تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

خیران مدرسه ساز ۲۰۴ پروژه عمرانی مدارس در لرستان ساختند

  • کد خبر : 50533
  • 03 خرداد 1393 - 20:54

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان گفت: تعداد ۲۰۴ پروژه عمرانی نوسازی مدارس به دست خیران مدرسه ساز در لرستان ساخته شده که مساحت زیر بنای این پروژه ها ۸۶ هزار و ۴۴۵ متر مربع بوده است.   علی محمد رضوی امروز در جلسه خیران مدرسه ساز لرستان در خرم […]

139205291020146231016253

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان گفت: تعداد ۲۰۴ پروژه عمرانی نوسازی مدارس به دست خیران مدرسه ساز در لرستان ساخته شده که مساحت زیر بنای این پروژه ها ۸۶ هزار و ۴۴۵ متر مربع بوده است.

 

علی محمد رضوی امروز در جلسه خیران مدرسه ساز لرستان در خرم آباد اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز در شانزدهمین سال تأسیس این مجمع در حال برگزاری است و افتتاحیه این جشنواره در استان هرمزگان بوده است که با توجه به شرایط و موقعیت لرستان در زمینه ساخت و ساز مدارس توسط خیران این استان به عنوان میزبان اختتامیه جشنواره انتخاب شده است.

وی افزود: برگزاری اینه همایش در لرستان فرصت مناسبی برای جذب خیران مدرسه ساز برای انجام این عملیات مقدس در لرستان است که در این راستا از خیران مدرسه ساز پایتخت برای حضور در این جشنواره نیز دعوت کرده ایم تا بتوانیم از آن ها برای ساخت مدارس و محرومیت زدایی  در لرستان استفاده کنیم.

رضوی تصریح کرد: در سال گذشته با عملکرد موفق خود توانستیم در جشنواره پانزدهم ۸۲۳ خیر مدرسه ساز را به استان جذب کنیم که از این تعداد ۱۲۳ نفر زنان، ۶۶۴ نفر مرد وبقیه را سازمان های حقوقی مانند بانک ها  و ادارات هستند.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان بیان کرد: تعداد پروژه های ساخته شده در لرستان ۲۰۴ پروژه با مساحت زیربنای ۸۶ هزار و ۴۴۵ متر مربع بوده است که از این پروژه ها ۳۲ مورد نیمه تمام بوده که با مجوز مجلس مبنی بر دخالت خیران در امور ساخت این پروژه ها تا هفته گذشته ۲۱ پروژه از آن ها راه اندازی شده و ۹ پروژه دیگر تا آخر خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام و درود خدا برافکار بلند و دستان سترگ مردان بزرگی همچون خیرین مدرسه ساز آنهایی که ره توشی آخرت خود را دانایی فرزندان این مرزو بوم قرار دادند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.