تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

یک کوهدشتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شد / اصلاح طلبم و برای حوزه فرهنگ و هنر کردستان برنامه و تحلیل دارم

  • کد خبر : 50000
  • 22 اردیبهشت 1393 - 13:52

      به گزارش میرملاس نیوز ، طبق پیش بینی های سایت میرملاس حجت الاسلام رحیم جعفری از سوی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان منصوب گردید. در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، معاون حقوقی ، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و جمع کثیری از […]

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ، طبق پیش بینی های سایت میرملاس حجت الاسلام رحیم جعفری از سوی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان منصوب گردید.

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، معاون حقوقی ، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و جمع کثیری از هنرمندان و اصحاب رسانه در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان معرفی گردید.

حجت الاسلام رحیم جعفری روز شنبه در آیین معرفی خود در سنندج خود را فردی فرهنگی با تجارب ۲۰ ساله در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری معرفی کرد و افزود: با فرهنگ مردم کردستان بیگانه نیستم و به قصد خدمت به این استان آمده ام.

وی با اشاره به اینکه به کردستان حس وطنی دارم، گفت: از نوجوانی به کردستان عشق می ورزیدم و الان این عشق بیشتر شده است و در این دیار احساس غربت و بیگانگی نمی کنم.

وی به تشریح برخی سوابق خود پرداخت و اظهار کرد: موسس انجمن موسیقی و عضو شورای بازبینی متون نمایشی بوده ام و در بسیاری از بخش های فرهنگی هنری نیز سابقه فعالیت دارم و از این رو می توانم تجارب خود را برای تقویت هرچه بیشتر فرهنگ منطقه عرضه کنم.

مدیرکل جدید ارشاد کردستان گفت: فرهنگ و هنر حوزه ای ظریف، حساس و موثر است و در این راه نیاز به همفکری، مشورت و همکاری و حمایت مسوولان و اهالی فرهنگ و هنر استان دارم.

وی گفت: نگاه محتوایی را با قدرت پیگیری می کنم و هیچ کوتاهی در این راه نمی کنیم و برای تحقق برنامه های خود طلب کمک و یاری دارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ تاثیرگذار و موثر است، گفت: برای این حوزه برنامه و تحلیل دارم و از توان و تجارب خود برای تقویت این حوزه نهایت استفاده را می کنم.

حجت الاسلام جعفری گفت: از انتقاد استقبال می کنم و آن را در رفع عیوب موثر می دانم اما اهل دستور گرفتن و دیکته کردن نیستم.

وی با اشاره به سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان، به نکات کلیدی و مهم در فرمایشات و بیانات معظم له در مورد استان اشاره کرد و گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب که کردستان، تاریخ و مردمش مولد فرهنگ هستند و در توسعه فرهنگ نقش داشته اند نکته بسیار مهمی است و باید بر روی این نکته بیشتر تامل کنیم.

وی از شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خواست بر روی این موضوع کار تحقیقاتی و پژوهشی انجام دهند.

و همچنین برگزاری کنگره های فرهنگی هنری و دینی در استان را یکی از برنامه های خود دانست و افزود: برای شخصیت های برجسته حوزه فرهنگ و هنر که تاثیر گذار بوده اند کنگره و همایش برگزار می کنیم.

در این مراسم از زحمات قباد میمنت آبادی مدیرکل پیشین و جلال قلعه شاخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قدردانی و حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

حجت الاسلام جعفری، سابقه دو سال مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هشت سال معاونت فرهنگی این اداره کل و دو سال مدیر امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین هفت سال مسوول دبیرخانه کانون مساجد استان کرمانشاه بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 27در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۷
  1. ابتدا به جناب آقای جعفری عزیزتبریک عرض میکنم وبرای ایشان دراین مسئولیت خطیرآرزوی مؤفقیت دارم ،سپس به برادرعزیزم آقای جوادنظریان

  2. با آرزوی سلامتی برای دوست خوب و فرهیخته ام جناب حاج آقا جعفری :بهروزی و سربلندی حضرتعالی را از درگاه خداوند خواستارم: انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید .

  3. برادر گرامی حجت الاسلام حاج آقا جعفری
    با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدیم ” که چنین شخصیت وارسته ای آنهم در سنگر فرهنگی قبول مسئولیت کرده اند. آرزو میکنم در تمامی مراحل زندگیتان همانگونه که تا به حال موفق بوده اید در آینده نیز موفق و سربلند باشید.
    شما افتخار جامعه مان هستید.

