تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مشکل آب شرب ۱۶ روستای کوهدشت رفع می شود

  • کد خبر : 50373
  • 02 خرداد 1393 - 22:35

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: مدیر  آب و فاضلاب روستایی کوهدشت از برطرف شدن مشکل آب شرب ۱۶روستای کوهدشت در نیمه اول خرداد ماه خبر داد. کامران یوسفوند  با بیان این که در حال حاضر برخی روستاها مشکل آب شرب دارند و هنوز با تانکر آب شرب آن ها تامین می شود، گفت: با تجهیز […]

IMG16515864

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

مدیر  آب و فاضلاب روستایی کوهدشت از برطرف شدن مشکل آب شرب ۱۶روستای کوهدشت در نیمه اول خرداد ماه خبر داد.

کامران یوسفوند  با بیان این که در حال حاضر برخی روستاها مشکل آب شرب دارند و هنوز با تانکر آب شرب آن ها تامین می شود، گفت: با تجهیز یک چاه آهکی در منطقه ی ریکا مشکل آب شرب سه روستای این منطقه و دو روستا در ضرونی رفع می شود.

یوسفوند ادامه داد: فقط خط انتقال برق و نصب پمپ و لوله گذاری داخل این چاه آهکی باقی مانده تا پنج روستا از آب شرب مناسب بهره مند شوند.

وی بیان داشت: این چاه به عمق ۲۷۰ متر ۲۵ لیتر در ثانیه آب را پمپاژ خواهد کرد که بیشتر از میزان آب مورد نیاز این روستاهاست.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کوهدشت در ادامه اظهار داشت: یک حلقه چاه دیگر نیز با میزان آب دهی هشت لیتر بر ثانیه برای سه روستای سوری لکی حفاری شده که کار لوله گذاری و خط انتقال برق آن انجام شده و آماده است وارد مدار شود.

وی افزود: چاه دیگری در روستای بره کلک در حال حفاری است تا با میزان آبدهی ۱۵ لیتر بر ثانیه آب شرب هفت روستای منطقه کشماهور را تامین کند.

یوسفوند همچنین از تجهیز یک حلقه چاه عمیق آهکی در روستای ولیعصر رومشکان خبر داد تا پس از وارد شدن به مدار، آب شرب پنج هزار نفر جمعیت این منطقه را تامین کند

مدیر آب و فاضلاب روستایی کوهدشت اظهار امیدواری کرد که تا پایان نیمه دوم خردادماه این چاه ها وارد مدار شده و به بهره برداری برسند.

منبع : مهر

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. شیخ قباد یادت وخیر هایکا که ینو دارن د روی یادگاریا تو پز مین…

  2. جناب یوسفوند
    روستا های منطقه وره زرد اولاد قباد سالهاست از بی آبی رنج می برند در حقیقت بعد از پیروزی انقلاب تا کنون آب قابل شرب برای این روستاها تأمین نشده از شما برادر بزرگوار درخواست داریم توجه ایی هم به این مناطق بشود .
    یا علی مدد

    • جناب م.ق لطفا از خانم آهوخیال سوال کنید اگر این کارها مال شیخ قباد بوده چرا منطقه ما(اولادقباد) نه آب شرب دارد- نه مخابرات درست حسابی دارد- نه جاده دسترسی مناسب دارد- نه بعضی از روستاها برق دارد- گاز هم که پیشکش ….

  3. آقا بداد آب شهر هم برسید ما با کمبود آب مواجعه ایم مگه قرار نشد جلوی کشت ذرت و چغندر قند گرفته شود چرا کسی به فکر نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. جناب یوسفوند روستای بزرگ قرعلیوند در روز فقط ۲ساعت آب دارن…

  5. سلام جناب آقای یوسف وند هیچ میدونی چهارقلعه هم از روستاهای کوهدشت می باشد که به خاطر نداشتن آب شرب به شهر کوچ می کنن
    در صورت امکان تدبیری بیندیشید با تشکر

  6. با شناختی که بنده از مهندس یوسفوند دارم.ایشان فردی مدیر سالم و توانمنده وبا جدیت کار می کنن برای ایشان توفیق روز افزون وسربلندی از درگاه خداوند خواها نم.

  7. ضمن خسته نباشید لطفا به بی آبی دالاب بالا نیز توجه شود

  8. جناب اقای یوسفوند ضمن عرض خسته نباشی مشکل آب شرب روستای قرعلیوند فراموش نشود.

  9. آقای یوسفوند روستای قرعلیوند چاه نمیخواد حداقل با تانکر آب بفرستین الان سه روزه قرعلیوند قطره ای آب ندارن.

  10. جناب آقای یوسفوند ضمن عرض سلام وخسته نباشی برای دهستان خوشناموند که مرکز ۵۴روستا میباشد برای آب شرب که با تانکر آب رسانی میشود آیا چاره ای برای این دهستان که بیش از۳۵۰۰نفر جمعیت دارد اندیشیده اید؟

  11. اقای ازادبخت من که چیز بد ی ننوشته بودم چرا نظر من رو حذف کردید .
    مردم زحمت کش روستای دالاب دارن با بدبختی ومکافات واسه نگهداری دامهاشون از شهر با تانکر آب تهیه می کنند آقای یو سفوند مردم دالاب بالا هم جزو همین شهر وملت هستند لطفا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.