تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

۱۴ باند مواد مخدر در لرستان متلاشی شد/ افزایش ۲۵۶ درصدی کشفیات مواد مخدر

  • کد خبر : 50623
  • 05 خرداد 1393 - 13:41

    مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از متلاشی شدن ۱۴ باند مواد مخدر در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوزبه نقل مهر، حجت اله فراشی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ باند بزرگ مواد مخدر در استان […]

IMG11160975

 

 

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از متلاشی شدن ۱۴ باند مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوزبه نقل مهر، حجت اله فراشی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ باند بزرگ مواد مخدر در استان لرستان متلاشی شده است.

 
وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان عنوان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۵۶ درصد افزایش یافته است.
 
مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان همچنین از متلاشی شدن یک لابراتوار تولید مواد مخدر در لرستان طی این مدت خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده یک لابراتورا مواد مخدر در شهرستان کوهدشت که اقدام به تولید مواد مخدر هروئین می کرد کشف و متلاشی شد.
 
فراشی همچنین از افزایش متلاشی شدن باندهای مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تعداد باندهای مواد مخدری که امسال متلاشی شده اند نسبت به سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته است.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه طی امسال در زمینه کشفیات مواد مخدر اقدامات مطلوبی صورت گرفته است تصریح کرد: بیشترین تمرکز ما در این زمینه بر روی شبکه های تهیه و توزیع مواد مخدر بوده است که در عین حال نباید از خرده فروشان مواد مخدر نیز غافل شویم.
 
مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از عدم اجرای آئین نامه مراقبتهای بعد از خروج معتادان از سوی دستگاههای اجرایی متولی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی دستگاههای اجرایی مسئول در این زمینه مشارکت لازم را ندارند.
 
فراشی همچنین با اشاره به جمع آوری معتادان کارتن خواب طی امسال عنوان کرد: در این راستا در ایام عید به رغم کمبود نیرو حدود ۲۵۰ نفر از این معتادان را جمع آوری کردیم که متاسفانه بعد از چند ماه دوباره رها شدند و به سطح شهر بازگشتند که باید برای رفع مشکل محلهای نگهداری و بازپروری معتادان تلاش بیشتری صورت گیرد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ای کاش بجای این خبرها شاهد افتتاح ۱۴سالن ورزشی یا کارخانه باشیم

  2. موضوع مهمی بودامادرسطح جامعه اصلابچشم نمی آیدمثل کشتیی که درحال غرق شدن است وعده ای گزارش کنند بالیوان چندبشکه آب راازکشتی بیرون ریختیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.