  4. جناب حجت الاسلام رحیم جعفری
    برخود لازم می دانم؛ انتصاب جناب عالی را به مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان؛ تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه فرهنگی و اعتلای میهن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید.

  5. با سلام و تبریک
    بنده نیز توفیق حضور در آن جلسه را داشتم ، خوشبختانه جلسه ای وزین و با شکوه بود
    ان شاء الله با توجه به تجارب ارزنده ا ی که در حوزه فرهنگ و هنر دارند در این مسئولیت جدید منشأ خدمات شایسته در آن منطقه و کشور باشند .

  6. انتصاب ایشان را تبریک عرض می نمایم و برایشان آرزوی موفقیه

  7. با سلام انتصاب به حق و شایسته جنابعالی بعنوان مدیر کل فرهنگ ارشاد استان کردستان تبریک عرض نموده موفق موید باشید

  8. رزمنده ی سالهای دفاع مقدس ، جانباز سرافراز حضرت حجه الاسلام والمسلمین جعفری
    انتصاب جنابعالی را در مسئولیت جدید تبریک عرض نموده وامید است با توجه به نامگذاری سال ۹۳ با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری موفق ومؤید باشید .
    از طرف وبلاگ گردان محبین برای شما آرزوی توفیق دارم .

    یا علی مدد

  9. آقای جعفری از دوران دانشجویی ام در کرمانشاه میشناسم سالهای دور ۷۵ ،۷۶ که معاون مدیر کل ارشاد بودند ,نه به رسم آنچه هست . به حق می گویم
    که ایشان فارغ از هر لباس و درجه و جناحی . انسانی شایسته است . آرزو میکنم اکنون اینک که در مسند کار ی مهم و فرهنگی آن هم در استانی محروم
    قرار گرفته اند , برنامه های جدی . موثر و نشاط آوری برای فرهنگ آن سامان داشته باشند بادا که درسی باشد برای سایر هم رده های شان در استان های دیگر .
    شهر من
    تو چریک نمی خواهی
    شاعران بالاخره
    نجات را پیدا می کنند
    و خیابان از صحبت های ما به طول می انجامد
    شهر کوچک من
    جنگ را از هر طرف که بخوانی
    جنگ است

  10. سلام و تبریک خدمت حجت الاسلام حاج آقا جعفری
    انتصاب شایسته جنابعالی را در حوزه فرهنگ و هنر تبریک ، موفقیت و توفیق روز افزونتان را در آفرینش های هنری و سراسر زندگی از حضرت حق خواستارم.
    پایدار باشید

  11. باسلام خدمت حاج اقا جعفری،تبریک به شما و آرزوی موفقیت در جایگاه فعلی،هرچندشایستگی حضرتعالی بیش از اینهاست.

  12. موفق و پیروز باشی حاج اقا

  13. باعرض سلام وادب واحترام.
    جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج رحیم جعفری ایدهم الله تعالی
    انتصاب بجا وبحق جنابعالی رابعنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خونرنگ کردستان، که نشان ازلیاقت وصداقت آنجناب دارد تبریک وتهنیت عرض می کنم وازخداوندمنان موفقیت وپیروزی کلیه خادمین اسلام ومسلمین را خواهان وخواستارم. ارادتمندشما .سیدمروت والی پور

  14. برادر ارجمندم جناب آقای جعفری با سلام وتحیّت ،مسئولیت فرهنگی و هنری شما را در خطۀ ایرانی ترین قومِ آریایی یعنی کردستان عزیز تبریک عرض میکنم از خداوند متعال موفقیت وسربلندی را برایتان آرزو می کنم

  15. با سلام و عرض ادب خدمت حاج آقا جعفری ارجمند

    صبا به خوش خبری هدهد سلیمان است
    که مژده ی طرب از گلشن سبا آورد

    علاج دل ما کرشمه ی ساقی است
    بر آر سر که طبیب آمد و دوا آورد

    عذر تقصیر بخاطر تاخیر در عرض تبریک انتصاب شایسته شما
    با آروزی موفقیت.

