تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

تولید بیش از ۲۰ هزار تن گوشت سفید و قرمز در کوهدشت

  • کد خبر : 50488
  • 03 خرداد 1393 - 9:57

  فرماندار کوهدشت از تولید بیش از ۲۰ هزار تن گوشت سفید و قرمز در کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، حمزه‌پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی کشور، شهرستان کوهدشت در حوزه کشاورزی پیشرفت‌های خوبی داشته و تسهیلات قابل قبولی در راستای توسعه […]

 

فرماندار کوهدشت از تولید بیش از ۲۰ هزار تن گوشت سفید و قرمز در کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، حمزه‌پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی کشور، شهرستان کوهدشت در حوزه کشاورزی پیشرفت‌های خوبی داشته و تسهیلات قابل قبولی در راستای توسعه کشاورزی، دامپروری، پرورش مرغداری به متقاضیان پرداخت شده به گونه‌ای که در دو سال اخیر تولیدات مواد پروتئینی نظیر گوشت سفید و قرمز دو برابر شده است.

وی بیان کرد: سالانه ۲۰ هزار و ۵۰۰ تن گوشت سفید و قرمز در کوهدشت تولید می‌شود که از این میزان ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن سفید و ۵۰۰۰ تن قرمز است.

حمزه‎پور ادامه داد: از میزان گوشت سفید تولید شده ۶۰۰۰ تن به مصرف داخلی و مابقی به استان‌های هم جوار نظیر خوزستان صادر می‌شود؛ همچنین از مجموع گوشت قرمز تولید شده ۳۰۰۰ تن به مصرف داخلی و ۲۰۰۰ تن به خارج از استان صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب آقای فرماندار وضعیت تعطیلی مرغداری های کوهدشت به دلیل گرانی سویا و ذرت و قیمت تمام شده فکری بکنید نه اینکه از وضعیت ورشکستکی و بدهکاری خبری ندارید

    • شما درست فرمودید منظور از تسهیلات همان وامی بود که سه سال وقت وعمر مان را برای گرفتن وام بین مرکز استان وکوهدشت تلف کردیم وبعد از سه سال با توجه به تورم جامعه مبلغی داده شد که نمی دانستیم با آن وام چه باید کرد؟

  2. سلام آقای فرماندار گزارش می دهند وایشان هم برای خالی نبودن مطلب عین گزارش ها را قرائت می کنند ای کاش با صاحبان مراکز تولید ی مصاحبه کنید و از درد ودل آنها و ازمیزان بدهی ها ، ورشکستگی های آنان مطلع شوید . سویا وذرت و دارو بسیار گران ،گران ،…اماقیمت مرغ توسط دلال به نرخ پایین تعیین وخریداری می شود . اینجانب کار آفرینی فراهم کردم و دست به کار تولیدی زدم اما … ..مسئولین لطفا از خواب بیدارشوند وکار آفرینان را دریابند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.