- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار کوهدشت: عملیات اجرایی پتروشیمی کوهدشت تاکنون اجرایی نشده است

 

فرماندار کوهدشت گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی کوهدشت تاکنون اجرایی نشده و این در حالیست که مردم توقع دارند پروژه‎ای که کلنگ زنی شده به انجام برسد.

به میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، حمزه پور افزود: پتروشیمی اراک با مشارکت بانک ملی نسبت به راه‎اندازی پتروشیمی کوهدشت اقدامات لازم را انجام داده و سال گذشته این پروژه کلنگ‎زنی شد.

وی با بیان اینکه زمینی که برای این مهم در نظر گرفته شده ۱۱۰ هکتار بود که مسئولین مربوطه جای دیگری را به مساحت ۱۰۰ هکتار در جاده کرمانشاه و نزدیک سه راهی زانوگه در نظر گرفتند و در حال تملیک زمین آن هستند.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: این زمین متعلق به شرکت شهرک‎های صنعتی استان است که موافقت استانی آن انجام شده و منتظر موافقت مرکز هستیم.

وی باگلایه‎مندی از عملکرد مسئولین اجرایی پتروشیمی شهرستان کوهدشت اضافه کرد: قرار شد قبل از ۱۵ فروردین ماه امسال عملیات اجرایی این پروژه شروع شود که تاکنون اجرایی نشده و این درحالیست که مردم توقع دارند پروژه‎ای که کلنگ‎زنی شده به انجام برسد.

حمزه پور بیان کرد: علاوه بر مشکلات مالی این پروژه مسئولین مربوطه این طرح بزرگ تعلل می‎کنند و نیاز است که این مهم را فعال سازند.