  16. با سلام و تبریک به حاج آقا جعفری ( دایی جان )
    و با آرزوی پیشرفت و سربلندی بیشتر در مراحل بعدی زندگی
    بنده هم روز معارفه توفیق بودن در جلسه را داشتم انصافا جلسه باشکوهی بود
    ایشان در سخنرانی خود دو تمدن را در دنیا بزرگ دانستند ،تمدن ایران و تمدن مصر
    و اینچنین بیان کردند که بعد از سال ها تمدن مصر نابود شد درصورتیکه تمدن ایران ماندگار ماند و رمز ماندگاری تاریخ تمدن ایران تکرار حرکت ققنوسی بوده است و در دوره های مختلف افراد و عالمان بزرگی هم چون فردوسی دقیقا نقش ققنوس را داشته اند
    و افزودند که سعدی، مولانا و عطار و بسیاری دیگر از شعرا و ادیبان کشور در پرتو حرکت ققنوسی فردوسی توانستند در عرصه شعر و ادبیات پیش روند
    ایشان همچنین منطقه زاگرس نشین را مهد و گهواره تمدن کهن ایران دانست.
    و با حفظ اصالت خویش جلسه را با یه شعر لکی به پایان رساند….
    کردستان،سنندج
    تو خاکت پاک،
    تو اسمت پایداره
    هناسیت که نی (چشمه)
    ری و ریواره
    مخاره دشت تو
    ساری خص گل
    دنگ سیروان
    رنگین تر اژ هزاره

  17. جناب آقای جعفری عزیز

    با سلام

    خدا را شاکریم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد این انتصاب بجا و شایسته مایه فــــــــخر و مباهات گردید به مبارکی مسئولیت جدید صمیمانه ترین تبریکات تقدیم اربا ب نظر میگردد . ضمن آرزوی توفیق و سعادت باور داریم جایگاه تازه فرصتی است برای نوآوری و خدمت بیشتر به مردم عزیز استان کردستان .
    فرصت تازه خدمت مبارک .

  18. حاج آقا
    سلامت وتندرست وموفق باشید

  19. استاد فرزانه وهنرورز حجه الاسلام جعفری
    باتبریک به مردم شریف دیار شعر وموسیقی کردستان برای عزیمت چنین شخصیت فرهنگ باوری به آن دیار فرهنگی ؛تاسف خودم را به عنوان یک لرستانی از محرومیت زادگاه حاج آقا جعفری ؛ از ناتوانی در بهره مندی از وجود ایشان فریاد میکنم

  20. سلام،از همه سروران عزیز که در این مدت به انحاء مختلف این حقیر را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند صمیمانه تشکر وقدر دانی میکنم،کردستان سرزمین فداکاریهای ماندگار وسرزمین هنر وفرهنگ وسرزمین مهر ووفا است این باور مقام معظم رهبری است ولذاخدمتگذاری و موفقیت در این استان که عبادتی بزرگ است دعای دوستان وعزیزان را میطلبد.سربلند و پیروز باشید

  21. جناب حجت الاسلام رحیم جعفری انتصاب جناب عالی را به مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان؛ تبریک عرض نمایم.موفقیت وسلامتیتان را از خداوندسبحان خواستاریم

  22. با عرض سلام و تبریک ؛امیدوارم موفق و سربلند باشید.

  23. چقدر خوب است مشی سیاسی خود را مشخص نمودن و دریک مسیر روشن حرکت کردن..اینکه فرمود:اصلاح طللبم فارغ از اندیشه روش خوبی برای الگو پذیری دیگرانند که به نرخ روز نان میخورند.

  24. با سلام و تبریک به حاج آقا جعفری
    واینکه خوشحالیم سالهادرکرمانشاه درکنارشما بودیم سالها مدیرومعاونت فرهنگی ارشادکرمانشاه بودیدوحضوردرکنارشماباعث افتخاره پدرم شاهپورنوری ک چندین سال عمرش درکنارشما بوده کارشناس عکاسی وفیلمبرداری انجابود ……….باوجودهمه اینها خوشحالم حال ک درکردستانم بازهم درکنارتانم باارزوی موفقیت…….

  25. جناب حجت الااسلام حاج اقا جعفری
    ضمن عرض تبریک امیدوارم مقدمتان مایه خیر وبرکت شود اموزشگاه هنرهای تجسمی بهاران سنندج کتابخانه ای رابرای کودکان تدارک دیده امیدوارم باهمت بزرگتان مایه ترویج فرهنگ کتابخوانی گردید
    ارادتمند مدیر اموزشگاه حمید غفاری

  26. سلام وخیر مقدم حضور استاد ارجمند جناب اقای جعفری
    دراموزشگاه هنرهای تجسمی بهاران کتابخانه محقری جهت استفاده کودکان تدارک دیده امیدوارم همت بلند خویش را نسبت به هدیه کتاب به این کتابخانه درجهت ترویج فرهنگ کتابخوانی مابین کودکان سنندجی در شهرک بهاران نشان داده ومایه خرسندی انها و ترویج این فرهنگ زیبا گردید ارادتمند مدیر اموزشگاه حمیدغفاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.