تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

نماینده ولی فقیه در استان : برگزاری همایش روابط عمومی های استان جای تقدیر دارد

  • کد خبر : 50338
  • 01 خرداد 1393 - 13:15

   نماینده ولی فقیه در استان در همایش روابط عمومی ها بستر سازان فرهنگ جهادی با بیان اینکه برگزاری این همایش ابتکاری خوب و ارزشمند است، اظهار داشت: برگزاری این همایش در استان لرستان که در راستای دیده شدن زحمات روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان است جای تقدیر و تشکر دارد. به گزارش میرملاس […]

 

 نماینده ولی فقیه در استان در همایش روابط عمومی ها بستر سازان فرهنگ جهادی با بیان اینکه برگزاری این همایش ابتکاری خوب و ارزشمند است، اظهار داشت: برگزاری این همایش در استان لرستان که در راستای دیده شدن زحمات روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان است جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازروابط عمومی استانداری لرستان ، وی با بیان اینکه انسان تنها موجودی است که گل سر سبد عالم هستی محسوب می شود عنوان کرد: این سر سبد بودن عالم هستی به دلیل امتیازات و ویژگی هایی بوده که انسان از آن برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین داشتن قوه تعقل، اراده و اختیار، علم و دانش و قدرت، برقراری ارتباط را از دیگر ویژگی ها و امتیازات انسان دانست و بیان داشت: داشتن قدرت برقراری ارتباط موجب می شود که انسان بتواند افکار، اندیشه ها و آرمانهایش را به دیگران منتقل کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه این امر سبب می شود که انسان بتواند بر افکار عمومی تاثیر گذار باشد عنوان کرد: هم اکنون در دوره ارتباطات به سر می بریم و این امر راهی برای شکوفایی استعدادها، رفاه، آسایش، عمران و آبادانی است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ روشهای مختلفی برای برقراری ارتباط وجود داشته است ادامه داد: در این راستا روابط عمومی ها می توانند با به کار گیری شیوه های گوناگون ارتباطی نوشتاری، تصویری، گفتاری، رسانه ای و …. اهداف و پیام های خود را به جامعه برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تعالی اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد: اقتصاد و فرهنگ دارای رابطه ای عمیق با یکدیگر هستند و از یکدیگر جدا نسیتند و مهم ترین کار روابط عمومی ها پویایی اقتصاد و فرهنگ در جامعه است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نقش اساسی در این زمینه دارند تصریح کرد: فرهنگسازی و گفتمان سازی در مورد اقتصاد و فرهنگ از نقشهای مهم روابط عمومی ها محسوب می شود.

وی همچنین تبیین اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد و فرهنگ را یکی دیگر از نقشهای مهم روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: تقویت فرهنگ، تکلیف محوری و ارزش مداری و همچنین مدیریت جهادی نیز از وطایف مهم روابط عمومی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر تقویت روحیه ارزش مداری در دستگاههای اجرایی استان از سوی روابط عمومی ها تصریح کرد: باید فرهنگ کار و تلاش و همچنین تکلیف مداری از سوی روابط عمومی در دستگاههای اجرایی تقویت و ترویج داده شود.

حجت الاسلام میرعمادی بیان داشت: روابط عمومی ها باید در معرفی خدمتگذاران و همچنین افراد کاهل در دستگاههای اجرایی تلاش کنند.

وی همچنین بر ضرورت شناسایی آفات و تهدیدها در حوزه فرهنگ و اقتصاد از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با شناسایی و ارائه راهکارهای مناسب راههای مقابله با این آفات و تهدیدها را نشان بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین پیشگیری از التهاب آفرینی، شایعه پراکنی و جنگ روانی را یکی دیگر از وظایف و نقشهای روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: روابط عمومی ها در ایجاد تسکین و آرامش در مجموعه اداره و دستگاه اجرایی نقش اساسی و کلیدی را ایفا کنند.

حجت الاسلام میرعمادی همچنین رمز موفقیت روابط عمومی ها را ابتکار و خلاقیت، تجربه و تدبیر و صداقت و شفافیت عنوان کرد

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.