تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان: پس از ۱۷ سال ایستگاه پمپاژ علی‎آباد الشتر، به بهره‎برداری می‌رسد

  • کد خبر : 50023
  • 29 اردیبهشت 1393 - 14:54

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایستگاه پمپاژعلی آباد الشتر بعد از ۱۷ سال از ساخت، در هفته دولت به بهره‎برداری می‌رسد.  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، مهرداد غضنفری در جریان بازدید از این پروژه اظهار کرد: این پروژه نزدیک به ۱۷ سال پیش با اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث شده […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایستگاه پمپاژعلی آباد الشتر بعد از ۱۷ سال از ساخت، در هفته دولت به بهره‎برداری می‌رسد.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، مهرداد غضنفری در جریان بازدید از این پروژه اظهار کرد: این پروژه نزدیک به ۱۷ سال پیش با اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث شده که تاکنون به بهره‎برداری نرسیده است.

 وی با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این پروژه بالغ بر ۱۷۵ تا ۱۸۵ هکتار است، افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح ۷۵۰ میلیون تومان است.

غضنفری با اشاره به اینکه این طرح دارای نواقصی بوده است، ادامه داد: با بازنگری این طرح نواقص آن برطرف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه با بیان اینکه با بهره‎برداری این طرح ۴۲ خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند، اضافه کرد: این طرح هفته دولت به بهره‎برداری می‌رسد و کشاورزان آن منطقه می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: آبی کردن اراضی باعث افزایش تولیدات و بهبود وضعیت اقتصادی خانوار و نهایتاً بهبود اوضاع و تحول وضع کشاورزی استان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه کسی باید از غارت وچپاول مراتع وجنگلها جلوگیری کند جناب آقای مهندس چرا کاری نمی کنید ؟برای مبارزه با این عمل شوم ونابخشودنی همه را پای کار بکشانید برای نمونه به نقشه مراتع جاده اولادقباد واقع در شمال کوهدشت مراجعه نموده وآنرا با وضعیت فعلی مقایسه نمایید پیشنهاد میکنم همۀ رسانه هابه این موضوع بپردازند واهمیت وحساسیت موضوع را به سمع ونظر مسئو لین برسانند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.