تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

توضیحات وزیر کشور درباره لغو یک جلسه: فرماندار بروجرد استعفا داد

  • کد خبر : 50020
  • 29 اردیبهشت 1393 - 14:39

  وزیر کشور گفت: فرماندار بروجرد به دلیل قبول قصور خود استعفا داد و استاندار لرستان نیز این استعفا را پذیرفت. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازفارس، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت‌احوال کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره لغو جلسه‌ای در بروجرد و تشکیل […]

 

وزیر کشور گفت: فرماندار بروجرد به دلیل قبول قصور خود استعفا داد و استاندار لرستان نیز این استعفا را پذیرفت.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازفارس، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت‌احوال کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره لغو جلسه‌ای در بروجرد و تشکیل نیروهای خودسر در این باره اظهار داشت: علیرغم مجوز قبلی مبتنی بر تشکیل جلسه‌ای در دانشگاه با حضور افراد سرشناس همچون آیت‌الله دری نجف‌آبادی و سید حسن خمینی تشکیل شود که تعدادی از افراد دیگر نیز به دلیل سلیقه و سیاسی خواسته بودند همزمان در آن محل و مکان جلسه دیگری تشکیل دهند و بر اساس نظر مسئولان محلی امکان وقوع این جلسه به مصلحت نبوده و شورای تأمین استان تشکیل شد.

رحمانی فضلی بیان داشت: وزارت کشور به جلساتی مجوز می‌دهد که تمام اعضا مصلحت بدانند. مسئول برگزاری این جلسات با وزارت کشور است و اگر اتفاق خاصی بیفتد باید پاسخگو باشد.

وی افزود: بر همین اساس جلسه در وزارت کشور در این باره با حضور استاندار لرستان، فرماندار بروجرد، معاون سیاسی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت کشور برگزار شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که همکاران استانی قبول کردند قصور شده و برخورد منفعلانه بوده است و نباید جلسه لغو می‌شد.

وزیر کشور گفت: کسانی که همزمان قصد برگزاری جلسه دیگری را داشتند باید در زمان و مکان دیگری این جلسه برگزار می‌شده بنابراین تشخیص ما قصور و انفعال در کار بوده است.

وی بیان داشت: در آن جلسه تصمیم‌گیری شد مدیریت استان خود با این قصور برخورد جدی کند و فرماندار نیز اذعان داشته در شرایط خاص تصمیم‌گیری کرده و تصمیم پخته‌ای نبوده است و گفته دچار قصور و کوتاهی شده و بر این اساس استعفا داد که مورد پذیرش استاندار قرار گرفت.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: تشخیص ما فعالیت گروه یا جناح خاصی در این رابطه نیست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. یک بازدید
    اولین بازدید کننده از میرملاس پس از رفع فیلتر، ساعت سه و ده قیقه عصر.
    جاری شدنِ مجدد مبارک.

  2. مدیریت محترم سایت میر ملاس
    با آرزوی توفیق برای جنابعالی و دیگر دوستان ، چند روزی سایت فیلتر شد و ما از نعمت آ« بی بهره بودیم . رسالت رسانه ایجاب می کند که بطور شفاف دلایل اینکار را برای خوانندگان مطرح و موضوع دیگر اینکه یک نظر سنجی از میزان علاقه مندی مراجعه کنندگان به این سایت را برآورد کرده وبطور رسمی اعلام نمایید .

  3. زنده شدن مجدد ادامه دهنده راه شهدا مبارک

  4. فیلترشدن سایت وزین وپرببینده ی میرملاس خیلی نگران کننده وتاسف بار بود
    شزوع به کا ر وفعالیت مجدداین سایت پرببیننده رابر دبیران محترم این سایت تبریک عرض می نمایم

  5. من موندم در استان لرستان که یمک مدیریت کلان بنام استاندار دارد چرا بصورت دوگانه عمل میشود از طرفی سخنرانی یه نفر کنسل میشود اب از اب تکان نمیخورد اما برای سخنرانی یه نفر دیگه مردم را مجبور به استعفا میکنند و میگویند خودش استعفا داده .

  6. استعفا دا یا استعفاش دادن؟!!

  7. برخورد منطقی ومدیریت صحیح یعنی این. باید با افراد خاطی که دانسته یا ندانسته ، مدیریت دولت تدبیر وامید را زیر سوال میبرند برخورد قاطع شود.

  8. احیا مجدد و شروعی دوباره مبارک

  9. شروع فعالیت مجدد سایت وزین میر ملاس را تبریک عرض می کنیم
    در مورد استعفای فرماندار بروجرد باید گفت کسی که توان مدیریت آن هم در شرایط بحرانی (که البته مقابله با این خودسرها کار دشواری نبوده) را ندارد بهترین تصمیم استعفاست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.