- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فتح خرمشهر نشانه‌ی ظهور و پیروزی ایران اسلامی در برابر استکبار بود

میر عمادی

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

نماینده‌ی ولی‌فقیه در لرستان گفت: حماسه‌ی فتح خرمشهر گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه استقامت جوانان ایران اسلامی در کسب موفقیت بزرگ و چشمگیر حماسه‌ی فتح خرمشهر، گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشته و توان حرکتی فرا‌تر برای آن‌ها نگذاشته است، تصریح کرد: فتح خرمشهر نشانه‌ی ظهور و پیروزی ایران اسلامی در برابر استکبار بود و آثار و پیامدهای این مقاومت پس از سال‌ها ملت ایران را سربلند و گزینه‌های آمریکا را برای همیشه روی میز نگه داشت و اجازه‌ی حرکتی بیش از آن را به کسی نداده است.

 وی ادامه داد: وحدت و اتحاد میان اقشار مختلف ملت ایران، قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

 امام‌جمعه‌ی خرم‎آباد با بیان اینکه فتح خرمشهر و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در این عرصه، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی ایجاد کرده است، افزود: با استقامت و فداکاری می‌توان بر همه‌ی تهدید‌ها و هجمه‌های دشمن غلبه کرد.

 وی گفت: تأکید امروز مقام معظم رهبری برای استحکام و استفاده از نیروی داخلی بعلت وجود این جوهره در ملت ایران و سابقه‌ی درخشان خود اتکایی این ملت است.

 حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر برای توسعه و آبادانی کشور باید از همه‌ی ظرفیت‌ها و توانمندی خود استفاده کند، افزود: برای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها نیازمند وحدت، علم و تجربه و توان داخلی هستیم و به برکت هشت سال دفاع مقدس و رهبری فرزانه امکانپذیر است.

 وی در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست‎های کلی جمعیت از جانب مقام معظم رهبری، گفت: ابلاغ این سیاست‌ها نشانه‌ی تدبیر و حکمت رهبری فرزانه است، چون در چند سال اخیر کاهش رشد جمعیت در کشور وجود داشته است.

 نماینده‌ی ولی‌فقیه با بیان اینکه کاهش رشد جمعیت در کشور تهدید و زنگ خطر بزرگی است، تصریح کرد: این رکود پیامد‌های منفی بدنبال دارد چون در صورت بی‌توجهی به موضوع جمعیت، نشاط و طراوت ملت ایران را که سبب پویایی کنونی شده، به پیری و فرسودگی تبدیل می‌کند.

 وی با تأکید بر اینکه کاهش جمعیت در کشور کاهش جمعیت شیعه را بدنبال دارد، اظهار کرد: نباید با انقطاع نسل در میان شیعیان سبب سپردن مذهب به دست مخالفان باشیم.

 حجت‎الاسلام میرعمادی گفت: رشد جمعیت از مولفه‌های پیشرفت است. رشد جمعیت اقتدار ملی ما را تداوم می‌بخشد و پیشرفت و توسعه را افزایش می‌دهد.

 امام‌جمعه‌ی خرم‎آباد با اشاره به همایش گرامی‌داشت سالگرد ارتحال آیت‎الله «کمالوند» در خرم‎آباد، خاطرنشان کرد: پنجاهمین سالروز ارتحال ملکوتی آیت‎الله کمالوند در خرم‎آباد با استقبال بی‌نظیر مردم و روحانیت مواجه شد که حضور نماینده‌ی ویژه‌ی ولی‌فقیه و ابلاغ پیام ایشان سبب عظمت همایش شد.