تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

فتح خرمشهر نشانه‌ی ظهور و پیروزی ایران اسلامی در برابر استکبار بود

  • کد خبر : 50364
  • 02 خرداد 1393 - 22:19

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: نماینده‌ی ولی‌فقیه در لرستان گفت: حماسه‌ی فتح خرمشهر گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشته است. حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه استقامت جوانان ایران اسلامی در کسب موفقیت بزرگ و چشمگیر حماسه‌ی فتح خرمشهر، گزینه‌های آمریکا را […]

میر عمادی

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

نماینده‌ی ولی‌فقیه در لرستان گفت: حماسه‌ی فتح خرمشهر گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه استقامت جوانان ایران اسلامی در کسب موفقیت بزرگ و چشمگیر حماسه‌ی فتح خرمشهر، گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشته و توان حرکتی فرا‌تر برای آن‌ها نگذاشته است، تصریح کرد: فتح خرمشهر نشانه‌ی ظهور و پیروزی ایران اسلامی در برابر استکبار بود و آثار و پیامدهای این مقاومت پس از سال‌ها ملت ایران را سربلند و گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشت و اجازه‌ی حرکتی بیش از آن را به کسی نداده است.

 وی ادامه داد: وحدت و اتحاد میان اقشار مختلف ملت ایران، قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

 امام‌جمعه‌ی خرم‎آباد با بیان اینکه فتح خرمشهر و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در این عرصه، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی ایجاد کرده است، افزود: با استقامت و فداکاری می‌توان بر همه‌ی تهدید‌ها و هجمه‌های دشمن غلبه کرد.

 وی گفت: تأکید امروز مقام معظم رهبری برای استحکام و استفاده از نیروی داخلی بعلت وجود این جوهره در ملت ایران و سابقه‌ی درخشان خود اتکایی این ملت است.

 حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر برای توسعه و آبادانی کشور باید از همه‌ی ظرفیت‌ها و توانمندی خود استفاده کند، افزود: برای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها نیازمند وحدت، علم و تجربه و توان داخلی هستیم و به برکت هشت سال دفاع مقدس و رهبری فرزانه امکانپذیر است.

 وی در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست‎های کلی جمعیت از جانب مقام معظم رهبری، گفت: ابلاغ این سیاست‌ها نشانه‌ی تدبیر و حکمت رهبری فرزانه است، چون در چند سال اخیر کاهش رشد جمعیت در کشور وجود داشته است.

 نماینده‌ی ولی‌فقیه با بیان اینکه کاهش رشد جمعیت در کشور تهدید و زنگ خطر بزرگی است، تصریح کرد: این رکود پیامد‌های منفی بدنبال دارد چون در صورت بی‌توجهی به موضوع جمعیت، نشاط و طراوت ملت ایران را که سبب پویایی کنونی شده، به پیری و فرسودگی تبدیل می‌کند.

 وی با تأکید بر اینکه کاهش جمعیت در کشور کاهش جمعیت شیعه را بدنبال دارد، اظهار کرد: نباید با انقطاع نسل در میان شیعیان سبب سپردن مذهب به دست مخالفان باشیم.

 حجت‎الاسلام میرعمادی گفت: رشد جمعیت از مولفه‌های پیشرفت است. رشد جمعیت اقتدار ملی ما را تداوم می‌بخشد و پیشرفت و توسعه را افزایش می‌دهد.

 امام‌جمعه‌ی خرم‎آباد با اشاره به همایش گرامی‌داشت سالگرد ارتحال آیت‎الله «کمالوند» در خرم‎آباد، خاطرنشان کرد: پنجاهمین سالروز ارتحال ملکوتی آیت‎الله کمالوند در خرم‎آباد با استقبال بی‌نظیر مردم و روحانیت مواجه شد که حضور نماینده‌ی ویژه‌ی ولی‌فقیه و ابلاغ پیام ایشان سبب عظمت همایش شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تردید ایمان واعتقاد مذهبی و ولایت پذیری مردم ومسئولین ونقش محوری ولی فقیه زمان وروحیه ی

    مقاومت آنها در برابر تهدید هاوتحریم های روز افزون قدرت های خارجی ووحدت مردم ومسئولین حول محور

    ولایت فقیه ؛عوامل اصلی بودند تا ایران اسلامی توانست در برابر همه قدرت ها وابرقدرت ها تسلیم نشده

    وبخوبی از مرزهای ارضی وعقیدتی خود دفاع کند.فتح خرمشهر نمونه ای از مقاومت امام وامت در برابر

    ماشین جنگی دشمنان بود که در آن رزمندگان اسلام با اشاره ولی فقیه زمان ازجان خود گذشتند وبانثار

    خون خود شهر را ازدشمن پس گرفتند.
    سال روز فتح خرمشهر مبارک

    ازطرف جمعی از دانشجویان دانشکده پرستاری و فوریت پزشکی پلدختر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.