تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

شبکه برق لرستان از مشکل فرسودگی رنج می‌برد

  • کد خبر : 5000
  • 10 خرداد 1391 - 20:31

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ،  رضا آریایی ظهر امروز در نخستین همایش استانی صنعت برق لرستان با محوریت ایمنی در خرم‌آباد از اقدامات صورت گرفته در راستای ایمن‌سازی شبکه برق لرستان تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه لرستان استانی حادثه خیز است، انتظار می‌رود وزارت نیرو نسبت به تامین تجهیزات […]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ،  رضا آریایی ظهر امروز در نخستین همایش استانی صنعت برق لرستان با محوریت ایمنی در خرم‌آباد از اقدامات صورت گرفته در راستای ایمن‌سازی شبکه برق لرستان تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه لرستان استانی حادثه خیز است، انتظار می‌رود وزارت نیرو نسبت به تامین تجهیزات ضروری صنعت برق استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی بر جدی گرفته شدن بحث آموزش‌های مربوط به حوادث غیرمترقبه در تمام دستگاه‌ها تاکید کرد.

همچنین در این همایش مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان هدف از برگزاری این همایش را ارتقا و گسترش فرهنگ ایمنی و تعامل و ارتباط نظام‌مند با ادارت دانست و گفت: شرکت توزیع برق لرستان از سال ۱۳۱۷ در این استان آغاز به کار کرده و در این مدت شاهد خدمات ارزشمند و بی‌نظیری در زمینه برق‌رسانی به روستاها و بخش‌های مختلف لرستان هستیم.

محمد بحرینی با بیان اینکه تعداد مشترکان برق شهری و روستایی در استان لرستان هم اکنون بیش از ۴۸۹ هزار مشترک است، گفت: الویت کاری شرکت برق لرستان در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

بحرینی ایجاد زمینه مناسب همکاری بین محققان دانشگاهی و کارشناسان ایمنی صنعت برق در حوزه سلامت شغلی، ایمنی و محیط زیست، ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه  و … را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

به گفته وی دو هزار و ۶۴۶ روستا در لرستان از نعمت برق بهره‌مند هستند.

نخستین همایش استانی صنعت برق لرستان با محوریت ایمنی امروز به همت شرکت توزیع نیروی برق استان و دانشگاه پیام‌نور در خرم‌آباد برگزار شد.

در این همایش از مجموع ۶۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه، چهار مقاله به صورت سخنرانی، ۱۱ مقاله پوستر و هفت مقاله برای چاپ برگزیده شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هر روز شاهد قطعی برق در گراب هستیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.