- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد: کسب رتبه اول لرستان در تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام کشور

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از کسب رتبه اول این استان از حیث تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا،حسین اسدی‎پورگفت: این موفقیت نشان می‎دهد لرستان دارای ظرفیت‎های بالایی است که با همت همه باید با فرهنگ‎سازی مناسب در حوزه‎های مختلف این مهم را نیز به سایر بخش‎ها تسری دهیم.

 وی با اشاره به برگزاری جشنواره شانزدهم در خرداد ماه سال‎جاری به میزبانی خرم‎آباد گفت: امسال نیز همچون سال گذشته با توانی مضاعف‎تر رویکرد اصلی جشنواره را برای تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام قرار داده‎ایم و به این مهم خوش‎بین هستیم.

مهندس اسدی‎پور اضافه کرد: در لرستان ۱۰۳ پروژه نیمه تمام داریم که برای تکمیل این تعداد پروژه به اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد ریال نیاز است تا آنها را به آموزش و پرورش تحویل دهیم.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان درباره تکمیل پروژه‎های نیمه تمام توسط خیرین مدرسه‎ساز اظهار کرد: خیرین می‎توانند با تقبل حداقل ۳۰ درصد از هزینه کل پروژه نیمه تمام علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و پاداش اخروی به دانش‎آموزان استان کمک کنند تا هرچه سریع‎تر در محیطی زیبا و جذاب و مناسب به امر تحصیل مشغول شوند.