تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

کورانی فر :پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم

  • کد خبر : 50333
  • 01 خرداد 1393 - 12:03

  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم. به گزارش میرملاس نیوز،علی کورانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پیگیر حل مشکل این افراد هستیم. وی […]

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم.

به گزارش میرملاس نیوز،علی کورانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پیگیر حل مشکل این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست که دولت روی آن حرف دارد، یادآور شد: این استخدامی به استناد مجوز برنامه پنجم توسعه کشور گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: در این راستا تاکنون پیگیریهای جدی انجام و حتی موضوع در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور نیز مطرح شد.

کورانی فر با بیان اینکه قرار شده است هیئتی برای بررسی موضوع به لرستان اعزام و راهکاری در این زمینه اتخاذ شود، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مشکل را از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور حل کنیم و تاکنون رایزنی هایی با آقای نوبخت نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل برای جذب این افراد و آغاز به کار آنها بحث بودجه است، افزود: باید اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق این افراد در بودجه لحاظ شود.

کورانی فر با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان دو بخش هستند، افزود: بخشی از این افراد پذیرفته شده دستگاههایی هستند که بودجه استانی داشته و بخشی دیگر مربوط به دستگاههایی که دارای بودجه ملی هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از پذیرفته شدگان این آزمون مربوط به دستگاههایی بوده که دارای بودجه استانی هستند که این افراد مشغول به کار شده اند و حدود ۵۰۰ نفر باقی مانده که باید تعیین تکلیف شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. با تشکر از اطلاع رسانی خوبت در مورد گزینه های دانشگاه لرستان هم مطلب بزارید

  2. با تشکر از زحماتتون اقای کورانی فر

  3. دسد نیژی هر بژیای ،امید خدا هه سلامد بوینو

  4. امیدوارم با درایت جنابعالی واستاندار محترم مشکل این افراد هرچه زودتر حل شود.

  5. جناب آقای کورانی فر عزیز سلام
    دو سال از طرح مهر آفرین گذشت. برخی دستگاه ها فورا نیروها شون رو رسمی یا پیمانی کردن. دانشگاه علوم پزشکی لرستان به علت بی مدیریتی و بیخیالی نتونستن تبدیل کنن. حالا تکلیف این نیروها چیه؟ چرا باید بصورت تبصره ۳ و ۴ خدمت کنند بدون هیچ مزایایی! بخاطر خدا شما یه جواب درست به بخش از نیروهای بدهید.

  6. با تشکر از زحمات جناب آقای کورانی فر
    از شما مسئولین محترم تقاضا داریم که در این زمینه پیگیری داشته و نسبت به احقاق حقوق قبول شدگان این ازمون نهایت تلاش خود را مبذول نمائید.

  7. دیمه هه موییت اما هیچی دیار نی!!!!!!!!!

  8. ما هم می دونیم که مشکل بودجه است و تا الآن تأمین اعتبار نشده

    لطفاً تلاش کنید که تأمین اعتبار شه، این قضیه برمی گرده به پیگیری و تلاش مسئولان استان که بتونن اعتبار لازم رو از

    تهران اخذ کنن. خیلی از استانها از ما جلو زدن و با درایت و زرنگی مسئولانشون بودجه لازم استخدامی رو واسه

    استانشون تأمین کردن، مسئولان عزیز و کاردان لرستان هم یاد بگیرن لطفاً

    در ضمن اگه عنوان میشد اون افرادی که بودجه دستگاه مربوطه شون بودجه ملی محسوب میشه کدوم دستگاهها

    هستن بهتر بود

  9. وقبرپیرمرای قسم ۱۸ ساله نیروی قراردادی هستم بامدرک لیسانس ولی متا سفانه هیچ خبری نیست ازتبدیل وضعیتم شمارابه قبر پیرمراد قسم فکری به حال ما بدبخت بیچاره ها بکنید

  10. بودجه بودجه بودجه خسته شدیم دیگه از بس از این حرفا شنیدیم. آره منم میدونم مشکل بودجست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.