تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

امام جمعه کوهدشت: سایت فردو و آب سنگین اراک قابل معامله نیستند/ صبحگاه مشترک

  • کد خبر : 50539
  • 03 خرداد 1393 - 21:12

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کوهدشت که به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: فتح خرمشهر با ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان رقم خورد و به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی در تاریخ پر از افتخار این انقلاب ثبت […]

IMG15550571

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کوهدشت که به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: فتح خرمشهر با ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان رقم خورد و به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی در تاریخ پر از افتخار این انقلاب ثبت شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران راه خود را در مبارزه با استکبار به درستی انتخاب کرده است و به مسیر خود ادا مه می دهد افزود: این ایستادگی و مقاومت سبب شده است برای دولت هایی که جسارت ایستادگی در برابر استکبار را ندارند تحسین برانگیز باشد.

امام جمعه کوهدشت با تاکید بر اینکه آمریکا نمی خواهد مساله هسته ای توسط جوانان مومن و متعهد این مرز و بوم  پیشرفت کند گفت:  سایت فردو و آب سنگین اراک جزء سرمایه های عزیم ملت ایران هستند و هیچ گاه قابل معامله و یا تعطیلی نیستند.

 

139208281228571751568003

 

طهماسبی تصریح کرد: درخواست ملت ایران  از تیم مذاکره کننده این است که مذاکرات طبق نظر مقام معظم رهبری  با عزت و حکمت  ادامه پیدا کند و ضمن رعایت خطوط قرمز اجازه ندهند که سرنوشت مذاکرات به تحریم ها پیوند بخورد.

وی افزود: اسلام تنها راه نجات بشریتِ مجروح و زخم خورده از حوادث گوناگون قرن های متمادی، و تنها مسیر تحقق کرامت واقعی انسان ها است.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های رزمندگان جان برکف دفاع مقدس به ویژه رزمندگان عملیات بیت المقدس، تصریح کرد: دیروز انسان هایی عمرخود را در راه انقلاب تقدیم کردند و رضایت سرمدی را خریدند.

 

IMG15541325

 

وی ادامه داد: امروز روزی است که باید ضمن تواضع در برابر مقام آنها یاد آن عزیزان گرامی داشته شود.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه شهیدان بیدارند و این ما هستیم که درخوابیم، یادآور شد: آن ها کسانی بودند که نایب امام زمان خود را یاری کردند و در راه دین خدا خالصانه جنگیدند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یکی از این رزمندگان که در آزادی خرمشهر فرمانده تیپ بود و جانانه جنگید حاج علی محمد سوری بود که در انتخابات رای هایش را ….. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و اینگونه از او تجلیل کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.