تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان : وزیر نیرو به لرستان سفر می‌کند

  • کد خبر : 50514
  • 03 خرداد 1393 - 20:50

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: استاندار لرستان گفت: وزیر نیرو در روز ۸ خرداد برای بررسی ظرفیت های لرستان در راستای بهره برداری بیشتر از این ظرفیت ها به لرستان سفر می کند.   به گزارش  مبرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند امروز در حاشیه جلسه خیران مدرسه ساز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار […]

80948176-5305467

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

استاندار لرستان گفت: وزیر نیرو در روز ۸ خرداد برای بررسی ظرفیت های لرستان در راستای بهره برداری بیشتر از این ظرفیت ها به لرستان سفر می کند.

 

به گزارش  مبرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند امروز در حاشیه جلسه خیران مدرسه ساز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: خیران مدرسه ساز با انجام کار خیرخواهانه و خداپسندانه خود به یک برند برای آموزش و پرورش تبدیل شده اند که به تبع کار آن ها مجمع خیران بیمارستان و مسکن ساز  نیز در کشور شکل شکل گرفته است.

وی افزود: این اقدام خیرخواهانه  قطعا حضور بخش خصوصی را در عمران و توسعه کشور قوی می کند  و سبب پیشرفت روز افزون کشور در زمینه های مختلف می شود.

بازوند تصریح کرد: مسأله ای که باید به شدت مورد توجه همگان قرار گیرد این است که علت اصلی توسعه خودباوری است و نمی توان قبول کرد که در یک استان یا کشور توسعه بدون خودباوری وجود دارد و این خودباوری توأم با خداباوری اقدامی است که خیران انجام می دهند.

استاندار لرستان بیان کرد: همه اقشار جامعه باید با خودباوری بایک چاشنی خداباوری به نام مدیریت جهادی در راستای ارتقاء فرهنگ و اقتصاد در جامعه کار کنندو برای تحقق این اهداف هر کدام از چالش های پیش رو را بردارند.

وی اظهار کرد: در حقیقت کار خیران مدرسه ساز معنای واقعی مدیریت جهادی است که برای تحقق اهداف اقتصاد و فرهنگ می توان از کار آنان الگو گرفت.

بازوند افزود: وزیر نیرو در روز ۸ خرداد به لرستان سفر می کند تا به بررسی شرایط و ظرفیت های لرستان برای بهره برداری بیشتر از این ظرفیت ها پرداخته شود.

استاندار لرستان گفت: در راستای کمک به خیران مدرسه ساز یک قطعه زمین را در اختیار این خیران برای ساخت محلی به عنوان مجمع خیران مدرسه ساز  و اعتبارات لازم را برای این امر در اختیار آن ها قرار می دهیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با تشکر از استاندار محترم استان لرستان جناب آقای مهندس بازوند جهت اختصاص یک قطعه زمین به خیرین دقیقا این امر تداعی کننده ی دوران دفاع مقدس که همان سنگر سازان بی سنگر است ٰ می باشد

  2. برای پیگیری سد معشوره (تنگ گاو شمار)وپاسخگویی به مطالبات به حق مردم کوهدشت زمینه حضور وزیر نیرو در کوهدشت ودیدار با مردم فراهم شود .این یک فرصت طلایی است آقای ملکشاهی واقای استاندار.آن رااز دست ندهید.

  3. تصویب اجرای پروژه سدمعشوره باکاربری آبرسانی برای مزارع کوهدشت دراولویت باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.