‎پورگفت: این موفقیت نشان می‎دهد لرستان دارای ظرفیت‎های بالایی است که با همت همه باید با فرهنگ‎سازی مناسب در حوزه‎های […]

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از کسب رتبه اول این استان از حیث تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا،حسین اسدی‎پورگفت: این موفقیت نشان می‎دهد لرستان دارای ظرفیت‎های بالایی است که با همت همه باید با فرهنگ‎سازی مناسب در حوزه‎های مختلف این مهم را نیز به سایر بخش‎ها تسری دهیم.

 وی با اشاره به برگزاری جشنواره شانزدهم در خرداد ماه سال‎جاری به میزبانی خرم‎آباد گفت: امسال نیز همچون سال گذشته با توانی مضاعف‎تر رویکرد اصلی جشنواره را برای تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام قرار داده‎ایم و به این مهم خوش‎بین هستیم.

مهندس اسدی‎پور اضافه کرد: در لرستان ۱۰۳ پروژه نیمه تمام داریم که برای تکمیل این تعداد پروژه به اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد ریال نیاز است تا آنها را به آموزش و پرورش تحویل دهیم.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان درباره تکمیل پروژه‎های نیمه تمام توسط خیرین مدرسه‎ساز اظهار کرد: خیرین می‎توانند با تقبل حداقل ۳۰ درصد از هزینه کل پروژه نیمه تمام علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و پاداش اخروی به دانش‎آموزان استان کمک کنند تا هرچه سریع‎تر در محیطی زیبا و جذاب و مناسب به امر تحصیل مشغول شوند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=49907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با عرض سلام دوستان عزیز
    دبستان ابتدایی (دکتر شریعتی ) روستای قرعلیوند که سالها از ساخت آن می گذرد ، در حال حاضر ناامن بوده و در دیوار های آن شکاف های زیادی به چشم خورده و مکان مناسبی برای تعلیم و تربیت نیست ، باتوجه به جمعیت بالغ بر ۵ هزار نفری این روستا ، امید داریم در اسرع وقت نسبت به ساخت دبستان ابتدایی اقدام گردد .

  2. آقای اسدی ضمن سلام و خسته نباشی چرا مدرسه ای رو که در روستای رماوند ساختید بدون اینکه افتتاح شود اجازه داده اید که تخریبش کنند.لطفا رسیگی کنید.روستای رماوند غربی ترین روستای شهرستان رومشکان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.