تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان بر تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام استان تاکید کرد

  • کد خبر : 50750
  • 06 خرداد 1393 - 15:28

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: استاندار لرستان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام استان به عنوان یکی از اولویت های کاری، در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار دارد.   ˈهوشنگ بازوندˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : این اقدام با هدف پویایی بیشتر و […]

0-91

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

استاندار لرستان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام استان به عنوان یکی از اولویت های کاری، در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار دارد.

 

ˈهوشنگ بازوندˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : این اقدام با هدف پویایی بیشتر و رونق فعالیت های عمرانی و اجرایی استان در زمینه کاهش زمان اجرای پروژه ها و صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات و منابع مالی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این مهم به عنوان یکی از برنامه های محوری و اولویت دار در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد، اظهار کرد: وجود طرح های نیمه تمام، موجب رکود برنامه ها و همچنین فرصت سوزی در مسیر رشد و توسعه استان لرستان شده است.

بازوند گفت: از سوی دیگر، تلاش برای سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها و تکمیل هرچه سریعتر طرح های عمرانی نیمه تمام ، زمینه حضور و مشارکت بخش خصوصی در مسیر توسعه اقتصادی استان را نیز فراهم خواهد کرد.

استاندار لرستان افزود: پروژه آزادراه خرم آباد – اراک، طرح راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک و چند سد دردست ساخت، از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی نیمه تمام لرستان هستند که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در تامین و توسعه زیرساخت های موردنیاز برای عمران و آبادانی استان دارد.

بازوند، به پیگیریهای انجام شده در زمینه آغاز روند اجرایی طرح های سیمان خرم آباد و پتروشیمی کوهدشت نیز اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه های بزرگ به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم لرستان، موجب ایجاد فرصت های شغلی مولد و همچنین رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معشیتی مردم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی، اعتقاد جدی مدیریت ارشد اجرایی استان، انجام کار علمی و کارشناسی برای طراحی و اجرای پروژه هاست.

بازوند با بیان اینکه به دنبال ثبت پروژه ها به نام خود نیستیم، افزود: پروژه های عمرانی و زیربنایی استان باید براساس نیازها و منطبق با معیارهای کارشناسی و توجیه فنی و اقتصادی انجام شوند چراکه مردم لرستان به واقع از کلنگ زنی های بی مورد، بی حاصل و فاقد کار کارشناسی خسته شده اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=50750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با تشکر از سایت وزین میر ملاس و عرض خدا قوت و خسته نباشید به استاندار سخت کوش و فعال و دلسوز و از همه مهمتر بومی لرستان . جناب آقای مهندس بازوند خواهشمند است دستور فرمائید به پروژه های نیمه کاره اماکن ورزشی استان بخصوص شهرستان محروم کوهدشت جان تازه ای بخشند مخصوصا سکوی تماشاگران فوتبال که حدود ۳ سال است نیمه کاره رها گردیده و فوتبال کوهدشت بعلت نبود سکوی تماشاگران بکلی از رونق افتاده و فوتسال کوهدشت هم بعلت نبود اسپانسر و نبود مسئولی دلسوز و نداشتن بودجه حتی خرید یک جفت کفش میرود تا برای همیشه ردای خود را بوادی عدم بکشاند جامعه فوتبال کوهدشت انتظاری که از شما مدیر توانمند ورزشی و با برنامه دارد این است حد اقل با تزریق قطره چکانی بودجه اهدائی از طرف جنابعالی ، شادی و امید را در دولت تدبیر و امید به جمعشان آورده تا کسالت و نا رضایتی در این جمع رخت بر بندد و نشاط و سر زندگی مجددا روح این جوانان جویای نام را زنده کند . بامید آنروز

  2. بعد از گذشت ۲ سال از اتمام عملیات اجرایی بند انحرافی و تونل کاکارضا به این پروژه سری زدم و واقعاً دلم سوخت ، عملیات اجرایی پروژه کاکارضا از سال ۸۳ کلید خورد و خدا رحمت کند آقای مهندس عادلی ، مهندس نبی اله بهاروند و … زحمات زیادی در این پروژه متحمل شدند ، حیف که اینگونه رها شده است ، مشخص نیست پیمانکاری که جایگزین بنیاد در این پروژه مشغول کار است در این دو سال چکار کرده ؟
    راستی چرا آقای مهندس سیفی به جوانان توانمند بخش آب استان فرصت ابراز وجود نمی دهد ، ای کاش دکتر حقی ابی به این شرکت برگردد تا پروژه ها جانی تازه بگیرند ۰

  3. باسلام خدمت مدیریت محترم سایت:پس از چندین بار ارائه موضوع خرابی جاده زانوگه به سمت کارخانه گچ لرستان متاسفانه تاکنون مدیر اداره راه شهرستان هیچگونه اقدام ویا پاسخی دراین رابطه نداده اند.خواهشمنداست به نحوی به آن اداره اطلاع رسانی شود تا بعلت خرابی وفرسوده بودن شاهد قربانی شدن کمتر مردم دراین جاده باشیم ونسبت به تعریض وترمیم آن اقدام نمایند.باتشکر آشنای شهر

    • احسن بر شما واقعا صحیح می فرمایید من یه پیشنهاد دارم هزینه ی تعمیر جلوبندی ماشینهایی که از اونجا رد میشن میتونه جاده رو قشنگ اسفالت کنه هیچ راه قانونی دیگه ای وجود نداره خزانه که خالیه مگه نمیدونید

      • درود بر شما دوستان عزیز… از نکته سنجی شما کمال تشکر را دارم/ خزانه که خالیه! از طرف دیگر همیشه دوستان دیگر (تهران اصفهان اردبیل شیراز مشهد قم و…) در اولویت هستند ما هم که همچنان مردم غیور و شجاع این سرزمین تشریف داریم و دیگر به پول و بودجه و عمران و آبادانی نیازی نداریم که!!!! تنها و بهترین راه حل برگشتن به گذشته و استفاده از وسایل نقلیه ای چون چاپار هست…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.