- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان : وزیر نیرو به لرستان سفر می‌کند

80948176-5305467

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

استاندار لرستان گفت: وزیر نیرو در روز ۸ خرداد برای بررسی ظرفیت های لرستان در راستای بهره برداری بیشتر از این ظرفیت ها به لرستان سفر می کند.

 

به گزارش  مبرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند امروز در حاشیه جلسه خیران مدرسه ساز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: خیران مدرسه ساز با انجام کار خیرخواهانه و خداپسندانه خود به یک برند برای آموزش و پرورش تبدیل شده اند که به تبع کار آن ها مجمع خیران بیمارستان و مسکن ساز  نیز در کشور شکل شکل گرفته است.

وی افزود: این اقدام خیرخواهانه  قطعا حضور بخش خصوصی را در عمران و توسعه کشور قوی می کند  و سبب پیشرفت روز افزون کشور در زمینه های مختلف می شود.

بازوند تصریح کرد: مسأله ای که باید به شدت مورد توجه همگان قرار گیرد این است که علت اصلی توسعه خودباوری است و نمی توان قبول کرد که در یک استان یا کشور توسعه بدون خودباوری وجود دارد و این خودباوری توأم با خداباوری اقدامی است که خیران انجام می دهند.

استاندار لرستان بیان کرد: همه اقشار جامعه باید با خودباوری بایک چاشنی خداباوری به نام مدیریت جهادی در راستای ارتقاء فرهنگ و اقتصاد در جامعه کار کنندو برای تحقق این اهداف هر کدام از چالش های پیش رو را بردارند.

وی اظهار کرد: در حقیقت کار خیران مدرسه ساز معنای واقعی مدیریت جهادی است که برای تحقق اهداف اقتصاد و فرهنگ می توان از کار آنان الگو گرفت.

بازوند افزود: وزیر نیرو در روز ۸ خرداد به لرستان سفر می کند تا به بررسی شرایط و ظرفیت های لرستان برای بهره برداری بیشتر از این ظرفیت ها پرداخته شود.

استاندار لرستان گفت: در راستای کمک به خیران مدرسه ساز یک قطعه زمین را در اختیار این خیران برای ساخت محلی به عنوان مجمع خیران مدرسه ساز  و اعتبارات لازم را برای این امر در اختیار آن ها قرار می دهیم.