- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده ولی فقیه در استان : برگزاری همایش روابط عمومی های استان جای تقدیر دارد

 

 نماینده ولی فقیه در استان در همایش روابط عمومی ها بستر سازان فرهنگ جهادی با بیان اینکه برگزاری این همایش ابتکاری خوب و ارزشمند است، اظهار داشت: برگزاری این همایش در استان لرستان که در راستای دیده شدن زحمات روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان است جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازروابط عمومی استانداری لرستان ، وی با بیان اینکه انسان تنها موجودی است که گل سر سبد عالم هستی محسوب می شود عنوان کرد: این سر سبد بودن عالم هستی به دلیل امتیازات و ویژگی هایی بوده که انسان از آن برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین داشتن قوه تعقل، اراده و اختیار، علم و دانش و قدرت، برقراری ارتباط را از دیگر ویژگی ها و امتیازات انسان دانست و بیان داشت: داشتن قدرت برقراری ارتباط موجب می شود که انسان بتواند افکار، اندیشه ها و آرمانهایش را به دیگران منتقل کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه این امر سبب می شود که انسان بتواند بر افکار عمومی تاثیر گذار باشد عنوان کرد: هم اکنون در دوره ارتباطات به سر می بریم و این امر راهی برای شکوفایی استعدادها، رفاه، آسایش، عمران و آبادانی است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ روشهای مختلفی برای برقراری ارتباط وجود داشته است ادامه داد: در این راستا روابط عمومی ها می توانند با به کار گیری شیوه های گوناگون ارتباطی نوشتاری، تصویری، گفتاری، رسانه ای و …. اهداف و پیام های خود را به جامعه برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تعالی اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد: اقتصاد و فرهنگ دارای رابطه ای عمیق با یکدیگر هستند و از یکدیگر جدا نسیتند و مهم ترین کار روابط عمومی ها پویایی اقتصاد و فرهنگ در جامعه است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نقش اساسی در این زمینه دارند تصریح کرد: فرهنگسازی و گفتمان سازی در مورد اقتصاد و فرهنگ از نقشهای مهم روابط عمومی ها محسوب می شود.

وی همچنین تبیین اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد و فرهنگ را یکی دیگر از نقشهای مهم روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: تقویت فرهنگ، تکلیف محوری و ارزش مداری و همچنین مدیریت جهادی نیز از وطایف مهم روابط عمومی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر تقویت روحیه ارزش مداری در دستگاههای اجرایی استان از سوی روابط عمومی ها تصریح کرد: باید فرهنگ کار و تلاش و همچنین تکلیف مداری از سوی روابط عمومی در دستگاههای اجرایی تقویت و ترویج داده شود.

حجت الاسلام میرعمادی بیان داشت: روابط عمومی ها باید در معرفی خدمتگذاران و همچنین افراد کاهل در دستگاههای اجرایی تلاش کنند.

وی همچنین بر ضرورت شناسایی آفات و تهدیدها در حوزه فرهنگ و اقتصاد از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با شناسایی و ارائه راهکارهای مناسب راههای مقابله با این آفات و تهدیدها را نشان بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین پیشگیری از التهاب آفرینی، شایعه پراکنی و جنگ روانی را یکی دیگر از وظایف و نقشهای روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: روابط عمومی ها در ایجاد تسکین و آرامش در مجموعه اداره و دستگاه اجرایی نقش اساسی و کلیدی را ایفا کنند.

حجت الاسلام میرعمادی همچنین رمز موفقیت روابط عمومی ها را ابتکار و خلاقیت، تجربه و تدبیر و صداقت و شفافیت عنوان کرد