کد خبر : 50772
تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,754 بازدید

جشن مبعث در دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر کوهدشت

عکسها : میرملاس نیوز

IMG_1707

 

 

0 (1)

 

 

0 (2)

 

 

0 (3)

 

 

0 (4)

 

 

0 (5)

 

 

0 (7)

 

 

0 (9)

 

 

0 (6)

 

 

0 (8)

 

 

0 (10)

 

 

0 (11)

 

 

0 (12)

 

 

0 (11)

 

 

0 (13)

 

 

0 (14)

 

 

0 (15)

 

 

0 (17)

 

 

0 (16)

 

عکسها : میرملاس نیوز

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

دانشجو در گفته :

کمال تقدیر و تشکر داریم از جناب آقای ولی پور رئیس مرکز به لحاظ مهم بودن کار دانشجو برای ایشان انشاالله موفق باشید

[پاسخ]

منصوره قبادى در گفته :

دلم بدجور هواى دانشگاه کرد!جالب بود ولى کاشکى عکسهاى بيشترى رو ميذاشتيد.

[پاسخ]

سلام بر استاد درویشیان امیدوارم در تمام مراحل موفق باشی

[پاسخ]

حسن درویش پور پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۸ خرداد , ۱۳۹۳ ۰۱:۵۴:

ممنون، اینجانب هم توفیق روز افزون رو از ایزد منان برای شما دوست عزیزم خواستارم.

[پاسخ]

سلام بر رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس استاد امرائی ومداح اهل بیت استاد حوزه ودانشگاه روحانی عزیزحاج آقا رضائی و استاد ولیپور و دوستانش
این کارتان عالی بود موفق باشید وسعادتمند
امیدوارم از رزمندگان وخانواده شهدا هم یادی بکنید http://www.shirez.logfa.com

[پاسخ]

مسعود یاراحمدی در گفته :

با سلام و درود فراوان خدمت استاد ارجمندم جناب آقای ولیپور خدا قوت خسته نباشید. و همچنین دوست عزیز و گرانقدر جناب آقای حسن درویش پور. حاج حسن نیستی کجایی؟ باور کن خیلی دلم برات تنگ شده. امیدوارم هر کجا که هستی موفق و سربلند باشی.

[پاسخ]

حسن درویش پور پاسخ در تاريخ جمعه ۹ خرداد , ۱۳۹۳ ۲۲:۴۸:

خیلی ممنون مسعود جان من هم دلم واست تنگ شده ، آرزوی سربلندی رو واست از خداوند بزرگ خواستارم رفیق عزیز.

[پاسخ]

نادر علی نژادیان در گفته :

باسلام خدمت جناب اقای امرایی

مفتخریم که روزگاری شاگرد جنابعالی بوده ایم

[پاسخ]

با سلام خدمت همه عزیزان
با تشکر و خسته نباشی خدمت های دوستان بزرگوار و عزیز مرکز علمی کاربردی که در این مراسم حضور داشتند زنده و سلامت باشید
ولی من یک گله دارم که چرا این مراسم اطاع رسانی نشده که دیگر اساتید هم در آن حضور داشته باشند من به عنوان مدرس این دانشگاه دوست داشتم در این مراسم باشیم ولی متاسفانه کسی نه از ما دعوت کرد و نه خبری به ما دادن!

[پاسخ]

مرادی در گفته :

از آقای جمشیدی. و قادری و ولیپور تشکر میکنم که همیشه در همه مراسمات حضور دارند که نشان از لیاقت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر رو دارد.

[پاسخ]

مرادی در گفته :

از آقای جمشیدی و قادری و ولیپور تشکر میکنیم که در همه مراسمات بخصوص مبعث رسول گرامی اسلام همیشه در صحنه هستن. این نشان از لیاقت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت دارد به شما عزيزان افتخار میکنیم

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

باسلام خدمت آقای ولیپور

کار خوبی بود ولی اطلاع رسانی نشد

[پاسخ]

محسن منصوری در گفته :

عید معث عید تقریب مذاهب است انشاالله مبعث و غدیر را به هم اتصال دهیم تا هدف مبعث نمایان شود و راهی که پیغمبر با آن همه مرارت برای بشریت گشود تام و تمام به عالم بشریت معرفی و زمینه برای ظهور آن حجتی که سر به بیابانها نهاده ، ایجاد شود تا دنیا از ظلمت و تاریکی جدا و به نور محمدی ص منور شود به امید آن جمعه ….
تقدیر از سایت وزین میرملاس به جهت فرهنگ محمدی ص

[پاسخ]

سلام بر اقاي درويش پور دوست داشتني.استاد عزيز فقط خدا ميدونه كه با ديدن عكساتون چه قدر خوشحال شدم.به اميد ديدار.

[پاسخ]

حسن درویش پور پاسخ در تاريخ جمعه ۹ خرداد , ۱۳۹۳ ۲۲:۵۰:

شما لطف دارین که ما رو مورد محبت خودتون قرار میدین ایشالا همیشه سر بلند و سرافراز باشی.

[پاسخ]

یک مدرس در گفته :

آز زحمتکشان علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر ( آقای جمشیدی دلیور قادری و خانم گراوند ) تشکر میکنم خدا قوت همیشه زنده و پر تلاش باشید.

[پاسخ]

شاهین محمدی در گفته :

سلام آقای قادری داداش عزیزم مدتیه سعادت یار نبوده شمارو زیارت کنم.خوشحال شدم عکس شمارو دیدم.سلامت سربلند و موفق باشی.فرصت کردی از مام یادی بکن…

[پاسخ]

اسماعيل حاتمي در گفته :

بنده نيز به شاگردي جناب آقاي امرائي افتخار مي كنم. سلامتي و توفيق روزافزون ايشان را آرزومندم.

[پاسخ]