تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه از امروز/امکان تغییر سرپرست خانوار

  • کد خبر : 50250
  • 31 اردیبهشت 1393 - 2:05

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه و نیز امکان تغییر سرپرست خانوار از امروز فراهم شد. به گزارش میرملاس نیوز  به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه نقدی از امروز چهارشنبه در مراکز پلیس + ۱۰ امکان پذیر شد. بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، […]

IMAGE635314395247803750

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه و نیز امکان تغییر سرپرست خانوار از امروز فراهم شد.

به گزارش میرملاس نیوز  به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اصلاح اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه نقدی از امروز چهارشنبه در مراکز پلیس + ۱۰ امکان پذیر شد.

بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، متقاضیانی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ثبت نام کرده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه حیاتی شامل تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه رفاهی به نشانی www.refahi.ir هستند، می‌توانند از روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۳ با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰  نسبت به ثبت تغییرات مزبور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از هموطنانی که به دلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی هستند، نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی، نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس + ۱۰   اقدام کنند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.