- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : ستاد توسعه لرستان راه اندازی می شود

1-510

 

 

به گزارش مبرملاس ؛ لعلی کورانی فر امروز در حاشیه نشست اهالی فکر و فرهنگ در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: خوشبختانه نماینده ولی فقیه در لرستان به به جوانان و فعالیت های فرهنگی آنان اهمیت زیادی می دهند و همواره راهنمای جوانان در زمینه مسائل فرهنگی هستند.

وی افزود: یک نکته بدیهی در جامعه این است که توسعه اقتصادی یکی از ضرورت های اختصاصی و اجتناب ناپذیر در جامعه است و یکی از الزامات توسعه اقتصادی ترویج فرهنگ کار است زیرا تکنولوژی وابسته صادرات و واردات نیست و به طور مستقیم از فرهنگ کار تأثیر می پذیرد و تجربه نشان می دهد که پیشرفت کشورها به فرهنگ کار وابسته است.

کورانی فر تصریح کرد: میانگین ساعت کاری در برخی از کشورها مانند کره و آلمان حدود ۹ ساعت در روز است ولی میانگین در کشور ایران کمتر از نیم ساعت است که همه این ها ناشی از فرهنگ کار در جوامع مختلف است.

معاون استانداری لرستان بیان کرد: ما نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا کمبود نداریم و حتی در بسیاری از موارد نسبت به آن ها برتری داریم از جمله این برتری ها وجود اعتقادات دینی و و ظرفیت های کاری بسیار در کشور است که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی صحیح می توان فرهنگ کار را اصلاح کرد و با همت و کار مضاعف و مدیریت جهادی به هدف اصلی مان برسیم زیرا بسیاری از مجال ها و موفقیت ها در دل سختی ها نهفته است.

کورانی فر افزود: فرهنگ و اقتصاد ملزم یکدیگرند و به همین دلیل ما قصد داریم ستاد توسعه استان را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل دهیم و رسانه ها باید در این ما را یاری کنند زیرا امروز جنگ، جنگ نرم افزاری است و سلاح آن رسانه است و گلوله های این سلاح کلمات و اخبار هستند.