تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

گلایه‎های اعضای تیم گلف بانوان قهرمان کشور: مسوولان ورزشی لرستان حتی تبریک هم نمی‎گویند

  • کد خبر : 50302
  • 31 اردیبهشت 1393 - 21:35

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ تیم لرستان برای دومین سال پیاپی در رده‎های سنی زیر ۱۸ و بالای ۱۸ سال عنوان قهرمانی گلف بانوان کشور را کسب کرد و اعضای این دو تیم به شدت از کمبود امکانات و حمایت نشدن گلایه‎مند هستند. یکی از قطب‎های گلف ایران، لرستان است و همواره گلف‎بازهای این […]

81152179-5674201

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ تیم لرستان برای دومین سال پیاپی در رده‎های سنی زیر ۱۸ و بالای ۱۸ سال عنوان قهرمانی گلف بانوان کشور را کسب کرد و اعضای این دو تیم به شدت از کمبود امکانات و حمایت نشدن گلایه‎مند هستند.

یکی از قطب‎های گلف ایران، لرستان است و همواره گلف‎بازهای این استان در بخش آقایان و بانوان بین افراد برتر کشور هستند و این در حالیست که آنها حتی یک زمین مناسب ندارند.

بعد از اینکه بانوان لرستانی اول شدند یک روز در زمین به ظاهر گلف، با اعضای این تیم‎ها و رئیس هیأت گلف استان گفت‎وگو کردیم.

زیبا مردانی که مقام دوم رده سنی بزرگسالان را کسب کرده بود، در مورد این رقابت‎ها اظهار کرد: پیکارها با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و بهترین گلف‎بازهای کشور حضور داشتند که در بخش تیمی اول شدیم و در بخش انفرادی من و نازنین شهرکی از لرستان مقام‎های دوم و سوم را کسب کردیم.

امکانات ما با رقبا زمین تا آسمان فرق دارد

وی با انتقاد از وضع موجود امکانات گفت: با موفقیت‎هایی که در چند سال گذشته کسب کرده‎ایم، انتظار داریم بیشتر به ما توجه ‎شود اما روز به روز حمایت‎ها کمتر و کمتر می‎شود.

مردانی تأکید کرد: مسوولان ورزش استان انگار در خواب هستند و کسی از اداره کل ورزش و جوانان حتی یک تبریک خشک و خالی هم به ما نگفت اما موفقیت‎های ما را جزو دست‎آوردهای خودشان حساب می‎کنند.

عضو تیم ملی یادآور شد: امکانات ما به هیچ وجه خوب نیست و در قیاس با رقبا، زمین تا آسمان تفاوت دارد با این حال بازهم پا پس نمی‎کشیم و در چنین رقابت‎هایی حرف‎های زیادی برای گفتن داریم.

چوب‎های ما چینی و بی‎کیفیت هستند

زهرا ویس‎کرمی که در رده سنی زیر ۱۸ سال قهرمان کشور شده، به خبرنگار ایسنا گفت: از هیأت گلف استان که برای ما خیلی زحمت می‎کشند تشکر می‎کنم و خوشحالم که با قهرمانی جواب زحمات آنان را به خوبی دادیم.

وی با اشاره به امکانات نامناسب گلف‎بازهای لرستانی، تصریح کرد: چوب‎های ما چینی و از نوع درجه‎ چندم هستند و کیفیت ندارند اما چون پول خرید چوب‎های باکیفیت نداریم مجبوریم با آنها بازی کنیم.

ویس‎کرمی ادامه داد: زمین تمرین ما چند برابر از زمین‎های استاندارد کوچک‎تر است و اصلاً مناسب تمرین نیست اما چاره‎ای نداریم و باید در زمینی تمرین کنیم که وضعیت مشخصی برای بازی ندارد و فقط اسمش زمین است.

دیگر گلف‎بازهای لرستانی هم اظهارات مشابهی داشتند و همگی از فقر امکانات و اینکه حمایت نمی‎شوند ناراضی بودند.

شرمنده‎ایم!

در این حال رئیس هیأت گلف لرستان گفت: شرمنده گلف‎بازهای آقا و بانو هستیم و واقعاً روی دیدن آنان را نداریم. همین که می‎بینیم با دست خالی دائم مقام می‎آورند بیشتر شرمنده می‎شویم.

مجید ترابی‎نژاد ادامه داد: استان ما قطب گلف کشور به حساب می‎آید و همیشه بیشتر نفرات تیم‎های ملی بانوان و آقایان لرستانی هستند با این حال تمام تلاش‎مان را به کار می‎گیریم که مشکل‎های آنان را رفع کنیم و خودشان هم می‎دانند که از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کنیم.

وی درمورد انتقادها از زمین گلف گفت: دو سه سال پیش مصوب شد که یک زمین گلف در دوره چگنی احداث شود که اداره کل منابع طبیعی استان مخالفت کرد و این در حالی بود که ما نه‎تنها آنجا را خراب نمی‎کردیم بلکه قول دادیم درخت هم بکاریم اما اجازه ندادند. از شهرداری خرم‎آباد برای اینکه زمینی در اختیار ما قرار داده که می‎توانیم در آنجا تمرین کنیم، کمال قدردانی و سپاس را دارم.

رئیس هیأت گلف لرستان با ابراز نارضایتی از اینکه مسوولان ورزشی استان به این هیأت کم‎لطفی می‎کنند، افزود: در سال‎های گذشته همواره جزو هیأت‎های برتر کشور بوده‎ایم و ورزشکارهای ما در کشور صاحب سبک هستند اما متأسفانه حمایتی نمی‎شویم اگر دوستان با من مشکل دارند، حاضرم بروم تا فرد دیگری جایگزین شود.

ترابی‎نژاد در ادامه با تأکید بر قابلیت‎های گلف استان، یادآور شد: هم اکنون با حمایت شرکت راه و ساختمان پی‎ساز خرم تیم دو نفره مردان لرستان متشکل از ابراهیم نوری و رضا پورحسینی به نمایندگی از کشورمان در پنجاه و سومین دوره رقابت‎های گلف آماتور آسیا در پاکستان شرکت کرده‎ و همین نشان دهنده جایگاه گلف استان ماست.

وی تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان باید تفاوتی بین هیأت‎های موفق و ناموفق قائل شود و نباید همه را با یک چشم ببیند. در تقسیم اعتبارات باید هیأت‎هایی که مدام موفقیت کسب می‎کنند و در حال فعالیت هستند، سهم بیشتری داشته باشند.

گزارش: مهران مریدی / میرملاس نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و خداقوت خدمت مدیر مسئول محترم سایت میرملاس نیوز من یه گلایه خدمت حضرتعالی دارم اونم درسته مرحوم پهلوان سلیمانی اهل استان البرز بود و لی از پهوانان نامی کشور بود و هست ولی سایت میرملاس نسبت به درگذشت آن عزیز …………………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.