- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فیلتر شدن میر ملاس و چند نکته

untitled [1]

عزت اله امیری امرایی/ میرملاس نیوز:

 بدون شک بازگشت میرملاس به عرصه فضای مجازی برای افرادی که روزانه برای کسب اطلاعات خبری وسیاسی و علمی و……………. چند ساعتی از وقت خود را در این سایت می گذراندند خبری خوشحال کننده بود.
با جرات می توان گفت که میر ملاس در طول مدت فعالیت خود با بهره گیری از یک تیم رسانه ای قوی متشکل از تمام جریانات سیاسی و هم چنین گروه های صنفی وغیر دولتی توانسته است به عنوان مهمترین رسانه برای کسب اطلاعات در شهرستان واستان تبدیل شود.همه به خوبی می دانیم که در شهرستان کوهدشت با وجود فضای بسیار پرتنش سیاسی رسانه ای که بتواند این چنین در بین هواداران همه جریانات سیاسی طرفدار داشته باشد خود یک امری بدیع می باشد که حتی می تواند به عنوان الگویی موفق در شهرستان مورد توجه قرار بگیرد که چگونه میر ملاس توانست فارغ از قضای سیاسی به عنوان یک رسانه فراجناحی مورد استفاده مردم شهرستان واستان قرار گیرد.
دامنه باز دیدکنندگان میرملاس از نظر جغرافیایی اکنون نه تنها شهرستان کوهدشت ورومشگان بلکه استان لرستان و تا حدودی سایر استان ها ومناطق لر نشین را در بر گرفته است. با وجود سایت های دیگر در استان و حتی سایت هایی که از پشتیبانی نهادهای دولتی بر خوردارند میر ملاس توانسته است به عنوان پر بیننده ترین سایت استان مورد توجه هم استانی های عزیز قرار بگیرد.
درج اخبار ریز ودرشت از استان لرستان وخبر هایی از تمام افراد وشخصیت های سیاسی وکشوری که قبلا مقیم لرستان بوده اند و اکنون یا به پست ومقام جدید می رسند ویا از پست ومقام فعلی خود عزل می گردند میر ملاس را برای باز دید کنندگان بسیار پر محتوا نموده است.
به نظر می رسد اگر سایت میرملاس حتی فقط صفحه مربوط به رزمندگان وشهدا را داشت این تصاویر واخبار آن قدر جذاب و دیدنی است که میرملاس را به یک سایت پر بیننده تبدیل کند کافی بود.تصاویر و خاطراتی که افراد میانسال و پیر مردان امروزی را به حال وهوای دهه شصت می برد که عطر و بوی شهادت در کوچه پس کوچه های آن زمان را می توان با دیدن این تصاویر وخاطرات بیاد آورد.
درج اخبار از مهمترین پروژه شهرستان یعنی سد معشوره همراه با دعوت مردم به آرامش در برابر خبر های ناگوار مبنی بر توقف معشوره را می توان نمونه ای از دید مدیران میرملاس به مشکلات مردم شهرستان دانست.
با توجه به مطالب گفته شده فیلتر شدن میرملاس شاید یک هشداری بود که ما مردم شهرستان قدر میرملاس را بدانیم چرا که حقیقتا وجود میرملاس را می توان تاییدی بر این نظریه که مطبوعات رکن چهارم دمکراسی هستند دانست. واما در پایان به عنوان یک خواننده بازگشت میرملاس را به عرصه فضای مجازی پس از ۱۰ روز تبریک می گویم وامیدوارم مردم شهرستان کوهدشت و دیگر شهرستان ها به اهمیت وجود یک رسانه قوی مانند میرملاس پی برده باشند ودر جهت پر بار شدن این سایت نهایت تلاش و کوشش را بنمایند واز مسئولین نهاد های دولتی مخصوصا شهرستان استدعا داریم که این رسانه نوپا را کمک مادی ومعنوی کنند تا همچنان بر تارک دیگر رسانه های مجازی استان بدرخشد . امیدوارم مدیران میرملاس نیز از این قضیه استفاده مطلوب در جهت تکرار نشدن چنین موضوعی را بنمایند چرا که انتظار ما این است که میرملاس به لطف خدا وبه همت مدیران آن در آینده در بین رسانه های کشور نیز به جایگاه مطلوبی خواهد رسید وحرفی برای گفتن داشته باشد.